Filters

10

Prettig en kundig

Goede uitleg, keuze mogelijkheden besproken, pijnloze vaccinatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Wat een goede service!

Ik was te laat omdat het uitliep bij een patiënt. Ik hoefde maar even te wachten en werd vervolgens gelijk geholpen. De dame die me hielp was verder erg vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

top

top

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t
4

Slecht

Slechte comminucatie. Onvriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Betere onderlinge comminucatie. Klantvriendelijkheid.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Kloppende informatie versturen. Comminucatie processen optimaliseren.
10

Deskundig en heel vriendelijk geholpen door medewerkster Melanie Schoonheim!

We werden punctueel op de afgesproken tijd ontvangen door een zeer vriendelijke Melanie. Ze gaf uitstekend uitleg en stelde zich in verbinding met de arts, waar dit nodig bleek. Complimenten aan deze vriendelijke deskundige medewerkster.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

goede en zeer vriendelijk mensen

zeer goede beglijding en uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Absolutely wonderful care by the attending doctors/nurses

The attending doctor/nurse asked very detailed questions, checked all the information on my form, informed me of each step she was taking, and provided excellent after care. The receptionist helped me both in English and German - very impressive!

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A
  • N/A
8

Snel!

Kan altijd snel terecht en word snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Prijs voor 2de vaccinatie, ik vind beetje onzinnig dat ik 20 euro consultkosten moet betalen voor de 2de vaccinatie terwijl ik maar 3 minuten binnen ben.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Aardig/vriendelijk ontvangst, open voor vragen. Flexibel wat betreft data, niets verkeerds op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Super lieve dame

Ondanks dat ik zeg n vig ben vond ik t eng ze wist me heel erg op mn gemak te stellen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel en adequaat

Aardige dames, duidelijke uitleg, en niet lang wachten. Ik was zelfs eerder buiten dan mijn afspraaktijd..

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitgebreid en duidelijk consult.

In mijn vrij specifieke situatie had ik advies op maat nodig. Ik werd goed te woord gestaan en heb antwoord gekregen op al mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goede ervaring

Snel aan de beurt, duidelijke communicatie. Van tevoren gemaild over bepaalde zaken, met snel en duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed snel behulpzaam informatief

Geen wachttijd Snel en adequaat Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt
7

Vriendelijk personeel, snel geholpen

Ik werd vriendelijk ontvangen, en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

ok maar kan nog beter

+ staff very friendly + I had to wait only for a few minutes. - At my first visit the doctor did not realize the necessity for a third Hepatitis A vaccination (I had two but not with the necessary time between them). I showed her my vaccination report. She could have seen it. - At my second visit we worked this problem out (another doctor) and I got a combined Hepatitis A and B vaccination. However I was sent the wrong receipt. I got Twinrix and paid for Twinrix but the receipt was about 20 Euro less and said Engrix. I have no clue whether the prices are competitive or not. To me there was no alternative. However, if I pay for a consult I do not expect mistakes like the one with Hepatitis A (see above). For every visit I received multiple emails to fill in a take in form. I have done this the first time. Nevertheless the emails and reminders were coming for each visit. This was a bit annoying. Eventually I got all what I needed and the mistake was fixed (required my attention though). So I am neither very positive nor negative. For the recommendation they force me to say something so I go with: "in dubio pro reo".

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? See above.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
3

Slechte communicatie

Ik ontving een herinnering e-mail terwijl dit de eerste mail was. Hierin stond dat ik online een afspraak kon maken. Echter, stond mijn optie niet in het dropdown menu. Toen ik hiervoor mailde werd mij gezegd dat ik deze afspraak alleen telefonisch kon maken. Aan de telefoon zei men dat ik hiervoor geen afspraak nodig had maar binnen kon lopen op het open spreekuur. Toen ik binnen liep bij het open spreekuur bleek dat ik zelf een formulier mee moest nemen (stond in geen enkele mail). Uiteindelijk goedgekomen maar wat een communicatie..

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Communicatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Proces verbeteren
10

goed

goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

zeer professioneel en klantvriendelijk

Er wordt ruimschoots de tijd genomen om alles uit te leggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goede uitleg medewerker

Hebben een goede en uitvoerige uitleg gekregen welke vaccinaties noodzakelijk waren voor onze aanstaande reis naar Azië.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Geen directe opmerkingen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Geen directe opmerkingen
10

Goed

Goede uitleg , en nemen de tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Geen idee
10

Rustig en fijn

Ze nam de tijd en dat was prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

onnodig kostbaar en omslachtig.

Mijn reis dit jaar is dezelfde als vorig jaar. Zelfde land, zelfde periode. Vorig jaar is geconstateerd dat alle vereiste vaccinaties gezet en nog jaren geldig zijn. enkel nog recept voor malariatabletten. Dit jaar weer verplicht afspraak maken (wachttijd 1/5 week) enkel voor het recept malaria tabletten. Consult 37,40. Dit had telefonisch of per mail gekund, er is toch een vaccinatieregister

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? het vaccinatieregister raadplegen en ook via mail of telefoon consult geven
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Dit vragenformulier, de vraag aanbevelen of niet kan ik enkel met ja of nee beantwoorden.
10

Snel en goed geholpen

Deskundig advies en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.