Filters

10

Snel geholpen.

De onthaalbalie was geen richtingaanwijzers ,ik ben gelukkig de taal machtig en kon vragen maar Ease was ik snel geholpen. Mvg Fatima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Richtingaanwijzers mss met kleuren werken.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima en vlotte service!

Ease levert snelle en betrouwbare service en lichten je tijdig in (plan van aanpak en evt. bijwerkingen). En voor het eerst in jaren geen last van pijnlijke arm na afloop!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

De uitleg en handeling w.b.t het vaccin is prima.

Mijn ervaring is dat als je niet bekent bent in het ziekenhuis dat het toch wel zoeken is waar de afdeling zit. Voor de rest geen opmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Ik had een heel erg fijne ervaring

Ik ben zelf heel erg bang voor vaccinaties, maar ik had 2 heel erg lieve verpleegsters die mij met zorg behandelde en me door de vaccinatie heen wisten te loodsen ook al was ik angstig. Hierdoor was mijn ervaring heel erg positief!! Ook was de vaccinatie heel snel gezet en heeft het totaal niet lang geduurd en kon ik meteen naar binnen lopen wat ook heel fijn was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel, duidelijk en hele goede service

Ik ben zeer vriendelijk geholpen door zowel de medewerkers aan de balie als ook de medewerkster die mijn Mantoux gezet en uitgelezen heeft. Zeer vriendelijk snel en kundig geholpen. Bedankt,

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Inloop morgen en vriendelijk personeel

Zonder afspraak te maken bij EASE travel gekomen tijdens de inloop morgen. Niet lang hoeven te wachten en zeer vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Afspraak in de buurt kunnen maken van je woonplaats.
9

Goede uitleg

Mijn eerste hepatitis prik, goed gespoten. Duidelijke uitleg. Top. Ik was in Maastricht inlooppolie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De herhaaldata voor de prikken. Nu zelf een reminder gemaakt. Maar jullie ziudem via een appje/sms of mail een reminder kunnen sturen?
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Via mail/sms/appje etc
10

Super service, zeer vriendelijk en behulpzaam!

Ik kwam voor vaccinaties voor Mozambique. Kreeg daarnaast uitgebreid info en tips voor mijn verblijf wat betreft gezondheid, medicatie en hygiëne. Consult snel en effectief. Ze luisterden aandachtig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Goed geholpen, alleen een half uur te laat

Goede service, goed geïnformeerd, alleen een half uur gewacht met een dochter die het heel spannend vond. Afspraak = afspraak en dat kan zeker iets vertragen maar een half uur zonder goede reden is te lang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Minder lange wachttijd
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Afspraak nakomen
10

Vriendelijk

Deskundige medewerkerster

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Super

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snelle service

Het consult en het toedienen van de benodigde vaccinatie ging heel soepel en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede ervaring

Kundige en vriendelijke medewerkers en heel Snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

prima uitleg maar eigenlijk onnodig consult

Het is jammer dat jullie ons niet bellen als we geen inentingen nodig hebben, dat scheelt een vrije middag en ritje naar Maastricht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? specifiekere gebiedsaanduiding in de vragen stellen en tel contact opnemen als geen inentingen nodig zijn
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? zie boven
10

Prima uitleg en info.

Zeer vriendelijk en goede zorg en uitleg. Dik te vreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel en vriendelijk geholpen

Prettig personeel, vriendelijk en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Top

Fijne doktor, prettig gesprek en goede informatie gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Geweldig

Alles wordt goed na gekeken wat ik aan medicatie slik, goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Duidelijke uitleg en vriendelijke medewerkster

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed en snel

Het ging snel en het was makkelijk, deet ook geen pijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? De totale prijs vertellen I.p.v een stuck niet vertellen tot de volgende afspraak
8

Samen met zorgmedewerkers gedacht aan oplossingen

Uiteindelijk gekozen voor de juiste oplossing

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijke medewerksters

Vriendelijke medewerksters in Maastricht. Ik vind het prettig dat je op deze locatie geen afspraak hoeft te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Kort, effectief, routine.

Vriendelijke bejegening aan de balie, heldere uitleg op maat, niet langer dan noodzakelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Mantoux test door patiënt zelf laten aflezen inclusief versturen van een foto?
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie bovenstaand.
10

aangenaam

heel geruststellend en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.