Filters

9

Behulpzaam, snel, vriendelijk en fijn geholpen

Zeer vriendelijk geholpen, snel aan de beurt, zeer behulpzaam en antwoord op mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

klantgericht, duidelijke informatie

Prima ontvangst, hele duidelijke uitleg en erg vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? lagere kosten
10

Uitstekend

Goed en duidelijk bij uitvoering test.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel en vriendelijk

Prettige benadering, secuur en kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima, geen op-of aanmerkingen

Direct aan de beurt, niet hoeven te wachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

efficiënt

Goed uitleg en snelle handelingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? ik kreeg een afspraak voor een bloedonderzoek terwijl ik een PCR test had gevraagd. Alles netjes gecorrigeerd toen ik in jullie lab was.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Beter luisteren...
2

Noodzakelijk kwaad

Duur in vergeljjking met andere EU landen (Belgie labo-Rigo: 50€, Slowakije Laboratoria Piestany: 70€) Uitslag pcr laat lang op zich wachten. (Belgie <24 uur, slowakije dezelfde dag). Daarom ook sneltest laten doen zodat ik zeker was dat ik bij eventuele controle een geldig certifikaat kon laten zien.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Prijs aanpassen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Sneller resultaat
9

Erg goed

Goed geholpen en alles goed uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks:)
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk en duidelijk.

Je wordt er snel geholpen, vriendelijk personeel en zijn duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk en snel ontvangen

Ik werd netjes opgevangen en wegwijs gemaakt wat er van mij verlangd werd of het duidelijk was. Ik kon desgewenst vragen stellen. Alles proffesioneel en kundig gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

zeer goed

erg vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Snel en duidelijke communicatie

De bedrijfsvaccinatie was snel geregeld, korte wachttijd, duidelijke uitleg en behandeling. Locatie Venlo veel parkeerplek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Het is bij binnenkomst niet meteen duidelijk dat je mag doorlopen naar de blauwe deur, veel mensen kennen dit gebouw als de vroegere huisartsenpost, waar je je moest melden en in de wachtruimte plaats moest nemen, nu mag je wel meteen doorlopen, maar dat is niet heel duidelijk gecommuniceerd. Misschien Welkom, of Kom Binnen op de deur?
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel, vriendelijk en behulpzaam

De twee medewerkers in Venlo waren enorm vriendelijk en behulpzaam. Ze dachten mee, maakte een praatje en stelde me gerust.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prettige omgeving, vriendelijk personeel.

ik ben goed geholpen, ze namen ruim de tijd voor je en je kon met alle evt. vragen bij het personeel terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

prima

Het enige wat jammer was is dat ik bij de afspraak nog een aantal formulieren moest invullen die ik van tevoren ook al had kunnen invullen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Formulieren van tevoren invullen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? de formulieren van tevoren vast opsturen
10

Morgen weer?

Hele aardige hulptalen mensen die hier hun passie doen. Heel fijn dat men een belletje en een berichtje krijgt, zodat je het niet vergeet. Toppertjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

prima prettige ervaring

ging snel, alles was duidelijk, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De prijs
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Hart voor de klant

Eindelijk een organisatie die met de klant meedenkt en zeer klantvriendelijk is. Hier kunnen vele (non-profit)organisaties nog heel veel van leren. De medewerkers van Ease-travel zijn trots om hier te mogen werken en stralen dat ook uit. CHAPEAU!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel erg tevreden.

Super vriendelijk en zeer professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Warme ontvangst en prima geholpen.

Leuke mensen die er werken, warme ontvangst en prima geholpen. Het is asoluut geen straf om er heen te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk, duidelijke uitleg

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg, snel geholpen, professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Snelle en corecte informatie gekregen ook

Vriendelijke verzorging en tegemoetkoming

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Fijne ervaring goede uitleg.

Vanaf de afspraak heel fijn ervaren. Vooral de herinneringen van de afspraak was fijn. Zowel op mail en telefonisch. Dit maak het toch iets persoonlijker. Op de dag van afspraak geen lange wachttijd en personeel is vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zo door gaan
10

Professionele, persoonlijke en snelle behandeling

Goede en duidelijke informatie. Professioneel , persoonlijk en snelle behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Prima

Beetje onzinnig om telkens al je gegevens opnieuw in te moeten vullen als deze al ik het systeem staan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Zie bovenstaand
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Digitaliseren

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.