Echt mooie kwaliteit en mooi op tijd geleverd!

Prettig geholpen, prima advies!

Fijn geholpen in de winkel met goed advies en netjes thuis bezorgt.

Nu nog wachten op mooi weer.

Binnen de afgesproken tijd en heel behulpzaam.

Sowieso heel leuke gozers. Stoelen keurig in de tuin gezet en gemonteerd en de mannen zijn zeer gezellig in de omgang.

Lekker rustig rond kunnen lopen

Fijne ervaring.Heerlijk rustig rond kunnen lopen,niks opdringerig en goed advies.De bezorging was ook prima.Aardig personeel.

Keurig geholpen in de winkel en heel netjes afgeleverd.

Zeer tevreden over de levering.

De levering van de stoelen en hocker, was uitstekend . Op het eerste gezicht is alles in orde, maar gezien het slechte weer moeten wij de stoelen nog uitproberen. Ik heb er echter alle vertrouwen in. Met vriendelijke groet fam. Meewis

Vriendelijk

Ervaren mensen

Prima geholpen in deze Corona tijd

Fijne en snelle service, goede communicatie aan de telefoon.

Helaas was er een defect aan onze lounge set die nog geen half jaar oud was. Met Stefan van de servicedienst contact gehad om de desbetreffende onderdelen te laten repareren/vervangen. Ik was aangenaam verrast dat dit uiteindelijk toch binnen 3 dagen al kon gebeuren! Op deze manier kunnen we het voorjaar toch goed beginnen met onze fijne lounge set.

Prima, goed

Dank voor de snelle verkoop, afhandeling en bezorging van de tuinbank. Ik kan er nu netjes bij zitten met Pasen.

Uitgebreid advies en goede kwaliteit.

Prachtige showroom, alle tijd voor praktisch advies. Scherp geprijsd. Keurige aflevering en naar verwachting goede garantie en service. Helemaal af.

Vriendelijke mensen

Ik ben goed gehoord en de artikelen konden op afroep geleverd worden,dit is allemaal goed gegaan.

Geweldige service en garantie.

Top service

Snelle service, prachtig product

Keurige bezorging, vriendelijke bezorgers, laten alles netjes achter (zelfs de poort keurig gesloten na bezoek)

Uitstekende service

Voor het eerst een tafel gekocht met een teak houten blad. Dit voorjaar ontstonden er water druppels die ingetrokken waren in het blad. De juiste reinigingsproducten kunnen ophalen in de winkel en gelijk advies gekregen in welke kleur het teakblad ingewassen kon worden. De tafel is weer als nieuw. Uitstekend en snel geholpen

Heel deskundig, prima advies, zeer goede service

Prettige omgang, deskundig, eerlijk

Vriendelijk

Prettig overleg en levering afspraak nagekomen

Alles netjes afgeleverd

Uitmuntende service

Problemen met een tuintafel, toplaag en hout gespleten Echt keurig opgelost Nieuw blad netjes omgewisseld Zo hoort klantenservice te zijn Dikke pluim !!!!!!!

Goed geslaagd.

We zijn vriendelijk en goed geholpen.

Tevreden

De spullen werden mooi gebracht en neergezet door de mannen. Het werdt mooi uitgelegd. Ik ben heel tevreden en ook met de aankoop in de winkel. Erg blij met mijn Cosi vuurtafel.

Zeer correct afgehandeld

Melding over een probleem met het hout van onze tafel( gekocht juni 2020 ) Zeer netjes, snel en correct afgehandeld. Netjes afgehandeld en op de hoogte gehouden. Thanks

Zeer klantvriendelijk, komen er al 20 jaar

Klantvriendelijk, goede producten en dito service. Een aanrader

geweldige service

Ons parasoldoek was na 3 jaar erg versleten. Mail gestuurd en al na een uur waren de service monteurs aanwezig. Zij hebben een compleet nieuw doek op de parasol gemonteerd. Bij de vraag hoeveel dat zou kosten werd ons medegedeeld dat het een service was en we dus niets hoefden te betalen.

Goede en nette service ondanks de lastige tijd.

Stefan van de afdeling service heeft ons snel, vakkundig en klantgericht geholpen. Ons kussen was binnen de garantietermijn op de naad los gegaan en heeft hier een nieuwe voor geleverd. Ook nog een openstaande vraag over een manco in levering heeft hij snel en goed opgelost. Nogmaals enorm bedankt Stefan.

Over Frits Wolf Tuinmeubelen

Als tuinmeubel speciaalzaak zijn we een begrip in de regio Nijmegen. U bent bij ons aan het juiste adres voor een nieuwe loungeset, diningset, parasol of ander tuinmeubel. Wij zijn er trots op dat we u de grootste collectie van het topmerk 4 Seasons Outdoor van heel Nederland kunnen bieden. Daarnaast hebben wij nog vele andere merken zoals First flow, Hartman en Nardi die we u in onze ruime showroom graag laten zien. Ons ervaren team kan u alles vertellen over stijl, materialen, onderhoud en helpt u graag met uw keuze. Juist die expertise en aandacht voor onze klanten, maken dat we al meer dan 50 jaar bestaan en mensen erg graag naar onze showroom in Beuningen komen.