Filters

8

Goed ontvangen

Goed ontvangen en begeleid voor inenting

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goed geholpen

Werd goed geholpen, en duidelijk uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Professioneel en deskundig

Zeer sympathieke medewerkster, welke een uitgebreid en deskundig advies geeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Afspraak tijden
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Betere planning van afspraken, voor een consult dat 45 minuten duren kan, dannog meer dan een kwartier na afgesproken tijd is lang. Laat in ieder geval bij binnekomst weten dat er een uitloop is en hoe lang deze duurt.
10

Een aanrader voor mensen met prikangst

Wat een weldaad om te maken te hebben met deskundig en aardige mensen ( van assistent tot arts). Ons kind met autisme en prikangst laat zich hier rustig vaccineren omdat ze de tijd nemen voor haar en begrip hebben voor haar. Alle vragen worden beantwoord en men neemt extra tijd als je de situatie uitlegt bij het maken van de afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt
10

Zeer tevreden

Vriendelijk personeel heel goed in uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prima

Mvr. Bracht het goed en soms grappend, waar ik wel van houd. Zelf niet in het bezit van een geel boekje, jammer dat deze boekjes niet aanwezig zijn zodat deze meteen ingevuld kunnen worden.. Neemt niet weg dat ik prima geholpen ben. Gr. Leon Cabbolet

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg en informatie. Vriendelijke behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Goed maar veel te duur tov andere aanbieders.

Vriendelijk,behulpzaam personeel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Prijs
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Prijs omlaag
10

prima geregeld

konden gewoon naar binnen en werden direct geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Professioneel gedaan, goed geholpen

Ik heb last van prikangst, zo erg dat ik soms kan flauwvallen en spugen. Vanaf binnenkomst werd ik al geweldig geholpen. er werd plek gemaakt zodat ik liggend geprikt kon worden. Na de prik mocht ik even rustig bijkomen en door het process heen werd ik afgeleid en werd er met me gesproken wat ik erg kalmerend en fijn vond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? er ging wat fout met de afspraak in planning van de prikafspraak zelf. dit is wel fatsoenlijk opgelost gelukkig.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? duidelijker informeren over wanneer het plaats vind. we kregen dit maal een mail dat een voorgaande mail niet verstuurd zou zijn. hierdoor was de klas niet op de hoogte van de prik dag en zat de helft thuis vanwege corona die nu niet naar de afspraak hebben kunnen gaan. ook zorgde het door de spontane melding voor redelijk wat storing in het rooster en de klas. (om 10 uur de mail ontvangen en voor 12 al moeten prikken zelfde dag).
9

Relaxed

Ik kwam best nerveus binnen en na wat geruststelling was de vaccinatie zo gepiept

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel vriendelijk en duidelijk

Heel vriendelijk en duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Wel oke

Ja ik ben niet bang voor een prik maar ik voelde deze wel..

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Erg behulpzaam

Ik had niet al mijn documenten in orde, maar de receptioniste zorgde ervoor dat ik ze toch snel in orde kreeg zonder dat het me moeite kostte. Ze legde me dingen uit die me niet duidelijk waren en de verpleegster legde ook grondig uit wat ze ging doen, waarom en wat ik kon verwachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Perfect

Smooth and good

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A
  • N/A
10

Prettig, vlot en duidelijke toelichting

Ik werd goed geholpen en de procedure was duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel goed

Afspraak maken was makkelijk en eenmaal op afspraak snel geholpen en duidelijke uitleg over vervolgafspraken

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima!

Vriendelijk ontvangen, deskundige informatie verstrekt en netjes de vervolgafspraak ingepland.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Aangeven kosteloos parkeren
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Goed netjes en vriendelijk. Goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk personeel

Professionele mensen verstaan goed hun vak, vriendelijk en erg gezellig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Het was een fijne ervaring.

Wat me vooral opviel, was de vriendelijkheid van de medewerkers, wat de afspraak een stuk fijner maakte. Mijn vragen werden duidelijk beantwoord, alles werd snel en gestructureerd geregeld en ik weet waar ik aan toe ben. Complimenten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? De wachttijd tussen afspraak maken en de afspraak zelf was vrij lang (maar er werd al uitgelegd dat dit door drukte kwam...)
8

Duidelijk geïnformeerd

Duidelijke info hoe de prik gezet werd en werkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Netjes geholpen

Netjes door personeel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Gebouw zou behoorlijk aangepast/ verbouwd mogen worden. Ook de zichtbaarheid van het gebouw vanuit de straat zou wenselijk zijn. Tijdens het autorijden niet tot nauwelijks zichtbaar.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

planning mislukt

Bij de eerste poging was enkele de registratie voor aflewen Mentoux gelukt. Zodoende moeten herplannen. Griepvaccin moet apart ibgeplant worden en wordt niet mee opgenomen. Graag ook Duitstalige attesten voorzien zodat ik ze ook in Uniklinik Aken kan gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? planning
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? software

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.