Filters

10

nog voor mijn afspraaktijd weer buiten

Kwam voor een spuit en was zo weer weg!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

prima

prima, goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Alles oké
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nee hoor, alles prima verlopen
10

Helemaal goed

Hele fijne ervaring met Dr. Hendriks, super begripvol en neemt echt alle tijd die nodig is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed en patient vriendelijk

Snel en vakkundig geholpen, er wordt naar je geluisterd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Erg vriendelijk

Heel erg vriendelijk en vrolijk personeel, alles werd van de te voren goed uitgelegd en wat er precies ging gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Verder vooruit plannen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Gemakkelijk

Alles super duidelijk, vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima

Mijn kleinzoon met prikangst. Goed geholpen en gerust gesteld. Fantastisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Bereikbaarheid
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bereikbaarheid
6

Zakelijk

Het contact is aardig, maar heel zakelijk. Stacato wordt alles toegelicht en vooral gewezen op de risico's. Vragen worden niet beantwoord, daar is een apart consult voor nodig, terwijl voor dit consult ook al € 27 per persoon wordt betaald. We waren met vier personen en zijn een kwartier binnen geweest. Er wordt geen begrip getoond voor eventuele spanning om spuiten te krijgen. Ik begrip wel de zorgplicht, maar dat kan vriendelijker.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De benodigde zakelijke zorgplicht vriendelijker omarmen.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? De benodigde zakelijke zorgplicht vriendelijker omarmen.
6

Dienstverlening heel plezierig…..als je eenmaal een afspraak hebt.

Plezierige instantie, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, maar onmogelijk telefonisch te bereiken: afspraak maken onmogelijk, enorm minpunt! GGD heeft voor mij uiteindelijk afspraken gemaakt. Verder begrijp ik niet waarom er wéér een consult in rekening wordt gebracht bij een vervolgvaccinatie. En heel jammer dat er geen contract is met zorgverzekeraar VGZ voor reguliere reisvaccinaties, maar dat ligt waarschijnlk aan VGZ…..

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Zie boven
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie boven
10

Prettig,, zoals een consult altijd en overal zou moeten zijn.

Prettig consult, werd tijd voor je genomen zonder opdringerig te zijn. Goede adviezen, deskundige dame, wist waar ze het over had, fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

8

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Snel telephone op nemen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Medewerkers, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Goed
10

Topbedrijf

Makkelijk online afspraak maken, goede op maat afgestemde adviezen, vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

efficient maar helaas aan de dure kant

Bij Ease Travel hebben ze een breed assortiment aan vaccins, je kunt snel een afspraak regelen en je hoeft meestal niet lang te wachten. De service is wel aan de prijzige kant vergeleken met een huisarts o.d.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? afspraakbevestiging
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Stuur een afspraakbevestiging een paar uur van tevoren en herinner mij ook aan mijn vaccinatieboekje. Ik was het vergeten en nu moet ik apart terug om de vaccinatie in het boekje te laten zetten.
10

prima

snel, duidelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Hèèl fijn ontvangen

Zeer vriendelijk personeel. Ik werd heel fijn ontvangen, en goed geholpen. De procedure werd me duidelijk uitgelegd. Een dikke duim

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Snel geholpen

Aanmelden en 5 min later was ik al buiten

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Meer datums en tijdstippen in andere centra
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meer datums en tijdstippen in andere centra
10

Helemaal prima

Lieve dame. Hield goed rekening. Prikje was zo klaar. Deed praktisch geen pijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Perfect

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Ze waren snel en zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niets
10

Lieve medewerkers

Lieve medewerkers en ik was snel aan de beurt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

zeer tevreden

Werd snel en professioneel geholpen, tevens werd er een goede oplossing gezocht om een vervolg afspraak te plannen na aanleiding van m'n overvolle agenda.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Mijn eerste keer bij Ease is uitstekend bevallen.

Fijne ontvangst verder alles prima geregeld aardige mensen voelt meteen vertrouwd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? helemaal niets uitstekend
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Snelle en effectief consult

Wij werden snel en effictief behandeld door de medewerker. We kregen duidelijke voorlichting en advies. De vaccinaties werden snel en kundig toegediend. Medewerker was vriendelijk en duidelijk in haar verhaal. Bovendien was het prettig om op zaterdag een afspraak te plannen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Duidelijk

Gaat snel en is duidelijk en overzichtelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niet vragen of we aanbevelen, vrije keus
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.