Filters

7

Ik ben goed geholpen en het verliep best snel

Aardige mensen en ik ben goed geholpen en de wachttijd verliep snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Betere wachtkamers hebben
10

Prima

Goed opgevangen en goed begeleid met goede informatie en uitleg Super

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Goede uitleg en fijne begeleiding

Ik kwam In opdracht van mijn werkgever met jullie in aanraking. De mailing en sms voorafgaande aan de afspraak vond ik erg fijn ! De mevrouw aan de balie was erg vriendelijk en behulpzaam. De mevrouw die de vaccinatie deed beantwoorde mijn vragen en legde alles netjes uit.. ook vertelde ze wat ik de komende dagen voor een eventuele klachten zou kunnen ervaren ik heb dit als zeer prettig ervaren!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel, correct ,goed en vriendelijk behandeld

Ondanks de spuit heb ik er weinig van gevoeld. En heb de behandeling als heel goed en vriendelijk ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima start van vakantiegevoel

Heel vriendelijke, enthousiaste persoonlijkheid, volop kennis en erg behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel, professioneel en vriendelijk.

Afspraak maken ging makkelijk en snel. Ik hoefde niet lang te wachten en medewerkers waren zeer vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
1

Result didn’t come within 48 hrs

No result - no use

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Send a result within the promised 48 hrs
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Keep your promise
9

Fijne ervaring

Zeer fijne ervaring. Na mijn spuitjes voelde ik mij niet meer zo lekker vanwege de spanning. Ik werd goed geholpen om mij snel weer beter te laten voelen maar toch mij genoeg de ruimte te geven om pas weer de deur uit te lopen wanneer ik mij echt weer 100% goed voelde. Ik voelde mij hierdoor heel prettig en begrepen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Bekwamere medewerkers dan 2018.

In 2018 moest ik erg lang wachten door een fout van een medewerker. Dit jaar ging alles foutloos en efficiënt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel en deskundig

Nemen de tijd om alles goed uit te leggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt.
10

Snelle service en correcte omgang

Vanmorgen snel en goed geholpen door Fleur. Ben enkele dagen per maand werkzaam in MUMC en weinig tijd om voor onderzoek aanwezig te zijn. Werd vanmorgen snel en correct tussen de staande afspraken door geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
4

Geen info gekregen, eerst consult aanvragen

Bij telefonische navraag welke vaccinatie nodig is voor wereldreis, geen antwoord gekregen. Eerst consult aanvragen, deze kost € 29,00 pp, want zij moeten ook betaald worden voor het werk wat zij doen, aldus mevrouw aan de telefoon. Betalen voor info??? Ik begrijp dat er telefonisch geen persoonlijke info gegeven kan worden ivm de privacy, maar het gesprek werd gewoon afgekapt en er kon geen info verstrekt worden zonder consult.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Geef gewoon info welke vaccinatie nodig is voor het gevraagde land(en) zonder consult. De afspraak voor (betaalde) vaccinatie volgt dan natuurlijk!
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Geef gewoon de gevraagde info en niet meteen zeggen dmv een consult. Privé info is natuurlijk anders. De manier waarop doet ook veel. Niet meteen zeggen "wij moeten ook betaald worden voor ons werk."
10

Prima

Door spontaniteit werd ik op mijn genak

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede uitleg, fijne verpleegster.

Als een fijne ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Eenvoudig afspraak maken. Was op tijd aan de beurt geen wachttijd. Goed geholpen en te woord gestaan door de medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede opvang , goede begeleiding

Ik was wat vroeg voor mijn hepatitis spuit . Was geen probleem goed geholpen was zo aan de buurt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Fijne service

Denken met je mee en komen afspraken na. Geven een bevestigingsmail. De mensen zijn vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Professioneel en op prettige wijze geholpen

Fleur heeft op een duidelijke manier het consult gevoerd en mij alles uitgelegd wat ik moet weten. Zo hebben we de juiste vaccinaties bepaald. Bedankt! Susanne

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Grotere ruimte voor de arts in te bewegen (prikken aan 2 kanten)
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

friendly and helpful staff

friendly and helpful staff. would like to share this with my near one and recommend this too.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede uitleg en zeer vriendelijk

Nvt

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel goed

Hele lieve medewerksters die duidelijk uitlegde wat er ging gebeuren. Heel aardig en professioneel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede begeleiding via zowel email en persoonlijk contact

Duidelijk informatie en begeleiding via email contact vervolgd door een aangenaam en duidelijk consult. Alle vragen werden uitgebreid beantwoord en alle stappen werden doorsproken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Wachttijd op resultaat/ prijs?
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend

Zeer vriendelijk ontvangen door een vrolijke medewerkster, alles helder uitgelegd, respectvol getest. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.