Filters

10

Heel goed.

Vriendelijke dames en goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Duidelijke communicatie en snelle service

Nette service, ze nemen de tijd voor eventuele vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Fijne ervaring gehad bij Ease

Het verliep snel en de gegeven uitleg was duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk personeel

Vriendelijk geholpen, dat is al een goede start.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Nvt
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt
4

Niet klantgericht

Mijn zoon zou alleen komen voor 2 vaccinaties, omdat hij het consult met het gezin al had bijgewoond. Hij kon de vaccinaties bij dat consult niet doen. Hij moest opnieuw formulieren invullen en het hele consult doen, terwijl duidelijk was dat hij dat al gedaan had. Er moest een nieuwe afspraak gemaakt worden, omdat besloten werd dat de tijd te kort was. Dat alles was nergens voor nodig geweest als de kliniek gewoon de afspraken die eerder gemaakt waren had uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zorgen dat de gegevens over consulten op orde zijn en als die dat al zijn, gewoon afspraken volgen en niet nog een consult beginnen
8

Duidelijk en kundig advies gekregen

Goede voorlichting tijdens consult

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Laat ook duidelijk weten in de afspraakbevestiging dat 't niet alleen om 'n consult gaat maar ook meteen de inenting.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie boven
6

Hartverzakking

Clinic Maastricht, vlak voor ik naar de US vlieg, een internationaal herstelbewijs van Covid nodig. Afspraak kunnen maken dag voor vertrek, 15:50 uur. (we waren gelukkig aan de vroege kant) Volgens de uitnodiging had ik nodig: Een identiteitsbewijs met BSN nummer. (Er stond nergens dat het gaat om het paspoort waarmee je op reis gaat, gelukkig heb ik dat altijd bij me). En ook de online ingevulde vragenlijst. Bij aankomst in de kliniek (Vanuit mijn huis zeker 25 minuten rijden) bleek echter dat ik ook de email nodig had die ik van de GGD ontvangen had met de positieve uitslag van Corona! Zonder deze email kon de dame mij niet helpen. Wij zijn als een zot heen en weer gereden en waren gelukkig (net!) op tijd om het geregeld te krijgen. Dringend advies aan jullie: ZET HET ER BIJ!! De dames in de kliniek waren vriendelijk, attent en - binnen hun mogelijkheden - uiterst behulpzaam, daarvoor mijn complimenten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Zet op de uitnodiging precies wat de mensen mee moeten brengen.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Schrijf duidelijk in de uitnodiging wat de mensen mee moeten brengen.
10

Goed geholpen

Vragen goed beantwoord en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Wel prima

Ze deden het goed en was redelijk snel weer klaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Goed

Goed geholpen, maar met de tweede afspraak moest ik 20 min wachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Wachttijd
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Mensen inzetten met ervaring
10

Goed

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N. V. T
8

prima.

Vriendelijk, goede uitleg en stipt op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend

Prettig en vriendelijk contact receptie. Consult op tijd. Verpleegkundige is deskundig en uitermate correct en vriendelijk. Uitgebreide informatie gekregen, zowel op schrift als mondeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel vriendelijk personeel en goed georganiseerd

Wist precies welk vaccin en waarom - heeft mij een boekje gegeven met extra details over mijn vaccin en lotnummer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goede snelle en vriendelijke service

Heel bereidwillig om te helpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Deskundige en vriendelijke dames

Snel en deskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

Nutteloze tweede Mantoux test

- Service en behulpzaamheid heel goed en niets op aan te merken! Vlot en vriendelijk - Correcte formulieren meegekregen, maar uitleg over wat ik precies best diende in te vullen was niet heel duidelijk - Mantoux test gehad, maar kon niet naar afleesmoment komen owv coronabesmetting --> gebeld om te vragen of ik dit zelf mocht aflezen (zoals bv in België de standaard gang van zaken is), maar dit mocht absoluut niet en ik mocht ook geen foto van mijn arm sturen ter bevestiging. --> Enige optie was een nieuwe prik en nieuw afleesmoment inplannen - Jammer dat het op deze manier verliep, want als zelf zorgverlener zijnde zou het raar zijn wanneer ik dit bij een positieve test niet zou meegeven. Ik zou dit zelf ook niet willen naar mijn patiënten toe? Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel als zorgverlener? Jammer dat hier niet op vertrouwd werd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Kennis en vertrouwen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meer kennis over kwaliteiten van zorgverleners + kennis over welke info vereist is bij welke functie
10

Goede zorg

Heel vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niks
9

Vriendelijke en bekwamen medewerkers

Fijne en flexibele medewerkers die me graag te woord stonden en uitleg gaven als ik vragen stelde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Professioneel en vriendelijk

Prima, professioneel, snel en heel vriendelijk geholpen door een lieve medewerkster die mij de vaccinatie gaf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

geweldige ontvangst

goed en heel vriendelijk ontvangen en alles netjes gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goed

Het was allemaal goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

PRIMA

Goedgeholpen zeer vriendelijk. Op al mijn vragen een antwoord, en mooi bij gewerkt in mijn gezondheidsboekje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk en accuraat

Vriendelijk personeel en snel aan de beurt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Geen minpunten
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Vriendelijk, correct en deskundig.

Niet lang hoeven te wachten en werd op een prettige manier te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Alles was okay!
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.