Nette en goede levering van een mooie loungeset.

Helemaal tevreden met de mooie loungeset van Frits Wolf. Snel en keurig op tijd. Het bleek dat een stel schroef ontbrak, netjes nageleverd.

Teleurstellend

Wij hebben een beschadigde tafel ontvangen. Meerdere malen gebeld en gemaild, maar geen reactie!

Beste Tessa, Dat is vervelend. We hebben geprobeerd je gegevens te vinden in ons klantsysteem. Helaas hebben we je naam niet gevonden, zou je contact met ons op willen nemen? We willen graag de klacht met je oplossen. Met vriendelijke groet, Frits Wolf Tuinmeubelen

Vriendelijke medewerkers en denken mee

Oplossingsgericht

Probleem werd snel opgelost!

klantvriendelijk

meedenkende bezorgers

Heweldig, alle aandacht en betrokkenheid, nna onze loungeset nu ook bij een degelijke weerbesparasol

Alle aandacht, goed advies en optimale betrokkenheid

Vriendelijke verkoop, nakomen afspraken en prima service achteraf

Zeer tevreden en aanrader

Wij zijn na prettige en deskundige advisering en levering overeenkomstig afspraak zeer gelukkig met onze nieuwe tuinmeubelen van 4Seasons; een fantastisch zitcomfort en uitstraling.

Prima!!

Netjes op tijd . Ziet er goed uit . Prima. bezorging .

Snelle en goed service!

De bestelling is goed en snel en volgens afspraak geleverd.

Leuke verkoper geleverd zoals afgesproken

Levering duurde een tijdje, in de winkel en bij levering goede service

Prima advies en geholpen in winkel

Winkel prettig te bezoeken .

Volgens afspraak en pro actieve communicatie

Zeer tevreden. De communicatie over de levering was pro actief en eveneens precies op tijd aanwezig.

Prima geadviseerd in de showroom en ook heel tevreden over de aflevering.

We werden goed geadviseerd in de showroom en zijn ook heel tevreden over de aflevering van de tuinset.

Fantastische service

Keurig netjes geholpen en alles is bij aflevering op de plek gezet. Afval is meegenomen en de bezorgers waren erg beleefd

Slechte ervaringen

Mooie showroom, mooie produkten, maar afhandeling vanàf de koop: slecht. Meerdere keren moesten tuinmeub. na bezorging weer worden opgehaald omdat er iets aan mankeerde. Dit ging v beschadiging tot incompleet zijn. Elke keer moet je thuis zijn wanneer ze komen. Ik moest meerdere keren ook zèlf informeren wanneer/in welk tijdsblok (van 3 u) ze kwamen. Uiteindelijk lossen ze je probleem wèl op! Daar gingen dus helaas wèl de nodige irritaties aan vooraf.. jammer. De communicatie ts. service afd. en bezorgend personeel verloopt niet goed. Er lijken over & weer irritaties te zijn. Klant merkt dit. Je betaalt veel geld voor je meubels en zou betere service mogen verwachten bij afhandeling.

Kwaliteit uit een fijne winkel

Wij voelden ons meteen thuis in de winkel. Hele fijne en kundige verkoopster. Alle ruimte voor onze wensen. De levering ging vlot en allemaal volgens afspraak. Hele fijne en goede ervaring!

Kan gebeuren

Stoeldopje afgebroken, merk label van 1 stoel ontbreekt en frame tafel niet goed aangedraaid (schroeven zaten los)

Prima service en snelle lever

Goed geholpen in de winkel. Ook ons vriendelijk te woord gestaan tijdens wat telefoontjes. Prima service en snelle levering door vriendelijk personeel! Mooie bank!

Dag van tevoren tijdsplanning gekregen en kort van tevoren nog sms. Handig

Defect geleverd maar goed opgepakt

Mijn Biohort Hobbybox werd beschadigd geleverd. Telefonisch contact gezocht, er werd mij toegezegd dat de transporteur contact met mij zou opnemen om hem om te ruilen, Na een week nog niets gehoord. Opnieuw contact opgenomen via het klachtenformulier dit keer. Ik werd de volgende ochtend teruggebeld. Blijkbaar was het product net op het moment van de eerste melding niet voorradig, maar nu wel. Mijn melding werd zeer serieus genomen en ik ben nu in afwachting van de omwisseling, waar ik het volste vertrouwen in heb.

Prima alles!

Zowel in de zaak, als de aflevering helemaal oké!

Uitstekende service!

Zeer goed geholpen, vriendelijk en deskundig. Zal Frits Wolf zeker aanraden!

Heldere communicatie bij levering

Er was duidelijke communicatie tijdens levering. Ook werd de tafel netje uitgepakt op het terras geplaatst.

Over Frits Wolf Tuinmeubelen

Als tuinmeubel speciaalzaak zijn we een begrip in de regio Nijmegen. U bent bij ons aan het juiste adres voor een nieuwe loungeset, diningset, parasol of ander tuinmeubel. Wij zijn er trots op dat we u de grootste collectie van het topmerk 4 Seasons Outdoor van heel Nederland kunnen bieden. Daarnaast hebben wij nog vele andere merken zoals First flow, Hartman en Nardi die we u in onze ruime showroom graag laten zien. Ons ervaren team kan u alles vertellen over stijl, materialen, onderhoud en helpt u graag met uw keuze. Juist die expertise en aandacht voor onze klanten, maken dat we al meer dan 50 jaar bestaan en mensen erg graag naar onze showroom in Beuningen komen.