Filters

10

Vriendelijk en zeer bekwaam

Ben 3x geweest en alle keren ben ik zeer vriendelijk ontvangen . Info duidelijk gegeven en al mijn vragen naar tevredenheid beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel goede ervaring: goede ontvangst, duidelijke uitleg.

Zeer positieve ervaring. Er wordt goed meegedacht over de reis en de situaties die zich kunnen voordoen. Ook goede adviezen en de processen worden goed gevolgd. Ook geen vertraging, perfect op tijd geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel goede ervaring: goede ontvangst, duidelijke uitleg.

Zeer positieve ervaring. Er wordt goed meegedacht over de reis en de situaties die zich kunnen voordoen. Ook goede adviezen en de processen worden goed gevolgd. Ook geen vertraging, perfect op tijd geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel goede ervaring: goede ontvangst, duidelijke uitleg.

Zeer positieve ervaring. Er wordt goed meegedacht over de reis en de situaties die zich kunnen voordoen. Ook goede adviezen en de processen worden goed gevolgd. Ook geen vertraging, perfect op tijd geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Werd snel en goed geholpen.

Ik werd snel en prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt
7

Prima

Alleen jammer dat het 3 aparte spuiten waren omdat de 3 in 1 niet meer op voorraad was

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijk en zeer goede uitleg wat ze gaan dien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Bij telefoon gesprek zeggen dat je niet op donderdag kunt komen want ze kunnen niet op zaterdag uitlezen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niets
10

Professioneel en vriendelijk consult

Professioneel reis gezondheid advies waarbij, in geval van onzekerheid, een specialist om raad werd gevraagd. Alle vaccinatie en malaria bestrijding opties werden besproken met de voor- en nadelen zodat wij een goed gefundeerde keuze konden maken. Er werd ruim de tijd voor ons genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

heel goed

Positief, geen lange wachttijden. Goede informatie en uitleg van de medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Erg vriendelijk zijn personeel!!

Heel leuk en enthousiast personeel!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

snel gedaan

ik ben fijn geholpen geworden. tot de volgende keer

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? op internet kon ik geen datum aanklikken om de afspraak te maken
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? ict vragen
8

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? in zorgverzekeringspakket
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? ease zit niet meer in de vergoeding van mijn zorgverzekeraar. dity kostte mij dus dit jaar 500 euro extra
10

Goed geholpen en fijne mensen die je helpen

Vriendelijk personeel Geen wachttijd Goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Qquick and informative appointment

My partner and I are travelling to Asia for the first time and we were able to make appointments for the very next day at Ease travel clinic. The clinician we met with was very helpful and gave us time to discuss which vaccines and risks we were comfortable with. The shots were then administered in the same appointment! It was a very smooth experience.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Location hard to find in the hospital - Google maps does not point to the right location and entrance.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Update instructions to find the clinic!
10

Professioneel en heel erg vriendelijke personeel!!

Ontvangen door erg vriendelijke baliemedewerker en snel geholpen door professioneel personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

top.

Aardige mensen, ben goed geholpen, konden me overal mee helpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

super

snelle afhandeling en vriendelijk .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? niet verbeteren
10

Prima geregeld

Goed ontvangen, goede uitleg. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goed

Vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Medewerkers die onder werktijd komen iets sneller helpen, zodat ze niet te lang van de werkvloer zijn.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Afspraak inplannen voor vervolg vaccinatie.
10

Vriendelijk en duidelijke uitleg.

Vriendelijk personeel. Stelt je op je gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

heel dienstverlenend en vriendelijk

goede en duidelijke info.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? parkeergelegenheid. Zeer zeker voor mensen die slecht ter been zijn.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Als DSM weggaat, wellicht te overwegen parkeerplaatsen te huren.
8

medewerker stelde me op rust wanneer de prik kwam.

Is goed gegaan. Rustig gesprek gehad en wat voor soort injectie het was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

perfect

snel en gemakkelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? nike
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? niet
7

Geweldig

Fijn geholpen door medewerker ease

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed geholpen en vriendelijke medewerker

Goed geholpen en vriendelijke medewerker. Dacht ook goed mee in de situatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.