Goed geholpen met aankoop mooie tuinset. Tafel in de winkel was de laatste mooie korting. Bij levering 2 strepen op natuursteen blad tafel. Vandaag perfect hersteld! Fijne service

Mooi optijd geleverd prachtige tuinmeubelen

4 seasons een merk wat een fijn zit comfort heeft. Mooie uitstraling en past perfect bij onze smaak.

Geweldige service

Geweldige service.. uitleg en hulp in de winkel ook top!twijfelde over een tafel werd gewoon de tafel door de winkel heen gesleept om te zien hoe die stond..

Excellent service and products

Really happy with the quick delivery and excellent service from Frits Wolf. We bought a grey ceramic “uitschuifbare’ table, there with measurements of 220-280-340. We were helped by Willem, whom was very friendly and really knew how the table worked. We bought it Monday and it was delivered Friday as requested! I would certainly recommend Frits Wolf to anyone looking to purchase good quality garden furniture in this area!

Vriendelijke mensen

Goed/matig

Het gesprek en het geven van info over het product was prima. Zakelijk en ook deels informeel. Wel was er een communicatie probleem bij het afleveren van de tuinmeubels. Tijdens de bestelling hebben wij aangegeven dat er geen achterom was en de producten door het huis moesten om naar de tuin te gaan. Chauffeurs wisten hier niks van en vonden dat de verkoopafdeling dit niet konden bepalen. Zij wilden mede ook i.v.m. corona alles tot de voordeur afleveren. Uiteindelijk hebben zij de tafel die erg zwaar was toch op de juiste plek in de tuin gezet. De stoelen incl. kussens hebben wij zelf getild en naar de tuin gebracht. Dit wilden zij niet in de achtertuin zetten. Bijna was wat ons betreft de verkoop niet door gegaan en hadden we de meubels mee terug laten nemen. Jammer dat deze miscommunicatie er was. Aandachtspunt voor verdere verkoop.

Mooi en fijn in gebruik

Zeer goede leveri g

Product licht beschadigd geleverd, wordt opgelost door nieuw product te leveren, netto oplossing.

Zeer goede service en zeker niet te duur.

Heb 2 jaar geleden een tuinset gekocht en was onlangs doorgezakt. Had geen garantie meer, maar kwamen met een hele mooie oplossing. Een nieuwe tuinset voor een kleine bijdrage. Dat noem ik pas service!!! Zou het iedereen aanbevelen, om hier je tuinset te kopen.

Topprodukt dat snel is geleverd

In de sale een prachtige tafel met 2 passende stoelen besteld. Blij met de snelle levering van de spullen. Goed verpakt en makkelijk in elkaar te zetten

Uitstekend geholpen, netjes geleverd

Loungeset gekocht. Keurig geholpen in de winkel. Goed advies. Zeker niet “gepusht “ om iets te kopen. Keurig afgeleverd op de door ons gewenste datum. Prima service ook toen we een ongelukje hadden met een houten armleuning van een eetset die we vorig jaar daar kochten. Zó hoort het. Prima zaak!

We zijn idd tevreden over de lounge set. Bedankt

Helemaal tevreden

We hebben een mooie diningset gevonde. Het duurde even voordat wij eruit waren.Maar we hebben bijna de showroom verbouwd voordat wij onze keuze konden maken.Goed geholpen door het personeel. Ook een mooie setprijs gekregen

Goede service ze doen wat ze zeggen

heel blij met de bestelling. Top geregeld

Begrip en oplossing snel gerealiseerd

Zoals de aanhef, klein probleem met aankoop en direct, no-nonsense oplossing, TOP!

Tijdens het bestellen- en de levering is niet alles direct volgens plan verlopen. Dan laat je als bedrijf zien wat je werkelijk waard bent. En Frits Wolf heeft alles perfect en snel opgelost. Alle complimenten hiervoor!

Fijne en behulpz

goed geholpen door aardige personeel. Top.

Nette zaak, vriendelijke mensen, behulpzaam, levering netjes, correct.

Netjes geholpen in de winkel. De jongen heeft zijn best gedaan, de tijd voor mij genomen mij zo goed mogelijk te helpen. De levering is ook goed gegaan. Op tijd een bericht gehad voor de tijd dat ze zouden komen. De banken hadden ze al in elkaar gezet. De jongens hebben netjes 1 bank voor het huis gezet, en 1 bank achter het huis.

New Table

Very helpful assistant. He also checked another shop for chairs.

Service in winkel kan wat beter, goede kwaliteit van de producten en goede levering aan huis.

Goed, ik zou hier terugkomen

Uitstekende service

Zowel in showroom alsook bij levering prima service

Zeer klantvriendelijk

Top service van Frits Wolf! Ondanks diverse keren de levering uit moet stellen wegens Corona staan de meubels uiteindelijk op het dakterras te pronken! De levering stond gepland op tweede Pinksterdag! De communicatie verliep erg goed. Twee stoelen werden vlot na levering geruild in verband met beschadiging. Medewerkers bedankt!! Ga zo door!!

Geweldige service

Pech met mijn stoel gehad. Ik was een dop van de poot kwijt ik heb er een van een showroom stoel gekregen en opgelost was het, prima bedankt.

Oké

Gewoon alles oké

Over Frits Wolf Tuinmeubelen

Als tuinmeubel speciaalzaak zijn we een begrip in de regio Nijmegen. U bent bij ons aan het juiste adres voor een nieuwe loungeset, diningset, parasol of ander tuinmeubel. Wij zijn er trots op dat we u de grootste collectie van het topmerk 4 Seasons Outdoor van heel Nederland kunnen bieden. Daarnaast hebben wij nog vele andere merken zoals First flow, Hartman en Nardi die we u in onze ruime showroom graag laten zien. Ons ervaren team kan u alles vertellen over stijl, materialen, onderhoud en helpt u graag met uw keuze. Juist die expertise en aandacht voor onze klanten, maken dat we al meer dan 50 jaar bestaan en mensen erg graag naar onze showroom in Beuningen komen.