Filters

8

Snelle en prettige vaccinatie

Ik was zeer snel aan de beurt en kon direct doorlopen. De laatste ster krijgen jullie 100% van me als jullie niet alleen in zuid Nederland zitten ;)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Uitbreiden naar de rest van NL
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Perfect

Ben vriendelijk en heel duidelijk geholpen door het personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Snelle afwerking

Snelle afwerking van vaccinatie, en aangezien ik geen vragen had stond ik zo weer buiten(bedrijfsvaccinatie)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Info mondkapjes (plicht)
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Er stond op de website dat in t hele gebouw een mondkapjesplicht was,wat niet meer het geval was.,bij zetten van vaccinatie wel mondkapje gebruokt ivm de 1,5mtr regel.
7

Héél vriendelijk personeel

Zeer vriendelijke mensen leggen alles goed uit En moet het nog een keertje uitgelegd worden doen ze dat zonder lang lip

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Was gewoon goed, goede uitleg

Goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Prima

Probleemloze en snelle vaccinatie van een 3-jarige. De prijzen van de waterpokkenvaccinatie staan niet op de site vermeld en zijn verrassend veel hoger dan de op basis van de vermelde prijs op het farmaceutisch kompas te verwachten is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Volledig overzicht van prijzen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
1

Onprofessioneel

Ik heb bijna een maand geleden bloed laten prikken en zou binnen max 2 weken de uitslag per post ontvangen. Tot op heden niets ontvangen, inmiddels al 5x gebeld. Medewerkers zijn, op 1 persoon na, absoluut niet behulpzaam. Ik krijg als antwoord dat het lab niet te bereiken is en dat ze geen idee hebben hoe lang het nog gaat duren voordat ik een uitslag ontvang. Vandaag weer gebeld om mijn geld terug te vragen. Ook dat kon niet meteen geregeld worden; "wordt doorgegeven worden aan backoffice". Nu moet ik dan maar weer af gaan wachten, zal er wel weer op neer komen dat ik weer moet gaan bellen. Vind het echt waardeloos.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? manier van communiceren van jullie medewerkers en de niet aanwezige klantvriendelijkheid
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? door jullie afspraken na te komen. En als er iets mis gaat, wat natuurlijk altijd kan, wel bereid zijn om er iets aan te doen
9

Goed en vriendelijk

super vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitermate efficient en eenvoudig.

Uitermate vriendelijke en behulpzame medewerkers, eenvoudig een afspraak te maken en goed op de hoogte van de laatste updates m.b.t. COVID-19. Efficient en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Kosten van het consult
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Lagere kosten
10

Duidelijk en deskundig

Alles was van te voren duidelijk gemaakt en op test dag verliep alles prima en kwam deskundig over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Zeer goede informatie

Zeer vriendelijk. Telefonische navraag ivm allergie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niet
9

Heel vriendelijk personeel

Het personeel was heel vriendelijk, ik was meteen aan de beurt en was binnen 15 minuten weer buiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Goede en positieve ontvangst, en verdere begeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

heel erg fijn

goede en vriendelijke ontvangst, goede uitleg en een goede behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
1

Onaardig en geen inflexibel

Zeer hinderlijk als je vrij neemt dat je word weggestuurd omdat je geen handreiking hebt

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Klant gericht, flexibel, aardig, snelle nieuwe afspraak
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Flexibiliteit, moet iemand wegsturen zonder handtekening
10

Professioneel en snel

Vriendelijke en professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima behandeld.

Ik was iets eerder op de afspraak, maar toch meteen geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk

Gezellige, vriendelijke ontvangst. Degene die me de vaccinatie bezorgde was ok erg vriendelijk met humor

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Lie

Het zijn vriendelijke dames die daar werken Ze stellen je op je gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Ik had een prettige ervaring

Ik heb niet lang gewacht en iedereen is erg vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Professioneel

Op een snelle, maar correcte en professionele wijze geholpen. Erg prettig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

Gegevens kwijt geraakt

Ik kreeg een uitnodiging tot screening van Ease Travel Clinic vanwege mijn werk. Daarop heb ik geantwoord met de benodigde documenten die bewezen dat ik al gevaccineerd was tegen hetgeen waarvoor ik gescreend zou worden. Deze documenten waren niet verwerkt en daardoor kreeg ik nog een uitnodiging dat deze gegevens niet ontvangen zouden zijn. Dit vind ik erg slordig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Zorgvuldiger omgaan met gegevens. Als Ease gegevens wil opvragen zou je als klant direct moeten kunnen reageren op het mailtje waarin de gegevens gevraagd worden en het niet naar een ander email adres moeten sturen nog. Zo raken documenten minder snel kwijt/begraven.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie bovenstaand commentaar. De medewerker was overigens wel erg vriendelijk in de mailing en bood excuses aan namens Ease.
10

Prima

Vriendelijk, werken op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed en vriendelijk geholpen

Vriendelijke medewerkers die alles duidelijk wisten te vertellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.