Fijn geholpen in fe winkel, bezorging ging vlot. Bezorgers vriendelijk en behulpzaam

Aanrader!!

Perfect vlgns afspraak

Nieuwe teak tuintafel

Heel goed geholpen.

Oude spullen meegenomen en nieuwe geïnstalleerd. Zeer tevreden.

Geweldige service

Goed advies, fijne ligstoel en geleverd volgens afspraak

Fijn personeel en leuke uiteenlopende producten

Wij hebben een loungeset gekocht erg blij mee, prima prijs kwaliteit verhouding. Mis echter alleen verstelbare poten, niet iedere tuin is perfect recht.

Prima bezorging en service

Ruime keuze en prima bezorging, zeer tevreden

Bestelling vlot en goed geleverd

Prima onderhoudsproducten voor teak tuinmeubelen met duidelijke info hoe te gebruiken

Bezorging en verzorging prim!!!

Een minpuntje op de geleverde hoekmodule van de matisse wit, het zitkussen heeft niet dezelfde diepte als de zitkussens van de normale elementen . Hierdoor liggen de zitkussens aan de voorkant niet op één lijn. Niet mooi !!!

Uitstekend geholpen in de showroom Alles op tijd geleverd Fijne mensen die het kwamen leveren Top dankjewel

Fijn geholpen en goede service!!

Vriendelijk geholpen in de winkel. We hebben goede informatie intvangen over onze aan te schaffen tuintafel en stoelen. Zeer tevreden over bezorging.

Top! Chapeau!

Anne heeft ons zeer vriendelijk, duidelijk, deskundig en hartelijk te woord gestaan en geregeld dat de zware (te zwaar voor ons) parasolvoet door jullie personeel over een moeilijk trap naar boven is getild. Een verdiend compliment en onze hartelijke dank daarvoor.

Ik kom in de winkel, geef aan wat ik zoek en ik word naar de juiste plek gebracht een

In de winkel goed ontvangen en binnen kwartier gekocht wat ik zocht. Inmiddels zijn de tuinstoelen ook op de afgesproken tijd thuis afgeleverd.

Goed product, snelle levering

Zie boven

Prima koop en goede service

We zochten een parasolvoet bij onze reeds aangeschafte parasol voor op het balkon. Dus hij moest passen, zwaar genoeg zijn en verrijdbaar. De deskundigheid aan de telefoon, het navigeren op de site en de service bij het ophalen was helemaal in orde.

Goede service, snelle levering en klantvriendelijk!!!

Goed geholpen in de winkel en thuis.

In de winkel kreeg ik fijn advies. Thuis werd alles keurig op zijn plek gezet.

Bij het ophalen van de bestelling werden wij uitermate vriendelijk behandeld en geholpen bij het inladen van de gekochte spullen.

Goede service en kwaliteit, zeer tevreden.

Prima tuinset van zeer goede kwaliteit gekocht en daarbij prima geholpen

Mooie tuinset gekocht waar wij nog jaren plezier van hopen te hebben

Gewoon goed,

Prima bedrijf, volgens opgave ook op tijd geleverd, en keurige bezorgers, mag ook wel eens gezegd worden. Een prima en correct bedrijf, een aanrader.

FAN-TAS-TISCH!

Zo super fijn geholpen in de winkel. Passend advies en er wordt echt meegekeken naar wat kan!

Top,netjes op tijd ,de parasol uitgepakt opgebouwd en op de goede plek gezet en al het verpakkings materiaal meegenomen ,super

Mooi product en duidelijke aflevering en service

Wij hadden het product in de showroom gezien. Werden vriendelijk en deskundig geholpen. Via de mail werden wij op de hoogte van de levering gehouden welke op de dag zelf te volgen was. Beide mannen die het bankje kwamen brengen waren zeer vriendelijk en service minded. Bij de chauffeur op de mobiele pin betaald en de nota gekregen. Wij zijn zeer tevreden nu nog wachten op de zon .

Goed advies, niet opdringerig, vriendelijk meedenkend personeel en zeer snelle levering.

Helemaal top

Vriendelijke bezorgers. Alles netjes afgeleverd. Uitstekend op de hoogte gehouden van de aankomsttijd.

Hadrianussingel 29

6642AH Beuningen

Over Frits Wolf Tuinmeubelen

Als tuinmeubel speciaalzaak zijn we een begrip in de regio Nijmegen. U bent bij ons aan het juiste adres voor een nieuwe loungeset, diningset, parasol of ander tuinmeubel. Wij zijn er trots op dat we u de grootste collectie van het topmerk 4 Seasons Outdoor van heel Nederland kunnen bieden. Daarnaast hebben wij nog vele andere merken zoals First flow, Hartman en Nardi die we u in onze ruime showroom graag laten zien. Ons ervaren team kan u alles vertellen over stijl, materialen, onderhoud en helpt u graag met uw keuze. Juist die expertise en aandacht voor onze klanten, maken dat we al meer dan 50 jaar bestaan en mensen erg graag naar onze showroom in Beuningen komen.