Filters

9

Super behandeld

Super behandeld en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima!

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Perfect

Heel schoon, vriendelijk proffesioneel personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Bijzonder goed en vakkundig geholpen

Verpleegkundige ,mevrouw M.Schoonheim, was heel vriendelijk en zeer behulpzaam en vakkundig. Zij heeft alles goed met ons doorlopen en aanvullende adviesen gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Patienten voorlichting

De parientenvoorlichting omtrent vergoeding laat de wensen over .VGZ als een van de grootste zorgverzwkeraars van Nederland vergoedt dit niet maar verwijst naar andere zorgverlener. Verder zijn medewerkers vriendelijk en goed geinformeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Voorlichting over vergoeding VGZ
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bij mensen navragen welke zorgverzekeraar ze hebben en erop wijzen dat het evt niet wordt vergoed
8

Professioneel advies.

Deskundig advies maar ook altijd weer veel mondelinge informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Info doseren en visueel maken en evt meer op schrift. Ook tijdens het gesprek.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt
8

Goed

Goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Better safe than sorry

Medewerkers-vaccinatie, waarbij twijfel tussen NIET VACCINEREN en RISICOLOPER. Better safe than sorry, dus zowel Mantoux als HepB.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Customized oplossing
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Mantoux op afstand laten aflezen door gecertificeerd lab (scheelt me een autorit van 200 km)
7

Goed geregeld

Fijne omgang met patient

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niet
10

Top geregeld.

mijn afspraak was pas om 13.40, maar omdat ik al in het ziekenhuis was met mijn moeder en mijn zoon die allebei een afspraak hadden. Dacht ik loop even door anders moet ik straks weer terug. was helemaal geen probleem werd heel vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

alles ging perfect

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima, vriendelijk en snel

Snel en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Als er formulieren gemaild zijn en er handtekenig mist dit eerder terugkoppelen dan op de dag van komst.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

vriendelijk en netjes te woord gestaan en goed behandeld

vriendelijk en netjes te woord gestaan en goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Super

❤️geweldige service, precies op tijd, vriendelijk personeel, bedankt❤️

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A
  • N/A
4

Advies komt niet overeen met jullie website

Onze zoon van net geen 8 maanden zou volgens jullie consult geen enkele prik nodig hebben voor onze reis naar Kaapverdie in januari. Op jullie website staat echter dat hij een BMR prik zou moeten krijgen. Hoe zit het nu?

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Advies geven in lijn met website
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Betere communicatie
9

Goede & snelle service + aardige medewerkster!

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
1

Teleurgesteld

Niet geadviseerd geworden om mijn zorgverzekering te vragen of ik deze vaccinaties wel vergoed krijg bij ease-travelcliniek..ben zeer teleurgesteld..leen nu 300 euro kwijt

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? U heeft mij niet geïnformeerd dat ik mijn vaccinaties niet vergoed krijg door mijn zorgverzekering..dit kost mij 300 euro die ik niet vergoed krijg..verdorie u had me , toen ik een afspraak maakte, mij moeten adviseren, eerst mijn zorgverzekering te bellen..bij ik ik moet zijn voor deze vaccinaties..dat had ik wel zo netjes gevonden..dit steld mij zeer teleur..ik heb in deze geen verstand van..gr.kitty
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Medewerkers, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Mensen adviseren om zorgverzekering te bellen over vergoeding
10

Super vriendelijk en meedenkend!

Ik moest me melden en heel even wachten, ik was zo aan de beurt. Zelf had ik vroeg al 2 prikken gehad en 6 weken geleden nog een booster voor de titerbepaling. Bij de booster bleek door samenwerking met de universiteit een beetje onduidelijkheid over het systeem, maar hier kwamen ze goed uit. Dit hebben ze mij ook goed uitgelegd. Het bloedprikken zelf deed geen pijn en werd met veel aandacht gedaan. Ook hebben ze met mij meegedacht over het declareren van de kosten aan de universiteit. Al met al, een super ervaring, hele vriendelijke werknemers!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Super

Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Super bedankt
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

prima op tijd en deskundig en vriendelijk

Prima op tijd. Deskundig en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

prima op tijd en deskundig en vriendelijk

Prima op tijd. Deskundig en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel vriendelijk en deskundig ontvangen /gevaccineerd door de desbetreffende medewerkers.

Ik werd heel vriendelijk ontvangen zowel door de dames achter de balie als de mevrouw die de vaccinaties zet. Ze leggen alles heel goed uit en zijn heel erg vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel vriendelijk en deskundig ontvangen /gevaccineerd door de desbetreffende medewerkers.

Ik werd heel vriendelijk ontvangen zowel door de dames achter de balie als de mevrouw die de vaccinaties zet. Ze leggen alles heel goed uit en zijn heel erg vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Erg vriendelijk en behulpzaan

Erg prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel en makkelijk consult

Het begon al met geen lange wachttijd voor een afspraak. Daarna het online invullen van de vragenlijst en vervolgens de afspraak zelf. Het was en is een hele fijne ervaring geweest ondanks de korte voorbereidingstijd die ik had voor mijn reis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.