Filters

10

ik ben vriendelijk en netjes geholpen

Ik werd netjes en vriendelijk ontvangen en na uitleg heeft ze professioneel de prik gezet

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

alles was goed... bijna niet gewacht

was een hele goed service... en aardige mensen.. netjes op tijd.... alleen die 48 uir is wel een beetje lang.... maar er was een hele aardige dame die zal haar best doen dat ik op tijt mij uitslag heb

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? alles was goed
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
2

Verspilling van reistijd

Aflezen van Mantoux moet anders kunnen in de toekomst. Verder waren ze vriendelijk en behulpzaam, geen bezwaar tegen het personeel zelf, eerder de procedure waarvoor men moet reizen voor nog geen minuut aflezen van de test.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Mantoux test aflezen via foto's of andere mogelijkheden tot controleren. Hiervoor hoeven mensen niet te reizen voor nog geen halve minuut een blik te werpen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Gebruik foto's en vragenlijst
10

Niks op aan te merken

Snel geholpen, alles snel geregeld en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

vriendelijk en effectief

Persoonlijke aanpak en erf informatief

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? wat ons betreft was alles prima
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

prima en snelle service

professioneel en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Professioneel advies

Zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
2

Het consult was niet nodig

Overbodig en toch moeten betalen

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Telefonisch consult
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Medewerkers aan de telefoon opleiden tot het stellen van de juiste vragen
9

Zeer transparant advies

Wij hebben een heel duidelijk en begrijpelijk gesprek en uitleg gehad, waarin voor ons alles besproken werd. Bovendien was de verpleegkundige erg vriendelijk. Het zetten van de vaccinaties gebeurde overigens geheel pijnloos.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

heel fijn ontvangen prima alles verzorgd

fijn en heel duidelijk alles uitgelegd. en alle tijd voor ons.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer kundig en veel knowhow en klantgericht en klantvriendelijk

Efficiënt en Snel geholpen. Goede informatie. Kundige medewerker met zeer goede uitleg. Luistert en overlegt met/naar de klant.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Uit de kunst!

Dit bezoek bij Ease-travelclinic was weer eens geweldig. Duidelijke en geduldige uitleg van een meedenkende dame. Direct de benodigde injectie gekregen. Wij zijn zeer tevreden. Geen 10? Tsja, dat is alleen maar om Ease-travelclinic wakker te houden! En wij, op naar Indonesië zonder kopzorgen over onze gezondheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Super

Super vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niets
9

Vriendelijk, deskundig, zorgvuldig en daadkrachtig

Vriendelijk, deskundig, zorgvuldig en daadkrachtig. Vriendelijke ontvangst, korte wachttijd, goede uitleg. Zorgvuldige procedure, gele koorts/leeftijd. 1 tip. Geef hier helderheid over: Op de Deet verpakking staat dat je de spray niet in het gezicht mag aanbrengen. Tijdens het gesprek werd mij verteld dat ik het gewoon in het gezicht kon aanbrengen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets, zo doorgaan
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Doe zo verder
10

Goed ontvangen

Goed bevallen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima advies en behandeling

Erg prettig. Er werd tijd gemaakt voor mijn vragen en passend advies gegeven

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima, duidelijke en correcte afhandeling

Zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed en helder advies

Helder, duidelijk, goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Prima geholpen, slechte logistiek

Wachttijd: Prima, Prima geholpen, helaas was er erg weinig plek telefonisch om een afspraak in te plannen en was deze vervolgens ook nog niet goed ingepland waardoor dit vertraging veroorzaakte tijdens het zetten van de vaccinatie. Foutje kan gebeuren maar dit is nu al de 3de keer bij mij dat de planning niet goed loopt.. Jammer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Zeer gelimiteerd plek om een afspraak te maken en vervolgens blijkt er geen afspraak in de agenda te staan wanneer ik aan kom.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zorg ervoor dat de mensen aan de telefoon kwalitatief genoeg zijn om een afspraak te kunnen plannen. En waarom kan het aflezen van een mantoux niet digitaal? Scheelt iedereen veel tijd.
10

Zeer klantvriendelijk

Snel mijn afspraak kunnen plannen. Afspraak verliep soepel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Snelle afwikkeling

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

vriendelijk en adequaat

vriendelijke ontvangst en behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.