Filters

10

ging prima

Ik was er nog nooit geweest, maar ik ben snel geholpen en supervriendelijk. goede uitleg van de vaccinatie die ik moest hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? beter gebouw
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Snel, vriendelijk, prettig

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Locatie venlo
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prettig, kundig personeel

Ik werd vriendelijk ontvangen daar aardig, kundig personeel Medicatiegebruik werd goed bekeken en besproken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Zorgzaam personeel, maar niet op de hoogte van alle protocollen

Ik moest langs komen voor keuring om aan de slag te kunnen op een nieuwe werkplek. Hiervoor heb ik 3 formulieren met nagenoeg dezelfde informatie in moeten vullen. Daarnaast moest ik tussendoor vrij lang wachten en heb ik ze zelf nog moeten herinneren aan een bepaalde test.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Werkwijze
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Betere kennis en verbeteren formulieren
10

Super

Heel vriendelijk personeel de vrouw achter de balie was heel vriendelijk en lief en de vrouw van de prik ook heel open vriendelijk met gezonde dosis humor en toch proffesioneel . Kortom super personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt
6

voldoende

de verpleegkundige deed goed haar werk. Was mij niet duidelijk dat ik me eerst moest melden bij balie. Jammer, daardoor 15 min. gewacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? gebouw inrichting
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? gebouw oogt rommelig en druk met overal bordjes, pampletten e.d. daardoor erg zoeken waar je moet zijn. oogt daardoor onprofessioneel. Niet duidelijk dat je je eerst bij balie moet melden. Vraag me af waarom er überhaupt een baliemedewerker moet zijn, de verplk. kan toch ook afspraken in agenda maken.
10

Helemaal prima!

Het ging snel en was goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vlot en vriendelijk

Vlotte en vriendelijke afhandeling bij controle EASE bij tewerkstelling in het MUMC.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prima, ging snel en vriendelijk personeel

Alleen voor mantoux test geweest, ging snel en was niet vervelend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Heel tevreden.

Lekker snel en effectief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede service

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Alles ok
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt
9

Kort maar ook langzaam.

Het prikje zelf ging snel, maar er waren maar 2 mensen die prikjes gaven voor 200+ studenten. Daardoor waren de wachttijden lang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De hoeveelheid mensen op een locatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meer mensen kunnen op locatie, zodat studenten niet zo lang moeten wachten
10

Goede service

Ik werd vandaag geholpen door een hele vriendelijke vrouw. Ze was heel opgewekt en gezellig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Langer dan 5 dagen de tijd geven om het intake formulie in te vullen als dit al in de vakantie van je verwacht word
10

goed

aardige mensen, goeie communicatie, snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

langer wachten dan verwacht, maar prima gedaan

top

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? duidelijker locatie aangeven(kan aan school organisatie liggen)
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? bordjes vanuit de ingang
10

Uitstekend geholpen

Ik werd door een hele vriendelijke en heel aardig Mw geholpen. Ze krijgt van mij een 10op 10

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De prijs
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Prijs verlagen
10

Positief.

Voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijke ontvangst. Snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
4

Te weinig personeel

Er waren 2 personen die aan het registreren waren en 2 personen aan het prikken voor meer dan 150 man. Dit zorgde voor lange wachttijden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Personeel te kort
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Mensen vragen die de studie verpleegkunde doen
2

Slecht geregeld

Er zijn meer dan honderd eerste jaars verpleegkunde studenten en ma twee mensen waren er waar je je kon inschrijven en twee prikkers

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Meer mensen inzetten bij een grote groep
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Lange wachttijd

Prik snel gezet en vriendelijk ontvangen, wachtrij duurde wat aan de lange kant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Wachttijd
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel en vriendelijk

Ik was meteen aan de beurt en ging snel weer weg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Lekker vlot en goed geholpen.

Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

prima geregeld

afspraak maken ging soepel. Aan het zetten van de prik ging goede informatie vooraf door de medewerkster. Jullie medewerkster was zeer vriendelijk. Ik heb alleen een aanbeveling mbt de tekst van de mail waarin de uitnodiging staat voor het laten plaatsen van een prik. Ik kreeg deze mail en in de mail stond niet vermeld voor welke prik ik in aanmerking kom. De naam van jullie organisatie gaf mij de indruk dat het om een vaccinatie voor verre reizen was. Het ging echter om de prik tegen Hepatitus B. Wellicht is het handig in de uitnodigingsmail te vermelden om welke prik het gaat,

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? afspraak maken ging soepel. Aan het zetten van de prik ging goede informatie vooraf door de medewerkster. Jullie medewerkster was zeer vriendelijk. Ik heb alleen een aanbeveling mbt de tekst van de mail waarin de uitnodiging staat voor het laten plaatsen van een prik. Ik kreeg deze mail en in de mail stond niet vermeld voor welke prik ik in aanmerking kom. De naam van jullie organisatie gaf mij de indruk dat het om een vaccinatie voor verre reizen was. Het ging echter om de prik tegen Hepatitus B. Wellicht is het handig in de uitnodigingsmail te vermelden om welke prik het gaat,
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? afspraak maken ging soepel. Aan het zetten van de prik ging goede informatie vooraf door de medewerkster. Jullie medewerkster was zeer vriendelijk. Ik heb alleen een aanbeveling mbt de tekst van de mail waarin de uitnodiging staat voor het laten plaatsen van een prik. Ik kreeg deze mail en in de mail stond niet vermeld voor welke prik ik in aanmerking kom. De naam van jullie organisatie gaf mij de indruk dat het om een vaccinatie voor verre reizen was. Het ging echter om de prik tegen Hepatitus B. Wellicht is het handig in de uitnodigingsmail te vermelden om welke prik het gaat,

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.