Filters

10

Vriendelijk en duidelijk.

Je wordt er snel geholpen, vriendelijk personeel en zijn duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk en snel ontvangen

Ik werd netjes opgevangen en wegwijs gemaakt wat er van mij verlangd werd of het duidelijk was. Ik kon desgewenst vragen stellen. Alles proffesioneel en kundig gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

zeer goed

erg vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Snel en duidelijke communicatie

De bedrijfsvaccinatie was snel geregeld, korte wachttijd, duidelijke uitleg en behandeling. Locatie Venlo veel parkeerplek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Het is bij binnenkomst niet meteen duidelijk dat je mag doorlopen naar de blauwe deur, veel mensen kennen dit gebouw als de vroegere huisartsenpost, waar je je moest melden en in de wachtruimte plaats moest nemen, nu mag je wel meteen doorlopen, maar dat is niet heel duidelijk gecommuniceerd. Misschien Welkom, of Kom Binnen op de deur?
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel, vriendelijk en behulpzaam

De twee medewerkers in Venlo waren enorm vriendelijk en behulpzaam. Ze dachten mee, maakte een praatje en stelde me gerust.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prettige omgeving, vriendelijk personeel.

ik ben goed geholpen, ze namen ruim de tijd voor je en je kon met alle evt. vragen bij het personeel terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

prima

Het enige wat jammer was is dat ik bij de afspraak nog een aantal formulieren moest invullen die ik van tevoren ook al had kunnen invullen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Formulieren van tevoren invullen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? de formulieren van tevoren vast opsturen
10

Morgen weer?

Hele aardige hulptalen mensen die hier hun passie doen. Heel fijn dat men een belletje en een berichtje krijgt, zodat je het niet vergeet. Toppertjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

prima prettige ervaring

ging snel, alles was duidelijk, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De prijs
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Hart voor de klant

Eindelijk een organisatie die met de klant meedenkt en zeer klantvriendelijk is. Hier kunnen vele (non-profit)organisaties nog heel veel van leren. De medewerkers van Ease-travel zijn trots om hier te mogen werken en stralen dat ook uit. CHAPEAU!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel erg tevreden.

Super vriendelijk en zeer professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Warme ontvangst en prima geholpen.

Leuke mensen die er werken, warme ontvangst en prima geholpen. Het is asoluut geen straf om er heen te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk, duidelijke uitleg

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg, snel geholpen, professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Snelle en corecte informatie gekregen ook

Vriendelijke verzorging en tegemoetkoming

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Fijne ervaring goede uitleg.

Vanaf de afspraak heel fijn ervaren. Vooral de herinneringen van de afspraak was fijn. Zowel op mail en telefonisch. Dit maak het toch iets persoonlijker. Op de dag van afspraak geen lange wachttijd en personeel is vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zo door gaan
10

Professionele, persoonlijke en snelle behandeling

Goede en duidelijke informatie. Professioneel , persoonlijk en snelle behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Prima

Beetje onzinnig om telkens al je gegevens opnieuw in te moeten vullen als deze al ik het systeem staan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Zie bovenstaand
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Digitaliseren
8

Goede service

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Jezelf voorstellen aan je patiënt.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Vriendelijk en snelle behandeling

Snel en prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

vriendelijk en snel geholpen

afspraak was snel gemaakt, alleen in de bevestiging liep wat fout. Daarnaast kon dit niet online, maar moest telefonisch. tijdens afspraak zeervriendelijk personeel en heldere uitleg. helemaal goed.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? online afspraak kunnen maken
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Professioneel

Netjes, vlot en professioneel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Fijne ervaring goed en vriendelijk geholpen

Ging allemaal lekker snel en personeel was allemaal zeer vriendelijk en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel en goed geholpen

Er is duidelijk gecommuniceerd welke formulieren nodig zijn, de afspraak verliep daardoor heel vlot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Ze waren heel vriendelijk en op tijd.

De werknemers waren erg vriendelijk. De afspraak duurde niet lang. Ik hoefde niet lang te wachten. Ze legden alles duidelijk uit. Heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks!
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima!

Vriendelijk personeel en zoeken de zaken goed uit voor de daadwerkelijk over gaan tot zetten van de prik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.