Filters

10

Uitstekend

Prima opgevangen en geholpen. Deskundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Wachttijd verkorten
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meer personeel aannemen
10

Goede voorlichting en snel geholpen

Vriendelijke behandeling goede uitleg en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Professioneel en klantvriendelijk

Oorspronkelijke afspraak op locatie Sittard gemaakt, had al twijfels i.v.m. eerdere ervaring dat op het laatste moment de afspraak omgezet werd naar Maastricht. Ook deze keer weer "een zieke medewerker" en daarom afspraak omgezet naar Maastricht op een voor mij niet mogelijk tijdstip. 15 x geprobeerd om contact te zoeken, was niet bereikbaar. Gelukkig gebeld door medewerker omdat de afspraak in Mstr niet mogelijk was en via ander telefoonnummer wel bereikbaar om afspraak om te zetten. Nu 1 uur heen en weer moeten rijden voor een consult van nog geen 10 minuten. Volgende keer zal ik locatie Sittard niet meer gebruiken zodat ik zelf tijdig een afspraak kan maken op een tijdstip en dag dat het mij schikt. Het consult was professioneel en de medewerkers vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? afspraak op locatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Mogelijkheden voor afspraak op locatie niet aanbieden als er geen personeel is of eerder reageren.
10

Helemaal prima!

Vanaf het maken van de afspraak tot en met het bezoek aan de kliniek zelf was het allemaal prima geregeld! De adviezen voor onze reis naar Indonesië waren duidelijk en de benodigde vaccinatie werd professioneel uitgevoerd. Kortom, wij waren zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Fijne goede uitleg en behandeling

Goede begeleiding en uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Toegankelijk en duidelijke informatie en begeleiding.

Goede zorgen omtrent de verkregen vaccinatie. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede en veilige ervaring

Fijne uitleg gehad over het vaccin en het verloop ervan. Vriendelijke, verzorgde en professionele zorg collega. Al met al een hele fijne ervaring. Met zorgzame groet, Jochen Pijls

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Vlot en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
2

Dramatisch slecht bereikbaar

Probeer al weken te bellen voor een tweede dengue vaccinatie en mijn vrouw voor een andere vaccinatie. Simpelweg geen gehoor aan de telefoon en ook niet via de mail. Nog nooit meegemaakt zoiets!

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Bereikbaarheid!
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zorg dat iemand de telefoon opneemt
10

Simpel en goed

Vanuit het werk hierheen moeten gaan dus over prijs kan ik niks zeggen. Wachtijden, personeel etc erg vriendelijk. Online een afspraak kunnen maken dus top. Simpel, makkelijk en snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

goed

op locatie goed geholpen door medewerkster. ze gaf duidelijk uitleg en was zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? vooraf informatie sturen over de vaccinaties en prijs
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? vooraf informatie sturen
10

*****

Prima, verzorgd, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Nvt
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt
8

Prima

Informatie over vaccinatie is prima. Medewerkers zijn vriendelijk. Enige nadeel is dat ik niet de juiste informatie kon vinden, krijgen over het reisconsult dat ik gepland had. Had behoefte aan telefonisch contact voor meer uitleg over het (proces) boeken van een consult.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Contact
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bereikbaarder zijn (liefst telefonisch)
10

snel en goede dienst verlening

mijn ervaring goed. zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Allemaal heel vriendelijk en werd heel netjes gedaan.

Ik heb altijd een beetje angst voor een prik maar de mevrouw was heel behulpzaam en aardig waardoor het allemaal heel soepel was gelopen. Overal fijne ervaring gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

nog voor mijn afspraaktijd weer buiten

Kwam voor een spuit en was zo weer weg!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

prima

prima, goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Alles oké
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nee hoor, alles prima verlopen
10

Helemaal goed

Hele fijne ervaring met Dr. Hendriks, super begripvol en neemt echt alle tijd die nodig is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed en patient vriendelijk

Snel en vakkundig geholpen, er wordt naar je geluisterd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Erg vriendelijk

Heel erg vriendelijk en vrolijk personeel, alles werd van de te voren goed uitgelegd en wat er precies ging gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Verder vooruit plannen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Gemakkelijk

Alles super duidelijk, vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima

Mijn kleinzoon met prikangst. Goed geholpen en gerust gesteld. Fantastisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Bereikbaarheid
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bereikbaarheid
6

Zakelijk

Het contact is aardig, maar heel zakelijk. Stacato wordt alles toegelicht en vooral gewezen op de risico's. Vragen worden niet beantwoord, daar is een apart consult voor nodig, terwijl voor dit consult ook al € 27 per persoon wordt betaald. We waren met vier personen en zijn een kwartier binnen geweest. Er wordt geen begrip getoond voor eventuele spanning om spuiten te krijgen. Ik begrip wel de zorgplicht, maar dat kan vriendelijker.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De benodigde zakelijke zorgplicht vriendelijker omarmen.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? De benodigde zakelijke zorgplicht vriendelijker omarmen.
6

Dienstverlening heel plezierig…..als je eenmaal een afspraak hebt.

Plezierige instantie, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, maar onmogelijk telefonisch te bereiken: afspraak maken onmogelijk, enorm minpunt! GGD heeft voor mij uiteindelijk afspraken gemaakt. Verder begrijp ik niet waarom er wéér een consult in rekening wordt gebracht bij een vervolgvaccinatie. En heel jammer dat er geen contract is met zorgverzekeraar VGZ voor reguliere reisvaccinaties, maar dat ligt waarschijnlk aan VGZ…..

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Zie boven
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie boven

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.