Filters

2

Het consult was niet nodig

Overbodig en toch moeten betalen

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Telefonisch consult
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Medewerkers aan de telefoon opleiden tot het stellen van de juiste vragen
9

Zeer transparant advies

Wij hebben een heel duidelijk en begrijpelijk gesprek en uitleg gehad, waarin voor ons alles besproken werd. Bovendien was de verpleegkundige erg vriendelijk. Het zetten van de vaccinaties gebeurde overigens geheel pijnloos.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

heel fijn ontvangen prima alles verzorgd

fijn en heel duidelijk alles uitgelegd. en alle tijd voor ons.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer kundig en veel knowhow en klantgericht en klantvriendelijk

Efficiënt en Snel geholpen. Goede informatie. Kundige medewerker met zeer goede uitleg. Luistert en overlegt met/naar de klant.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Uit de kunst!

Dit bezoek bij Ease-travelclinic was weer eens geweldig. Duidelijke en geduldige uitleg van een meedenkende dame. Direct de benodigde injectie gekregen. Wij zijn zeer tevreden. Geen 10? Tsja, dat is alleen maar om Ease-travelclinic wakker te houden! En wij, op naar Indonesië zonder kopzorgen over onze gezondheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Super

Super vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niets
9

Vriendelijk, deskundig, zorgvuldig en daadkrachtig

Vriendelijk, deskundig, zorgvuldig en daadkrachtig. Vriendelijke ontvangst, korte wachttijd, goede uitleg. Zorgvuldige procedure, gele koorts/leeftijd. 1 tip. Geef hier helderheid over: Op de Deet verpakking staat dat je de spray niet in het gezicht mag aanbrengen. Tijdens het gesprek werd mij verteld dat ik het gewoon in het gezicht kon aanbrengen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets, zo doorgaan
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Doe zo verder
10

Goed ontvangen

Goed bevallen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima advies en behandeling

Erg prettig. Er werd tijd gemaakt voor mijn vragen en passend advies gegeven

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima, duidelijke en correcte afhandeling

Zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed en helder advies

Helder, duidelijk, goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Prima geholpen, slechte logistiek

Wachttijd: Prima, Prima geholpen, helaas was er erg weinig plek telefonisch om een afspraak in te plannen en was deze vervolgens ook nog niet goed ingepland waardoor dit vertraging veroorzaakte tijdens het zetten van de vaccinatie. Foutje kan gebeuren maar dit is nu al de 3de keer bij mij dat de planning niet goed loopt.. Jammer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Zeer gelimiteerd plek om een afspraak te maken en vervolgens blijkt er geen afspraak in de agenda te staan wanneer ik aan kom.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zorg ervoor dat de mensen aan de telefoon kwalitatief genoeg zijn om een afspraak te kunnen plannen. En waarom kan het aflezen van een mantoux niet digitaal? Scheelt iedereen veel tijd.
10

Zeer klantvriendelijk

Snel mijn afspraak kunnen plannen. Afspraak verliep soepel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Snelle afwikkeling

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

vriendelijk en adequaat

vriendelijke ontvangst en behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Super behandeld

Super behandeld en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima!

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Perfect

Heel schoon, vriendelijk proffesioneel personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Bijzonder goed en vakkundig geholpen

Verpleegkundige ,mevrouw M.Schoonheim, was heel vriendelijk en zeer behulpzaam en vakkundig. Zij heeft alles goed met ons doorlopen en aanvullende adviesen gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Patienten voorlichting

De parientenvoorlichting omtrent vergoeding laat de wensen over .VGZ als een van de grootste zorgverzwkeraars van Nederland vergoedt dit niet maar verwijst naar andere zorgverlener. Verder zijn medewerkers vriendelijk en goed geinformeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Voorlichting over vergoeding VGZ
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bij mensen navragen welke zorgverzekeraar ze hebben en erop wijzen dat het evt niet wordt vergoed
8

Professioneel advies.

Deskundig advies maar ook altijd weer veel mondelinge informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Info doseren en visueel maken en evt meer op schrift. Ook tijdens het gesprek.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt
8

Goed

Goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Better safe than sorry

Medewerkers-vaccinatie, waarbij twijfel tussen NIET VACCINEREN en RISICOLOPER. Better safe than sorry, dus zowel Mantoux als HepB.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Customized oplossing
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Mantoux op afstand laten aflezen door gecertificeerd lab (scheelt me een autorit van 200 km)

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.