Een echte vakman en goede service, wat wil je nog meer...

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Kom al 5 jaar bij Sparidans, Altijd snel en goed geholpen voor een eerlijke prijs

Meerdere malen bij autobedrijf Sparidans geweest voor APK, onderhoud of reparaties. Altijd goede communicatie en passend advies gekregen, bovendien wordt er goede en snelle service verleend voor een nette prijs!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer attente en fijne verzorging.

Bij een kortstondig probleem op een fijne en aangename manier geholpen. Heb heel veel vertrouwen in de deskundigheid. In vergelijking met eerdere garages kan ik aangeven dat ik nu geen twijfels heb over prijs-kwaliteit verhouding en ga niet meer op zoek naar een andere garage. Zal zelfs bij de aankoop van een andere auto rekening houden met de garagist en een Peugeot kopen in overleg met hem.

Helemaal prima

Ben altijd met mijn Peugeotje in onderhoud geweest bij Linden. Auto bij jullie bekend. Wil onderhoud bij jullie laten.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Je wordt vriendelijk geholpen op korte termijn. Goede kwaliteit de prijs valt erg mee. Wij zijn zeer tevreden.

PRIMA

vriendelijk en kundig

Vakkundig geholpen

PCA-dealer Linden is enkele jaren geleden gestopt en daarna is Harm zelfstandig, op een andere locatie verder gegaan met onderhoud en service voor o.a. Peugeot. Hij kent mijn 307 en heeft veel Peugeot ervaring. Zo simpel is het. En eerlijk en betrouwbaar.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Mijn ervaring is altijd goed

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima monteur en snelle service

Schade werd direct opgenomen en onderdeel besteld. Week later was ie alweer gemaakt.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Aandacht voor klant en auto.

Klantvriendelijkheid ervaar je door kleine dingen, zoals checken ruitensproeiervloeistof en bijvullen indien noodzakelijk. Dat komt niet altijd terug op de rekening.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Communicatie helder en transparant en luistert naar de wens van de klant

Bij een oudere auto met veel km's op de teller ben je altijd op zoek naar een garage die meedenkt in het vervangen/reviseren van onderdelen. Wat is wel nodig en wat niet en is het mogelijk om gebruikte onderdelen toe te passen. Sparidans heeft mij perfect geholpen bij bovenstaande vraagstukken.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Duidelijke communicatie en niet duur

Duidelijke communicatie Kwaliteit voor betaalbare prijs

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Geweldige service. Top bedrijf.

Zeer prettig. Een betrouwbare garage die met de klant meedenkt. Ik heb er meteen alle auto's in onderhoud gedaan.

Vakkundig en behulpzaam

Harm is zeer vakkundig en behulpzaam. Reparaties worden goed uitgevoerd zonder financiële verrassingen.