Filters

10

Was een goede ervaring

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Heel prettig gesprek,met duidelijke uitleg over de risico's en preventies voor onze reis. All moeite genomen voor uitleg. Dank je wel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goed gegaan

Goed uitgelegd en op mijn gemak gesteld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Perfect

Goed ervaring gemaakt! Positief medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk

Ik werd vriendelijk en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Telefonische bereikbaarheid
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Telefonisch beter bereikbaar zijn
3

onvoldoende met name het onduidelijke kostenplaatje.

Vanochtend een teken-encephalitis -vaccinatie gehaald. We gaan zelf op reis en hebben een contact in Zweden die ons dat aanraadde ivm wandelingen. Dat we een gezondheidsverklaring moeten invullen en dat u daar naar kijkt lijkt me vanzelfsprekend. Maar om nou 26, 65 euro in rekening te brengen voor "een consult" vind ik echt niet kunnen. Ik heb hier niet om gevraagd en er was gezien mijn gezondheid ook niet nodig. Bovendien vind je hier niets van op uw site. Als dit een standaard werkwijze is moet daar duidelijke informatie over gegeven worden. Nu moesten we samen ruim 180 euro betalen ipv de verwachte 130. Verder was de bejegening vriendelijk en correct. maar wel een opmerking over de medewerker in kamer 7 vanochtend 12-04,in Sittard. We zaten te wachten in de gang terwijl ze uit de tegenoverliggende kamer kwam, zonder te groeten liep ze met een nors gezicht een paar keer heen en weer op geen meter van ons af. We waren vroeg, er was verder niemand op de gang. Het lijkt me toch vanzelfsprekend dat medewerkers even vriendelijk wachtenden groeten in het langslopen? Het kost namelijk niks en doet iedereen goed!

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? eerlijkheid over kosten
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? duidelijkheid over kosten en vriendelijkheid medewerkers
7

Kort maar krachtig

Kwam voor bedrijfsvaccinatie. Stond na 10 minuten weer buiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Beste vaccinatie die ik ooit gehad heb

Vaccinatie was binnen enkele seconden voorbij en ik heb nog nooit zo weinig last gehad van spierpijn of andere effecten. Afspraak was snel gemaakt en ik kon snel terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Moeilijk bereikbaar

Na 30 minuten zoeken eindelijk gevonden , adres klopte niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Adres duidelijker.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Adres duidelijker
10

Goede, rustige uitleg en heel erg vriendelijk

Goede, rustige uitleg en erg vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

vriendelijk en duidelijke uitleg

Vriendelijk personeel dat een duidelijke uitleg geeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
1

Tijd en geld verspilling

Ze konden geen antwoord geven op de belangrijkste vragen die ik had. Daar moet ik zelf verder achteraan. De informatie die ze hadden haalde ze van internet, die wist ik ook al. Tijd gestoken om het vragenformulier van te voren in te vullen, daar moest ik alles nog eens opnieuw vertellen. Mij was niet bekend dat ik het consult moest betalen, die was nergens vermeld. Waar ik de afspraak gemaakt heb stond dat ze vrijblijvend (gratis dus) advies geven, nou niet dus. Ik heb er totaal niets aan gehad, ben best wat geld kwijt voor de tijd dat er ik was en moet alsnog zelf alles gaan onderzoeken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Duidelijker vermeld dat het niet gratis is en welke informatie je kunt verwachten.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Site update geven of controleren, ook die van het ziekenhuis.
10

Zeer prettig

Zeer kundig en vriendelijk personeel met goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima geholpen door deskundig personeel

Toppp

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Vlot en flexibel

Gezien ik medewerker werd van het MUMC+ kon ik snel, zonder afspraak, terecht voor mijn Mantoux-test.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zéér informatief en heel aardig.

Snel en goed geholpen. Goede voorlichting en adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Geen verbetering nodig
10

Mijn ervaring was zeer positief

Goede ontvangst en netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Mevrouw was lief maar niet oplettend

Ik ben als kind al voor Hep B ingeënt en heb de bewijzen hiervoor meegenomen naar het consult. Echter heeft de mevrouw dit over het hoofd gezien en heb ik alsnog Hep A+B gekregen. Dit was niet nodig geweest. Ik ga ervan uit dat dit geen gevaar met zich meebrengt, maar vind het wel slordig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Beter naar de vaccinatiebewijzen kijken
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meer aandacht besteden aan de bewijzen
10

zeer professioneel

omdat ik al één vaccinatie heb gehad, wordt er bij mij eerst bloed geprikt of ik werkelijk voldoende antistoffen bevat

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

meedenkend en oplossing gericht handelen van de verpleegkundige

meedenkend en oplossing gericht handelen van de verpleegkundige

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd, Medewerkers, Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Doeltreffend

Vriendelijk, uitvoerig de tijd nemen en productinformatie alsook de medische verrichting waren naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Eigenstandige schriftelijke informatie over de vaccinatie.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Informatie is de EU plicht.
7

Vlotjes

Allemaal zeer duidelijk. Alleen niet als je bij het loket bent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Dat je plaats kan nemen als je voor een vaccinatie komt
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Al omschreven
7

Goed

Snel, aardig, kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Telefonisch consult mogelijk maken
10

Vriendelijk en efficiënt

Goed systeem, het werkt efficiënt. Makkelijk om binnen te lopen en alles is snel geregeld. Vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Alles super. alle freundlich, Dank u well

Alles wunderbar geklappt. Spitze. und alle sehr freundlich. Weiter so !!

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.