Eeuwig dankbaar

Met een hoop geduld en doorzettingsvermogen is het Esther gelukt om mij weer de regie te geven over mijn eigen leven. Esther gaat altijd uit van het kind en zet deze centraal tijdens het juridisch proces. Ze verteld welke gevolgen bepaalde juridische keuzes hebben en wat de alternatieven zijn. Ik ben eindelijk van het gezamenlijk gezag verlost en ben Esther eeuwig dankbaar.

Topadvocaat

Snelle communicatie. Transparant, je weet waar je aan toe bent.

TOP!!!

Mevrouw Sprenkling, Ik wil u nogmaals bedanken voor uw hulp en inzet, woorden schieten te kort. Ze is erg gemotiveerd in haar werk en weet precies wat ze aan het doen is. Mocht je opzoek zijn naar een advocaat kan je gerust terecht bij mevr Sprenkling.

• Betrokkenheid

Esther is helder duidelijk en oprecht!

Esther is een prettige persoon om mee samen te werken. In haar rol als mediator is zij onpartijdig en doet ze haar best om voor beide partijen het beste eruit te halen. Ze is helder in wat wel en niet kan. Ze is duidelijk over de rechten en plichten en ze is oprecht.

• Betrokkenheid

Ik ben heel goed bijgestaan en begeleid door Esther. Ze is eerlijk, oprecht, begripvol en zeer ervaren. Ik zou haar zeker aanbevelen als advocaat. Stelde het belang van mijn kind in dit geval voorop. Ik ben je erg dankbaar en superblij met je als advocaat.

Super goed!

Mevrouw sprenkeling is een hele aardige vrouw, ook merk je gelijk echt dat ze er 100% voor gaat. Ook is ze super eerlijk over wat ze denkt dat er gaat gebeuren goed of slecht. Ik raad deze advocaat zeker aan en ben echt super erg tevreden!

Goed ervaren!!!

Ik ben zeer te vreden over haar, haar begrip die zij vertoond in mij, en behulpzaamheid.

• Betrokkenheid

Kordaat opgetreden en naar beide partijen goed geluisterd

Esther heeft binnen 3maanden een gespannen gezinssituatie (vader ,moeder en 4 kinderen waarvan 2 minderjarig ) naar hanteerbare proporties terug gebracht door een juridisch duidelijke positie voor beide partijen te creëren die zowel een omgangsregeling als een alimentatie plicht omvatten Als vader en als schoonvader wil ik haar daarvoor hartelijk danken

• Betrokkenheid

Ik heb Esther Sprenkeling als een top advocaat ervaren. Ik had geen enkele document die ik nodig had voor mijn zaak en in eerste instantie was mijn rechtszaak afgewezen maar Esther gaf niet op. Ze heeft andere manieren gevonden om verder te kunnen met mijn rechtszaak en boven op heeft ze ook de documenten die ik nodig had en geen toegang ervoor heb toch kunnen krijgen. Ik ben zo ontzettend trots dat ik Esther Sprenkeling als een advocaat had. Ik kon haar mijn volledige vertrouwen geven en ze heeft me niet teleurgesteld

• Advies N.v.t.

Goede begeleiding

Ik was blij dat Esther mij hielp toen ik de scheiding aan het regelen was. Ze was helder en snel, en het proces leip daardoor goed.

• Betrokkenheid

Prettig, eerlijk, to the point en oog voor belang kinderen.

Esther heeft mij snel geholpen en een eerlijk beeld geschetst van wat ik kon verwachten. Ze is heel snel in het reageren op mails. En heel belangrijk, ze ziet steeds het belang van kinderen en dat vond ik heel goed en prettig. Kan haar zeker aanraden!

Esther is een topper

Esther laat zien dat een advocaat niet altijd strijdlustig hoeft te zijn om iets te bereiken. Ze toont haar menselijke kant waardoor de procedure fijn verliep. Ze is ervaren en scherp. Hierdoor verliep de procedure soepel en snel. Het belang van de kinderen zijn haar uitgangspunt en dat is top.

Geen vechtscheiding, dankzij Esther ❤️

Esther was van cruciale rol tijdens onze scheiding, anders was het zeker een vechtscheiding geworden. Wat mij aansprak toen ik haar ontdekte via de podcast van Saar “alsof scheiden zo leuk is”, is dat zij de belangen van de kinderen op #1 zet. Haar toegevoegde waarde was voor ons beiden dat we meteen een klik met haar hadden: ze is een heel fijn mens, eerlijk, rechtvaardig met enorm veel mensenkennis, en (emotionele) intelligentie. En voor mij: ze wist mijn dominante ex-partner goed tegengas geven en zaken zo bespreken dat hij ze niet als een aanval ervaarde, en er openheid en respect in de ruimte bleef. We hebben de scheiding in rap tempo, 1 lange sessie kunnen afronden en dat is echt mede dankzij Esther. We zijn je enorm dankbaar dat we de scheiding goed hebben kunnen afronden, en zo de basis hebben gelegd voor een nieuw hoofdstuk in de kinderen en ons leven. Dank je wel!❤️

An excellent lawyer

An excellent lawyer. She did an excellent job, solving the issue efficiently and in a very short time. In addition to being professional, she is also very human when dealing with customers' needs and expectations.

• Betrokkenheid

Zeer fijne en professionele begeleiding.

Vanaf het eerste moment een hele fijne kennismaking met duidelijke afspraken, waarbij Esther altijd vanuit de menselijke kant handelde. Het gezinsbelang en onderlinge verhoudingen staan altijd voorop en vandaar uit werd altijd een oplossing gezocht in ieders belang. Ik dank Esther hartelijk voor haar input en begeleiding.

Zeer tevreden.

Esther is aanspreekbaar, snel en vakkundig. Ze geeft het welzijn van de kinderen voorrang in het echtscheidingsproces, dit is waardevol en uniek! Esther's uitgangspunt is: emotionele schade aan de kinderen zoveel mogelijk beperken. Daarbij benadert zij beide partners op een eerlijke, evenwichtige manier.

Prettige ervaring

Mijn ervaring met Esther Vond ik super, haar directheid via de telefoon en via de mail heeft mij laten zien dat ze professioneel te werk gaat. Ook het afhandelen bij de rechtzaak was goed gegaan. Nogmaals hartelijk bedankt voor alle hulp en steun en de super communicatie. Ik raad haar zeker aan !!

Above and Beyond :)

Mijn ervaring met mr. Sprenkeling is er één die ik niet zal vergeten. Ze is zeer betrokken, ze leeft echt mee (op een fantastische manier), ze heeft begrip voor de situatie en ze heeft ons geweldig ondersteund. Ze is zeer professioneel en ook persoonlijk betrokken. Ze heeft heel veel en heel mooi werk voor ons verricht. Een geweldig en fijn mens om aan je zijde te hebben.

• Betrokkenheid

Esther was precies wat we nodig hadden

Een scheiding is bijna altijd een zeer onprettige ervaring. We zochten iemand die ons vlot en kundig door het proces heen kon loodsen en kwamen uit bij Esther Sprenkeling. We konden snel terecht en aan de slag met de documentatie. Binnen 10 dagen kwamen we van een concept tot aan het einddocument (incl ouderschapsplan) met allebei een goed gevoel er aan over gehouden. Misschien nog niet van de scheiding, maar wel van dit stukje van het proces.

• Betrokkenheid

Esther brengt op een heel prettige manier duidelijkheid in de scheidingschaos.

Mediator Esther Sprenkeling kan goed luisteren, en communiceert helder. Ze heeft veel ervaring, waardoor ze met oplossingen komt waar je zelf nog niet aan had gedacht. Het fijnste vond ik dat ze een goed oog heeft voor wat het beste is voor de kinderen. Ze schept orde en overzicht in de scheidingschaos. Dat voelde voor mij als een heel welkome houvast in een woelige periode.

• Betrokkenheid

Duidelijke communicatie. Alles ging heel vlot. Mevr Sprenkeling reageert altijd heel snel. Is ook zeer betrokken en geeft goed advies. Heeft me echt goed ondersteund en uiteindelijk alles voor mekaar gekregen waar ik om gevraagd had :) Top Advocaat!

Mijn ervaring met Mevr

Mevr is niet zomaar een advocaat maar een mens met een puur hart ze leef met je mee en dat heeft ze gedaan vanaf mijn schijding tot aan het einde en nu heb ik volledig gezag over mijn kinderen met de hulp van deze prachtig vrouw ( advocaat )ze was niet alleen mijn advocaat maar ze ging mij steunen motiveren toonde begrip in mijn situatie leef mee met mij en zij heeft een GROTE last van mijn schouder weg gehaald ik ben u zo dankbaar God gaat u zegenen met grote dingen voor mij blijft u mijn advocaat. Ze doet dit werk met haar hart op de juiste plek ik zal mijn family,kennissen,vrienden haar aanraden als advocaat. De beste Advocaat doe ik ooit bent tegen gekomen. Ik wens je alle beste in jou carrière blijf u werk doen precies zoals u al deed met u hart op de juiste plaats . Heel veel liefs Mevr Gustina en kids .

• Betrokkenheid

Heb mevrouw sprenkeling als advocaat gekregen op advies van het juridisch loket Ben door mevrouw deze advocaat enorm goed geholpen Met scherpe visie Vooruitzicht in zaken en aanpak Een hele charmante en vriendelijk iemand die met kunde haar werk heeft gedaan Punctueel in afspraken Transparant in delen van de voortgang van een rechtszaak Samen met Mr Fritz (met pensioen) naar mijn mening advocaten waar enkel met respect en bewondering kan gesproken worden

Top advocaat!!

Dankzij de vakkundigheid die Esther bezit, kan mijn kind naar geliefde school. Esther is transparant, eerlijk en vooral meedenkend in al het werk dat zij verricht.

• Betrokkenheid

Vanaf het allereerste moment dat ik contact opnam met het kantoor, werd ik professioneel en met de grootste zorg behandeld. Dit gaf mij een gevoel van vertrouwen en gemoedsrust, wetende dat ik in goede handen was. De toewijding en vastberadenheid waarmee Esther mijn zaak heeft behandeld, heeft een diepe indruk op mij gemaakt. Ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik geen betere advocaat had kunnen aantreffen. Als u op zoek bent naar een betrouwbare advocaat die niet alleen juridische expertise biedt, maar ook betrokkenheid, zorg en toewijding toont, dan kan ik Esther ten zeerste aanbevelen. Mijn zaak is succesvol afgerond en ik ben haar nog steeds dankbaar.

Over Advocaatscore.nl