Filters

10

Prima voorlichting:top

Goed luisterend en prima adviserend!! Heel goed!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekende service en duidelijke uitleg

Snelle en duidelijke uitleg. Goede en vriendelijke service

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

prima vriendelijk

vriendelijke benadering duidelijk fijne uitleg misschien wel erbij melden bij het adres dat het gewoon in het viecuri is. Navigatie gaat op dit adres naar dialyse gebouw kleine vermelding dat gewoon via hoofdingang viecuri is zou het duidelijker maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? adres informatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? reeds hierboven genoemd
10

Geweldig, aardig

Uitstekend, prettig, alles op tijd. Hadden de tijd voor me en aandacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed geregeld

Super ontvangen,en goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima

Snel geholpen, leuke medewerkster!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Goed

Moest wel even wachten maar verder verliep de afspraak goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Meerdere dagen ipv alleen de maandag
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meerdere openingstijden
8

Vriendelijk personeel en erg geruststellend

Ontspannen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Communicatie tussen de medewerksters. Maandag werden mij andere regels uitgelegd over mijn vaccinaties dan woensdag.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? De regels onderling goed bespreken
10

Prima

Prima spuit gezet,geen centje pijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
4

Teleurgesteld

Na 24 augustus heb ik tel contact gehad met een van U telefoniste ik kon pas 19 september bij U terecht heb gevraagd of ik wel gevaccineerd moest worden na doorgeven van datums en spuiten.zij dacht dat ik spuiten moest hebben,dus wij kwamen bij U en U vertelde al bij de balie dat we niet gevaccineerd hoefde te worden,waarom niet een tel gepleegd om te zeggen dat we geen vaccinatie hoefden.aan onze papieren kunt U zien dat we al heel wat gereisd hebben en dat we echt geen informatie meer nodig hebben over de regels van verre landen U heeft het aardig gedaan maar ik vond dit onnodig om ons mee naar binnen te nemen en vervolgens ons een rekening te presenteren .met vriendelijke groeten Stella Zuidema

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prettig en zakelijk consult

Eigenlijk was het consult overbodig omdat we alle inentingen al hadden. jammer dat er geen on line consult mogelijk is tegen veel lagere kosten. Nu moest ik een consult betalen terwijl ik eigenlijk wist dat het overbodig was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? On line check consult was overbodig
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? on line check, consult was overbodig.
8

Alles was perfect geregeld

Ik vond het prettig dat we van te voren alle gegevens hadden kunnen delen. Dat maakt de afspraak efficiënt. De uitleg was duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren?
7

Correcte en klantvriendelijke service van personeel

Betaling ging per pin niet vloeiend door de administratieve handelingen welke het systeem blijkbaar vergde. Spuiten werden deskundig gezet met duidelijke uitleg. Tips waren welkom en deden ertoe. Personeel een 8. Prijs een 6, erg duur ervaren. Door opnieuw intake formulier invullen bij 2 e afspraak voor vervolgspuit totaal score een 7.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Bij de 2e afspraak voor de vervolg spuiten niet opnieuw vragen om het intakeformulier in te vullen.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Prijs verlagen.
9

alles verliep snel en goed

Ik kon snel terecht en de verpleegkundige waren erg aardig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Duidelijk en begrijpend

Als je tijdig komt en je zaken op orde hebt mbt gebruikte geneesmiddelen en "gele" vaccinatieboekje stelt de intake niets voor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? de prijzen van inentingen rijzen de pan uit!! Echt belachelijk hoe duur de hele pharmacie-wereld geworden is. Dit noem ik géén indexeren meer, maar uitbuiting!! De klant gaat toch op vakantie.........
10

Duidelijk en vriendelijk.

Het personeel was vriendelijk en gaf duidelijk aan wat van me verwacht werd. De test was snel en relatief pijnloos.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed en vlug geholpen.

Mijn vragen duidelijk beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Goed Behandel en gerust gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Fijn voor werktijd geholpen

Prima service, snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Zeer vriendelijke dame en duidelijke uitleg!

Ik werd netjes op tijd ontvangen en nadat alles gecontroleerd en netjes uitgelegd was, werd de vaccinatie vakkundig en pijnloos toegediend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel en vrijwe pijnloos

Tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Open houding, goede uitleg

Prettige afspraak, goede uitleg.. open houding..

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Ik kreeg duidelijke medische info over Oeganda

Ik kwam vooral voor het Gele Koorts vaccin en recept voor malariatabletten. In mijn oude gele paspoort stond al het Gele Koorts vaccin van 22 juli 2003 met een geldigheidsduur van 10 jaar. Daarom dacht ik, dat mijn Gele Koorts vaccin verlopen was. Mij werd echter vandaag pas verteld, dat de geldigheidsduur is gewijzigd naar levenslang. Dit had mij eerder gemeld kunnen worden (toen ik de afspraak maakte). Want jullie wisten dat ik voor de Gele Koorts kwam. De afspraak was wel nuttig, vooral dankzij de recepten voor malariatabletten en een andere inenting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Als iemand vraagt naar een Gele Koorts inenting, vraag dan of er vroeger al een inenting is geweest. En dat die nog geldig is.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zeg tegen klanten dat een oude gele Koorts vaccinatie ook nu nog levenslang geldig is.
10

Snel en spontane behandeling

Duidelijke uitleg hoe e.e.a. werkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

Kan echt beter

Mijn 1e contact met u bedrijf was dramatisch. U telefonische bereikbaarheid is zeer slecht. Diverse malen in de wacht en uiteindelijk werd de verbinding verbroken. Na zeker 7 x in 2 dagen dit geprobeerd te hebben kregen we uuiteindelijk aan de lijn. De dames en de arts op de vestiging zelf maken dat ik u geen 1 geef als totaal score. Veel succes om u bereikbaarheid te optimaliseren. Theo Dela Haije

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Bereikbaarheid
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? U bereikbaar optimaliseren

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.