Filters

10

Prima behandeld.

Ik was iets eerder op de afspraak, maar toch meteen geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk

Gezellige, vriendelijke ontvangst. Degene die me de vaccinatie bezorgde was ok erg vriendelijk met humor

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Lie

Het zijn vriendelijke dames die daar werken Ze stellen je op je gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Ik had een prettige ervaring

Ik heb niet lang gewacht en iedereen is erg vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Professioneel

Op een snelle, maar correcte en professionele wijze geholpen. Erg prettig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

Gegevens kwijt geraakt

Ik kreeg een uitnodiging tot screening van Ease Travel Clinic vanwege mijn werk. Daarop heb ik geantwoord met de benodigde documenten die bewezen dat ik al gevaccineerd was tegen hetgeen waarvoor ik gescreend zou worden. Deze documenten waren niet verwerkt en daardoor kreeg ik nog een uitnodiging dat deze gegevens niet ontvangen zouden zijn. Dit vind ik erg slordig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Zorgvuldiger omgaan met gegevens. Als Ease gegevens wil opvragen zou je als klant direct moeten kunnen reageren op het mailtje waarin de gegevens gevraagd worden en het niet naar een ander email adres moeten sturen nog. Zo raken documenten minder snel kwijt/begraven.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie bovenstaand commentaar. De medewerker was overigens wel erg vriendelijk in de mailing en bood excuses aan namens Ease.
10

Prima

Vriendelijk, werken op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed en vriendelijk geholpen

Vriendelijke medewerkers die alles duidelijk wisten te vertellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Efficient en klantgericht

Vriendelijke ontvangst en adequate behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Vriendelijke medewerkers

Heel duidelijke uitleg, medewerkers laten je op je gemak voelen. Bij het maken van een vervolgafspraak aan de balie werd gezegd dat ik een bevestiging via mail zou krijgen, dat is echter niet gebeurt. Minpunt, want daardoor noteer je het zelf niet en moet je er zelf nog achteraan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Mail met afspraakbevestiging stureb
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Afspraakbevestiging mailen
10

Snel en vriendelijk.

Leuke meiden die alles goed uitleggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

prettige ervaring, snelle service

Langs gegaan voor herhaling mantouxtest. Gebeurde vlot met goede instructie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Erg vriendelijk en professioneel!

Ik ben snel geholpen en kreeg duidelijke uitleg over de testen die moesten gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer vriendelijk en snel

Zeer leuke dame die bij ons de smelters nam

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Nvt
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt
5

Prettig maar onnodig consult

Bij het consult zijn aardige mensen aanwezig die goed uitleg geven en meedenken. Voorafgaand aan het consult moet er een intakeformulier worden ingevuld, waar gevraagd wordt naar ale vaccinaties (incl data) die reeds zijn gekregen. Tijdens het consult werd benoemd dat er 1 vaccin toegediend kon worden, maar dat het aan mij was of ik deze echt nodig vond voor mijn reis. Het is prettig dat dit goed wordt besproken en er uitleg wordt gegeven, maar dit had ook wel telefonisch gekund. Als ik dan had besloten om wel het vaccin te nemen, dan had ik het prima gevonden om af te reizen naar een Ease kliniek. Maar nu ben ik 1.5 uur aan het reizen, en ik heb niet eens een vaccin gekregen. Daarbovenop komt dat je blijkbaar moet betalen voor het consult, dit was mij niet duidelijk vooraf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Zie hierboven
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Laat mensen het intakeformulier invullen, overleg dan telefonisch, en laat ze indien nodig langskomen voor een consult. (Bel of Zoom desnoods)
10

goed geregeld, vriendelijk, duidelijk en kundig.

Goed geregeld, mooi op tijd. Je werd vriendelijk behandeld en kwam zeer professioneel over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Snel en vriendelijk

Ik werd heel snel geholpen, werd vriendelijk behandelt, duidelijke uitleg!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Fijn

Snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prima geregeld

Exact volgens afspraak, duidelijke uitleg en vriendelijk personeel. Locatie goed bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Leuke mensen, zeer professioneel

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Friendly staff

The staff were very friendly and informative. Their positive attitudes throughout made the whole process enjoyable. The service itself was also quick and painless.

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A
  • N/A
10

Prettig en realistisch

Prettig en realistisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Vertellen waarom even gewacht moet worden voordat men binnen wordt geroeoen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer goed, snel geholpen, vriendelijk

Duidelijk over de werkwijze vriendelijk, snel geholpen ook al was ik te vroeg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
4

Slecht gecaccineerd

Bij de bali, hele aardige vrouw en heeft ons goed geholpen. Maar diegene die de prik heeft gezet, heel slecht, normaal hoort een prik niet pijn te doen maar deze wel, heb nu ook een dikke blauw plek,

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Een betere spuiten zetter
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Een betere spuiten zeter regelen
10

Vriendelijk deskundig personeel

Vriendelijk deskundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Nvt
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.