Eingelijk teleurgesteld er zitten flinke krassen op onze nieuwe aankoop

Meteen moeten bellen hierover , er werd wel gezegd dat ze het probleem op gaan lossen. Helaas ik krijg het formulier niet verstuurd naar de klanten service

Vriendelijke bezorgers die de klus snel en netjes hebben uitgevoerd

Zie boven.

Prima advies, snelle levering

Voor onze tuintafel zeer goed advies gekregen......snelle en nette levering binnen een paar weken!

Prima geholpen in de winkel en de bezorgers hadden aan een half woord genoeg. Ik zat in een online vergadering en ze hebben de meubels mooi in de tuin opgesteld.

Geleverd zoals afgesproken,

Netjes bezorgd door Frits Wolf.

Vriendelijke bezorgers en keurig afgehandeld

Vriendelijk en correct. Netjes neer gezet. Niets op aan te merken.

In de winkel goed geholpen. Afgeleverd volgens afspraak. Bericht met tijdsindicatie. Van te voren gebeld of we er waren. Top

Fantastisch geholpen.

Op zoek naar mooie tuinstoelen, kwamen we bij Frits Wolf uit. Daar werden we goed geholpen! De aflevering is ook netjes gedaan en we zijn erg blij met de stoelen! Complimenten voor de verkoper ‘

prima,als de bank ook netjes wordt gerepareerd helemaal tevreden.

Zoals afgesproken geleverd

De bezorging was goed. Jammer dat er van 1 stoel n stukje hout was afgebroken. Zag t pas toen de chauffeur weg was.

Top netjes afgeleverd.

Goed bedrijf topkwaliteit tuinmeubelen Kan het iedereen aanraden.

Snelle levering

Snelle levering ondanks bij de aankoop een lange levertijd. De jongens van de bezorging zijn heel vriendelijk. Kortom zeker een aanrader!

Levering en advies heel goed

Levering op tijd netjes alles gedaan. Advies gekregen zonder te vragen wat echt super was

Fijn geholpen in de winkel.

Na een lange wachttijd, die jullie ook niet kunnen voorkomen zijn we blij met de parasol. Dat we nog veel zon krijgen komende maanden.Alles naar wens. Bedankt

Klantvriendelijk nette service!!

Kwaliteit en service is wat men bij Frits Wolf Tuinmeubelen “HOOG IN HET VAANDEL”heeft staan!!

Goede service!

Nalevering stoelen. Tafel ter vervanging of reparatie meegenomen. In afwachting van de verdere goede service.

In een woord: klasse!

Kwaliteit tuinmeubelen.

Prima. Zeer tevreden

Klantvriendelijk , op elkaar ingespeeld

Rustig precies alles neergezet en uitgelegd . Fijn ook de verpakkingsmateriaal meegenomen

Correcte bezorging en goede en sympathieke afhandeling

Positief! Ben benieuwd naar de opvolging van de klachtopvolging door de servicedienst.

Tuinset nog niet gebruikt ivm vakantie. Ziet erwel

Ziet er wel goed uit!

Netjes op de plek en op de afgesproken tijd

De bezorgend waren keurig op tijd zoals afgesproken was en hebben de set ook helemaal geplaatst. Meubels ook heel mooi dus er blijft niets te wensen over.

Tevreden met actie bij melden van beschadiging aan ligbed

Direct omgeruild bij klacht over beschadigingen aan nieuw geleverde ligbed. Keurige afstemming ook mbt bezorgmoment

Heel goed, allen de chauffeur kwam met een rekening die wij al hadden voldaan. Maar daar konden de heren natuurlijk niets aan doen.

Over Frits Wolf Tuinmeubelen

Als tuinmeubel speciaalzaak zijn we een begrip in de regio Nijmegen. U bent bij ons aan het juiste adres voor een nieuwe loungeset, diningset, parasol of ander tuinmeubel. Wij zijn er trots op dat we u de grootste collectie van het topmerk 4 Seasons Outdoor van heel Nederland kunnen bieden. Daarnaast hebben wij nog vele andere merken zoals First flow, Hartman en Nardi die we u in onze ruime showroom graag laten zien. Ons ervaren team kan u alles vertellen over stijl, materialen, onderhoud en helpt u graag met uw keuze. Juist die expertise en aandacht voor onze klanten, maken dat we al meer dan 50 jaar bestaan en mensen erg graag naar onze showroom in Beuningen komen.