Filters

10

Ze waren heel vriendelijk en op tijd.

De werknemers waren erg vriendelijk. De afspraak duurde niet lang. Ik hoefde niet lang te wachten. Ze legden alles duidelijk uit. Heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks!
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima!

Vriendelijk personeel en zoeken de zaken goed uit voor de daadwerkelijk over gaan tot zetten van de prik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Perfecto

Het ging vlot Heel vriendelijk Zeer aangenaam door hun positive uitstraling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Duidelijkere aanwijzing van de locatie zeker voor nieuwelingen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Borden met pijlen
10

Vriendelijk en duidelijk!!!

Werd goed en vriendelijk ontvangen!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vaccineren

Kreeg mijn bedrijfsvaccinatie. Goede service en uitleg voor en na de vaccinatie. Ging ook snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Correct en op afspraak

Positieve benadering vriendelijk en op afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Is voor mij niet van toepassing
8

Prima service!

1e vaccinatie gehad. Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede service

Zeer vriendelijke en professionele medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Locatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt
10

Snel, deskundig en vriendelijk

Snel, deskundig en vriendelijk werd ik geholpen,kreeg goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Perfect en zorgzaam

Zeer vriendelijke verzorgers en werd met zorg en perfectie behandelt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd, Medewerkers, Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Snel en correct,maar niet goedkoop

Van begin tot einde verliep alles professioneel. Alles kost geld, maar jammer genoeg wordt er steeds gebruik gemaakt van de situatie.!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bij het maken van een afspraak ,de prijs vermelden
9

Goede Uitleg en professionele behandeling.

Ik werd goed ingelicht en er werden prima tips gegeven om het goed te doorstaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

professioneel

er werd op een vriendelijke manier antwoord gegeven op de vragen die ik stelde. Er werd rekening gehouden met de voorkeuren die ik aangaf (bv. liever rechts prikken dan links).

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijke mensen. Geen lange wachttijden.

Prettige ervaring. Vriendelijke mensen, snelle behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

PrimA

Van afspraak tot consult prima gegaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

prima

fijne service in venlo

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? meer verschillende opties in de planning
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? meer keuzes in planning
8

Prima

Vriendelijk en professioneel..

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Alita gonsalves

Very nice and quick experience. The personnel was so nice and helpful. She explained everything so nicely and clearly.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? The pcr test was too expensive. 150 euros.. is alot.
10

Goede uitleg over wat je echt nodig hebt op vakantie.

Goede service met een goede uitleg over vaccinaties die nodig zijn om ook weer gezond terug te komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Good

The test is not a good experience, but the service is good.

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A
  • N/A
10

Wonderful Staff

I was unsure what to expect with the COVID test, the staff took the time to explain everything. It was a quick appointment, no waiting. Perfectly coordinated. Location was easy to find.

  • Would you recommend us? Yes
  • The only item I can think of is offering parking credit. That would make it better but it’s not necessary.
  • N/A
  • N/A
10

Vriendelijke medewerkers

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Ik reed weer vrolijk naar huis!

De verpleegkundige aan de balie en die de mantoux zette in de spreekkramer waren super vriendelijk! Mijn ochtend is heel goed begonnen! Ik ben helemaal vrolijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De invullijsten al vantevoor per mail opsturen en laten invullen scheelt tijd en dan kan de cliënt meteen thuis goed bekijken welke vaccinaties bijvoorbeeld al zijn gezet.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Invullijsten per mail
10

Snel en efficient

Goede en correcte behandeling, maar niet goedkoop

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De toegangs route binnen het UMC
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goed geholpen door een aardige verpleegkundige.

Zeer behulpzaam en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.