Zeer goeie service van heel vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Bestelling geplaatst via Internet. Een hele vriendelijke man belde vrijwel meteen om nog wat onduidelijkheden weg te nemen. 2 dagen later alles perfect afgeleverd.

Goed product en snelle levering

Product was uitstekend verpakt en ook de nalevering van 2 stoelen werd snel bezorgd

Prima we kregen de 8 stoelen fijn thuis bezorgd.

mooi produkt.

mooi produkt. leveringstermijn langer dan op de website aangegeven. het zelf in elkaar moeten zetten was een verrassing. had ik niet verwacht, maar ook niet nagevraagd.

Mooie tuinstoelen met gratis bezorging

10 mooie tuinstoelen gekocht in de uitverkoop met 50 % korting. Goed advies gekregen en gratis bezorging na twee weken. Blij mee.

Netjes op tijd werd mijn parasolvoet bezorgd. De wieltjes zaten er nog niet onder gemonteerd, wat wel in de winkel afgesproken was. Het was voor de bezorgers geen probleem om dat ter plekke in orde te maken en ze hebben ook nog de parasol erop gemonteerd als service.

Komen belofte na

Heb een vraag , en het weerd opgelost

Mooie winkel, fijne service.

Hoefde niet thuis te blijven. Toen ik thuis kwam stond de tuinset mooi opgesteld op mijn terrasje. De drankjes heb ik er toen zelf opgezet;-).

Snelle levering goede duidelijke webshop

Al jaren een begrip in Nijmegen en omstreken

Ondanks wat verwarring omtrent de levering, heel fijn geholpen in zowel de winkel als tijdens de levering.

Klantvriendelijke en goede professionele uitleg gekregen over tuinstel en de geadviseerde behandeling. Levering top en het tuinstel is prachtig.

Kwaliteit ook in uitstraling!

Zeer deskundig personeel zowel in assistentie en tot een perfecte aflevering!Wij zijn er zeer blij mee!

Teleurstellend en top

Ik had een ligbed besteld in de vakantie periode,dus de levering duurde wat langer. Eenmaal bezorgd viel het bevestigingsmateriaal gewoon uit de verpakking. (Was niet gemonteerd en 2 popnagels ontbraken) Als oplossing werden er even een paar schroefjes ingezet. Een week later kwam er toch iemand die het bed goed in elkaar heeft gezet. Dus uiteindelijk is dit bedrijf toch wel top. Prima service en het bed ligt heerlijk.

Kwaliteit/ Prijs

Goed kwaliteit, prima service, outlet zeer goed geprijsd.

Mooie & stevige ligbedden voor bij het zwembad

Heren die het gebracht hadden, keurig netjes en hebben de ligbedden netjes op de plek gezet. Dus heeeeel blij mee!

Goede ervaring

Snelle levering. Alles perfect in orde voor een nette prijs.

Prachtig bedrijf die je ook andere kunt aanbevelen. Inmiddels heb ik dat al verschillende keren geda

Personeel erg vriendelijk, Uit leveren van de meubelen keurig gedaan en netjes op tijd.

Hele fijn winkel

Klantvriendelijk, correcte levering en sympathiek personeel

Zie onder

Keurig geholpen goed en prima communicatie en levering! Kortom zeer tevreden!

Komen afspraken over levering niet na

Wordt aangegeven op de website 3-5 levertijd, wordt bij lange ma moet gehaald..

Onze hoes van de parasol was kapot. Een nieuwe besteld. Een dag later knapte het touw binnenin de parasol kapot. Gebeld, geen probleem. Werd bij het pakket gestopt. Geen extra kosten, binnen 2 dagen geleverd! Prima service, behulpzame medewerkers, superblije klant!

Goede Kwaliteit, Snelle levering !

Mooie tafel besteld. Werd snel geleverd

Fijn geholpen in fe winkel, bezorging ging vlot. Bezorgers vriendelijk en behulpzaam

Aanrader!!

Perfect vlgns afspraak

Nieuwe teak tuintafel

Heel goed geholpen.

Oude spullen meegenomen en nieuwe geïnstalleerd. Zeer tevreden.

Hadrianussingel 29

6642AH Beuningen

Over Frits Wolf Tuinmeubelen

Als tuinmeubel speciaalzaak zijn we een begrip in de regio Nijmegen. U bent bij ons aan het juiste adres voor een nieuwe loungeset, diningset, parasol of ander tuinmeubel. Wij zijn er trots op dat we u de grootste collectie van het topmerk 4 Seasons Outdoor van heel Nederland kunnen bieden. Daarnaast hebben wij nog vele andere merken zoals First flow, Hartman en Nardi die we u in onze ruime showroom graag laten zien. Ons ervaren team kan u alles vertellen over stijl, materialen, onderhoud en helpt u graag met uw keuze. Juist die expertise en aandacht voor onze klanten, maken dat we al meer dan 50 jaar bestaan en mensen erg graag naar onze showroom in Beuningen komen.