Filters

10

Goede service

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Duidelijk en vriendelijk

Duidelijk uitleg over de nodige vaccinaties (zelfs ook dat is minder nodig ivm kosten/effectiviteit). Vriendelijke mensen. Komen hier al jaren voor mijn familie reisvaccinaties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Prijs mag omlaag.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Prijs omlaag brengen.
10

Accuraat, vriendelijk

Buiten dat de afspraak iets te laat begon, geen verdere negatieve opmerkingen. Als het in de hele medische wereld zo eens zou gaan, dan waren de wachtlijsten beslist korter, en zou het financiële aspect ook gunstiger uitzien. De juffrouw die me geholpen heeft, luisterde naar wat ik haar te vertellen had, en aan de hand hiervan bepaalde zij de behandeling. De secretaresse deed het ook prima en vriendelijk. Nieuwe afspraak maken kon gelijk in overleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Misschien wat meer behandel locaties zodat de klant dichter bij huis terecht kan.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Op andere locaties ook een travel clinic openen, al is het maar bepaalde tijden / dagen per week / maand
10

Goed

Vriendelijk, goed luisteren naar mijn vragen en me geruststellen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bereikbaarheid
9

Goede en correcte service

Goede en correcte service. Mooi conform planning. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

vriendelijk en snel

snel en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

fijne ervaring

medewerkers zijn aardig en alles wordt goed uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

alles snel en goed verlopen

vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Rustige uitleg en behandeling conform afspraak

Zie boven, alleen wel geschrokken van de prijsstelling (hetgeen niet ligt aan Ease-travelclinic).

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Als het kan: de prijs
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? De kunst is vaak om het niveau van behandelen en klantvriendelijkheid vast te houden.
9

De verpleegkundige was geweldig, efficiënt en bekwaam

duidelijke richtlijnen, goede uitleg, bekwaam personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Snelle goede service

Ik kan inlopen, moet soms even wachten maar dat is geen probleem. Goed internet aanwezig.Dames zijn bekwaam prikkenzetters. Ik vind het heel fijn zo te kunnen inlopen op mn vrije dag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

prima !

Herhaalprik vaccinatie Prima geholpen, korte wachttijd, vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed geregeld!

Snel aan de beurt, Vriendelijke medewerkster zowel aan de balie als die het gesprek voert en vaccinatie zet. Duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Punctueel vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Het was goed en duidelijk

Het was goed en duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Afspraak maken
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk en snel

...

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Top

Super vriendelijk!! Ik voelde mij meteen op mijn gemak!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel geholpen.

De onthaalbalie was geen richtingaanwijzers ,ik ben gelukkig de taal machtig en kon vragen maar Ease was ik snel geholpen. Mvg Fatima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Richtingaanwijzers mss met kleuren werken.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima en vlotte service!

Ease levert snelle en betrouwbare service en lichten je tijdig in (plan van aanpak en evt. bijwerkingen). En voor het eerst in jaren geen last van pijnlijke arm na afloop!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

De uitleg en handeling w.b.t het vaccin is prima.

Mijn ervaring is dat als je niet bekent bent in het ziekenhuis dat het toch wel zoeken is waar de afdeling zit. Voor de rest geen opmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Ik had een heel erg fijne ervaring

Ik ben zelf heel erg bang voor vaccinaties, maar ik had 2 heel erg lieve verpleegsters die mij met zorg behandelde en me door de vaccinatie heen wisten te loodsen ook al was ik angstig. Hierdoor was mijn ervaring heel erg positief!! Ook was de vaccinatie heel snel gezet en heeft het totaal niet lang geduurd en kon ik meteen naar binnen lopen wat ook heel fijn was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel, duidelijk en hele goede service

Ik ben zeer vriendelijk geholpen door zowel de medewerkers aan de balie als ook de medewerkster die mijn Mantoux gezet en uitgelezen heeft. Zeer vriendelijk snel en kundig geholpen. Bedankt,

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Inloop morgen en vriendelijk personeel

Zonder afspraak te maken bij EASE travel gekomen tijdens de inloop morgen. Niet lang hoeven te wachten en zeer vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Afspraak in de buurt kunnen maken van je woonplaats.
9

Goede uitleg

Mijn eerste hepatitis prik, goed gespoten. Duidelijke uitleg. Top. Ik was in Maastricht inlooppolie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De herhaaldata voor de prikken. Nu zelf een reminder gemaakt. Maar jullie ziudem via een appje/sms of mail een reminder kunnen sturen?
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Via mail/sms/appje etc
10

Super service, zeer vriendelijk en behulpzaam!

Ik kwam voor vaccinaties voor Mozambique. Kreeg daarnaast uitgebreid info en tips voor mijn verblijf wat betreft gezondheid, medicatie en hygiëne. Consult snel en effectief. Ze luisterden aandachtig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.