Filters

1

Ongeduldige medewerkster

Erg gehaaste uitleg. Medewerkster heeft niet goed geluisterd en heeft te weinig malariapillen voorgeschreven. Toen ik 5min na het consult terug kwam om iets na te vragen leek ze heel geïrriteerd. Door haar houding heb ik weinig vertrouwen in haar advies omtrent DTP prik.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Betere medewerkers inhuren
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer tevreden

zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Top geregeld

Prima geregeld; accuraat, goede ontvangst snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Top snel en vriendelijk

Snelle vriendelijke service

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Aardig personeel

Bij binnenkomst was de ontvangst rustig en vriendelijk..op alle vragen kreeg ik mijn antwoord en prikken ging kort maar krachtig..dus top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Snel geregeld

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend.

Goede informatie ontvangen.Zeer vriendelijke mevrouw in Maastricht,goed bereikbaar. Enige nadeel is dat wij in Heerlen wonen maar naar Maastricht moesten voor vaccinatie.In Heerlen maar 1 datum vrij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Dat iemand dichter bij huis kan gaan om te vaccineren.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
1

Onjuiste adviezen, niet teruggebeld worden

Verpleegkundige was niet op de hoogte van de geldende richtlijn. Zij adviseerde om onderzoeken te laten doen die op dat moment nog niet nuttig waren. Na de onderzoeken niks meer mogen vernemen en bij navraag geen reactie gekregen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Afspraken nakomen, uitslagen tijdig delen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie bovenstaande
10

Prima

Prima service, duidelijke uitleg. Alleen jammer dat het door de verzekering niet vergoed wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Contract met verzekering van ziekenhuispersoneel. Het is ideaal dat de afdeling in het ziekenhuis is, maar jammer dat ze geen Contract hebben.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk en goed geholpen

We waren meteen aan de beurt op het afgesproken tijdstip. Het personeel was vriendelijk. Goede uitleg en adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Gewoon goed

Prima snelle en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niet
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niets
10

Gewoon goed

Mocht al voor m’n afspraak tijdstip naar binnen, erg vriendelijk en duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Nvt
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N v t
10

Goed. Snelle service en aardige service

Was snel aan de beurt. Iedere medewerker was aardig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima met de hoofdletter P in bladgoud

Zie bovenstaand credo!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Duidelijke informatie en vriendelijke medewerker

Gewoon prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
1

Waardeloos

klantonvriendelijk en onvakkundig. Ik werd weggekeken en onduidelijk geinformeerd. Ik ben niet geholpen maar mocht wel een factuur betalen voor het consult.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Alles
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Door de klant fatsoenlijk en correct te informeren
9

ontvangst en afhandeling prettig geregeld

vriendelijk ontvangen, korte wachttijd, afhandeling prettig, voldoende uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? volgens werkgever aangemeld maar erg lang moeten wachten op reactie Ease
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Duidelijke info op de site. volgens de site moest ik een afspraak maken. de keuze afspraak op maat was voor mij de enige keuze. was eigenlijk niet de bedoeling. medewerker dacht dat ik voor de herhaling hepatitis A kwam maar moet hepatitis B ivm werk. Verder hoorde ik tijdens de afspraak dat ik tijdens het spreekuur 's morgens had kunnen komen zonder afspraak
6

Hele aparte locatie

Afspraak maken via de website en handeling vaccinatie ging allemaal prima. Locatie hoogst opmerkelijk en bedenkelijk. Verlaten industrieterreintje met een gebouw dat er onderkomen en vuil uitzag. Vuile handdoek en luier op de grond bij de entree. Langs vuile verlaten kantoortjes door de gang naar de laatste ruimte waar ease zat. Deze dan wel opgeknapt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Uitstraling locatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Beetje poetsen en opruimen
8

Goed

Alles is vlot verlopen. Geen aanmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Professioneel

Professionele organisatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

geen bijzonderheden

geen bijzonderheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? in orde
10

Zeer positief

Zeer vriendelijke dame, erg kundig, spontaan en weet wat ze zegt. We gingen met een zeer tevreden gevoel naar buiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Vriendelijkheid ten top.

Snel geholpen, en vriendelijk, zeer vriendelijk personeel, die ook nog een grap kunnen waderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prima en snel geregeld

Inloopmorgens zijn helemaal top. Hierdoor alles snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend

Fijne benadering, duidelijke uitleg, op mijn gemak

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.