Filters

10

Fijne ontvangst en ontspannen

fijne ontvangst , werd voor afleiding gezorgd en goed geprikt hierdoor ook geen last van de enting gehad de dagen erna

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Roermond als locatie?
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

kort en krachtig

Goed ontvangst en snel geholpen. Het contact op de kamer tijdens de vaccinatie mag wel wat warmer. Oogcontact werd vermeden wat raar overkomt. Verder wel goed geholpen, uitleg gekregen wanneer ik dat vroeg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Oogcontact
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? persoonlijke behandeling mag warmer.
8

Jammer dat je als Medewerker MUMC lang moet wachten

Goed geholpen, alleen jammer dat de wachttijd lang is. Als medewerker wil je toch zo snel mogelijk weer terug naar je werkplek

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Wachttijd
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Misschien één medewerker inzetten op alleen medewerkers MUMC?
9

Zeer deskundig advies en voorlichting

De verpleegkundige kon al mijn vragen beantwoorden, was heel vriendelijk en ter zake deskundig. Een positieve ervaring! Wel heel erg duur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De prijs van de vaccinatie. De kosten van de vaccinaties tegen gordelroos zijn exorbitant.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Ik weet niet of het omlaag brengen van de prijs van het vaccin een zaak van Ease Travel Clinic is.
10

prima

prima, geen opmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Oke

Ik moet van de werkgever voor het PMO onderzoek een MANTOUX laten zetten, maar zit daarvoor een half uur in de wachtrij. Daar is op de werkvloer eigenlijk geen tijd voor. Zou het fijn vinden als personeel MUMC+ hier voorrang zou krijgen om zo min mogelijk tijd kwijt te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? wachttijd
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? personeel voorrang geven
8

vriendelijk en persoonlijk

Hartelijk welkom en snel geholpen tijdens het consult. Alleen wel een langere wachttijd voor het maken van de afspraak zelf. Er zijn nog maar een paar locaties in Limburg helaas. Ik had niet verwacht dat er een paar weken wachttijd zouden zijn,

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

Persoonlijk contact was ok, telefonisch contact zeer slecht.

Aan de balie in het MUMC werd ik goed geholpen en ook de verpleegkundige was vriendelijk en informatief. Ik ben vrijdags voor mijn afspraak (die op maandag stond) gebeld geworden. Aangezien ik aan het werk was kon ik niet opnemen. Ik heb toen eind van de middag terug gebeld. Lang gewacht, maar er werd niet opgenomen. Ik heb maandagochtend nog enkele malen geprobeerd te bellen, maar verbinding werd steeds verbroken. Op een gegeven moment kreeg ik te horen dat er 2 mensen voor mij waren, en na een tijdje wachten was er nog 1 persoon voor mij. En ineens kreeg ik te horen dat alle telefonistes bezet waren en werd de verbinding na een aantal minuten alsnog verbroken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Telefonische bereikbaarheid
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Op piekuren meer personeel inzetten
4

Teleurstellend

Afspraak: ik bel ruim 3 maanden voor mijn vakantie om te informeren of ik vroegtijdig een vaccinatie nodig heb. Aangegeven wordt dat een evt. Vaccinatie zo lang tevoren niet nodig is. Om te bepalen hoe en wat moet ik een consult afspreken. Ik woon in landgraaf en wil dit in heerlen doen. Dit kan op dat moment alleen voor Maastricht worden afgesproksn. Desnoods kan ik kort voor de afspraak dit dan wijzigen als ik wil. Tijdens het consult blijkt dat ik een evt aanbevolen vaccinatie tenminste 3 maanden voor vertrdk had moeten startsn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Tijdige planning en vooral juiste informatie vooraf !
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie hierboven
10

10

Snel, duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel en efficient

Prima service. Afspraak maken gaat gemakkelijk (spreekt voor zich maar reserveer tijdig een afspraak i.v.m. de vakantieperiode). Vriendelijk personeel dat je kundig van advies voorziet en geen onnodige vaccinaties aanpraat (gezinslid dat elders geweest was kreeg Hepatitis A en 2x noodrantsoen malariapillen voorgeschreven... (€) terwijl dat gezien de periode waarin we gaan en plaatsen die we bezoeken niet nodig blijkt te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Toppie

Niet hoeven te wachten, vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijke mensen

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Lang moeten wachten op afspraak

Assistente nam wel uitgebreid de moeite om bij de achterwacht na te gaan in hoeverre ik nu beschermt zou zijn tegen kinkhoest. Dit in verband met medicatie die ik gebruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? ruim 2 maanden moeten wachten voor geschikte tijd, aansluitend aan diensttijden.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? meer afspraakruimte in de middag voor personeel
9

Prima geregeld!

Makkelijk inloop spreekuur en een kundig team.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goed

Zeer vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goed

Netjes en correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? telefonisch lange wachttijd
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goed

Lang moeten wachten (45min) vanwege een lastig consult voor ons. Wel adequaat geholpen met een kleine korting voor het wachten. Goede service !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? In dit geval lastig
10

Top

Hele vriendelijke dame die mij goed heeft geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Zeer prettige mensen en omgeving

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meer locaties en misschien de mogelijkheid om afspraken iets later te maken voor de werkende mens
10

Fijn

Goede uitgebreide uitleg ontvangen, snelle afspraak en korte wachttijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Positief

Klantvriendelijk, informatief en verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede en Snellen hulp

Had een afspraak om 11:30 en was ook aan de beurt om 11:30. De dames waren vriendelijk en legde alles goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prettige ervaring

Het was een prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.