Filters

10

Vriendelijk en vlug geholpen

Heel vriendelijk en vlug geholpen, geen verbeterpunten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer vriendelijk en professioneel

Zeer vriendelijk personeel. En goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Vanuit specialist in ziekenhuis konden we meteen terecht. Heel vriendelijk geholpen en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Geen verbeter punten
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Perfect geregeld

Alles wordt duidelijk en rustig uitgelegd. Documenten zijn helder. Afspraakbevestiging direct nadat de afspraak is gemaakt en nog een sms de dag voor de afspraak. Vriendelijk personeel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? -
10

Vriendelijk

Behulpzaam, vakkundig en duidelijk in instructies wat er ging gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Het herkennen van eerdere cliënten zodat Intakebalie niet meer naar legitimatie behoefde te vragen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie voorgaand
10

Ze hebben me prima geholpen!

Ze hebben me prima geholpen bij mijn vaccinatie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer snel en vriendelijk

Het personeel was zeer vriendelijk en super snel gedaan allemaal, zo snel dat ik nog niet eens heb hoeven te betalen in de parkeergarage

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima!

Allemaal prima geregeld, snel en duidelijk geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

persoonlijk en fijne ervaring

Ik vond het een prettige afspraak, duidelijk en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Helemaal top!

Ik maak reeds sinds meer dan 20 jaar verre reizen en heb hiervoor ook al de nodige adviezen en inentingen gehad bij diverse instanties (GGD, huisarts). Het advies met Melanie Schoonheim was het meest duidelijke wat ik in al de jaren gehad heb. Ook het gesprek verliep erg prettig! Ook de inenting zelf (DTP) verliep zeer prettig. Dit is de eerste injectie waar ik helemaal niets van gevoeld heb. Ik dacht dat de prik nog moest komen, maar het was al klaar:-). Voor al mijn volgende reizen ga ik zonder meer terug naar Ease Travel in Venlo. Absoluut geen reden om een andere organisatie te overwegen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets...
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Het ging allemaal soepel.

Ik vond het een prettige ervaring. Het werd goed uitgelegd, en ik was op tijd aan de beurt Dat zie je niet meer zo vaak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Helemaal niks.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Het is prima zo.
8

Duidelijke uitleg

Geen bijzonderheden, vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
4

Mega blauwe plek

Ik ben nog nooit zo vervelend geprikt. Nu meer dan een week later heb ik nogsteeds een flinke blauwe plek van de prik.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Rustiger de tijd nemen en meer oefenen op het prikken
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Rustiger de tijd nemen en meer oefenen op het prikken
7

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede service en aardig personeel

Ik werd goed geholpen en was snel klaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prettige ervaring. Leuke dames die goede uitleg gaven over de vaccinatie.

Prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Top

Fijn contact, professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

Vaccinatie was prima, privacy was zwaar onder de maat

Er was nul privacy voor medische gegevens van de mensen langs mij. Er werd door 2 mensen langs elkaar gewerkt en medische gegevens werden besproken terwijl een hele groep mensen het kon horen. hierdoor heb ik ook van andere gevoelige informatie gehoord die ze waarschijnlijk liever voor zichzelf houden. Het gaat hier over een grote groepsvaccinatie onder mede studenten dus is het belangrijk dat we hun gegevens niet zomaar meekrijgen aangezien je ze nog vaker ziet. De vaccinatie was voor de rest wel gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Privacy tijdens intake
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Door één medewerker per ruimte bij de intake en de deur te sluiten tijdens het consult
10

Wordt goed behandeld

Ze zijn daar heel erg vriendelijk En doen hun werk goed Je hoeft daar ook niet lang te wachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

slecht georganiseerd, wel fijn geholpen

De dame die mij uiteindelijk hielp was heel kalmerend en vriendelijk. Maar daarvoor moest ik wel bijna 2,5 uur wachten. Ze hadden makkelijk een lijst kunnen aanhouden of tijdslots kunnen maken, in plaats van iedereen (60 man) te verplichten er om 9 uur te zijn (terwijl ze maar 2 personen tegelijk konden helpen).

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? tijdslots gebruiken, formulieren vooraf opsturen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? tijdslots gebruiken, formulieren vooraf opsturen
10

Vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen dus aangename ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Hele goede service

De mensen waren vriendelijk en het proces ging heel snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Vriendelijk ontvangst en goede prikker.

Vriendelijk ontvangst en goede prikker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
1

Non-adherence to the given time-slot

My appointment was scheduled for 09:45-10:15, I arrived at 09:30 thinking that I should be early just in case. I got in at 10:35, 20 minutes after my time slot. Fortunately for me I do not have an activity straight after this, but other students do and this delay could cause them to be late to their next class. The 2 women working were good. The problem is administrative, this total disregard for our time is highly unprofessional. Please have more staff at hand in the future to prevent this.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Timing, stick to it
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Sticking to the time slot given.
10

Erg snel en efficient, aardige mensen

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.