Uiteindelijk prima opgelost

Het bestellen van een parasolvoet verliep anders dan gepland. Helaas werd verkeerde voet geleverd. Na diverse contacten werd ervoor gezorgd dat de juiste alsnog werd afgeleverd en de verkeerde weer mee terug genomen. Door al deze acties werd de "levertijd" beduidend langer. Maar eind goed, als goed.

Personeel winkel en bij levering oké

Ben ontevreden over de wijze waarop de levering voor mij gepland is. In jan. gekocht. Er is beloofd dat ik eind maart kon bellen wanneer ik het in april wilde hebben. 22 maart al aangegeven dat ik het voor 13 april wilde hebben ivm buitenfeest. Helaas werd ik aan het lijntje gehouden omdat er een nieuw planningssysteem werd ingevoerd. Ik kreeg het vandaag 17 april geleverd. Een klant die meer dan 3700 euro koopt is blijkbaar ondergeschikt aan het systeem. Daarin ben ik zeer teleurgesteld.

Uitmuntend

Wij zijn zeer prettig en professioneel geholpen door Nick verkoopadviseur bij Frits Wolf. Op een plezierige wijze heeft Nick ons geadviseerd zonder op verkoop aan te sturen maar vanuit passie voor zijn vak. De meubelen gaan naar Spanje en ook in dat traject heeft Nick ons fijn bijgestaan. Mooi dat het nog bestaat , gewoon goed zijn zonder poespas. Frits Wolf heeft er een klant voor het leven bij.

Fijn geholpen bij aankoop en vlotte en goede levering

We zijn goed geholpen bij de keuze. Afspraken zijn goed nagekomen, vlotte en goede levering.

Afspraak is afspraak

Levering keurig volgens afspraak.

Prettige ontvangst in store. Klantcontact goed.

Gewoon goed

Correcte aflevering

Goede service en snelle levering

16 maart bij Frits Wolf in Beuningen een nieuwe tafel en stoelen voor in de tuin gekocht. We zijn goed geholpen door Anne bij het uitzoeken en hebben goed advies gekregen. Ondanks dat het tafelblad vanuit een extern magazijn kwam, waardoor levering wat langer kan duren, zijn onze meubels nog geen twee weken later geleverd. Communicatie vanuit Frits Wolf naar ons was altijd duidelijk en een afspraak voor levering werd tijdig ingepland. Wij zijn zeer tevreden en komen in de toekomst zeker terug!

Geweldige service, aardige medewerkers zelfs de chauffeurs die de bezorging deden.

Ruime keuze, moeilijk te kiezen, alles is mooie. Prijs is wel wat aan de hoge kant maar dan heb je ook kwaliteit.

Ik woon op het eind van een straat. We moeten rekening met elkaar houden de buren hadden en grote reparatie auto voor hun deur staan. Daar kon jullie auto nooit langs, maar ze zouden rekening houden als jullie zouden komen. Geen enkel probleem de vier stoelen en tafel werden met een stukje lopen toch voor mijn deur gebracht. Mijn dank is groot!

Geweldig,fijne mensen

Geweldige fijne mensen . Zeer goed geholpen bij het zoeken naar een nieuw tuinset . En naar twee weken keurig netjes bezorgd . Zeker een aanrader.

Aardige bezorgers

Prima gegaan blij met de levering schommelstoel. Zat een bout niet goed stuurde ie meteen berichtje naar magazijn word opgestuurd dus prima service. Aardige bezorgers. Ook verkoopster Wendy was geweldig ...gelukkig familie want daar ben ik trots op!!! En een prachtige winkel en heel aardig personeel. Dus jullie doen het allemaal goed! Groetjes

Mooie collectie tuinmeubelen; behulpzame medewerkers

Medewerkers doen hun uiterste best om jou als klant van dienst te zijn.

Mooie set, fijne service

Mooie set gekocht in de outlet. Goede voorlichting, niet opdringerig Bezorging exact volgens afspraak

Ondanks dat de bezorging mogelijk langer op zich zou laten wachten, is mijn product toch de volgende dag bezorgd.

Prijs kwaliteit verhouding zeer goed

Goede service, prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Snelle levering, alles conform afspraak

Mooie aanbieding / opruiming

Vriendelijk personeel zowel on winkel als bezorging. Mooie degelijke meubels voor redelijke prijs.

fijne hulp en goed advies.

Op de service van Frits Wolf kan je rekenen

Ik koop vaker wat bij Frits Wolf en ben elke keer zeer tevreden. Professionele medewerkers. Weten waar ze het over hebben, leveren kwaliteit producten. Laat de zon nu maar komen.

Goede producten; slechte logistieke afstemming over tijdstip van aflevering

Ons werd enkele dagen vóór de aflevering van het gekochte meegedeeld dat wij de dag ervoor telefonisch zouden worden geinformeerd over het precieze tijdstip van aflevering. Dat is niet gebeurd. Daarom hebben wij op de dag van aflevering zelf maar gebeld. We kregen te horen dat de aflevering om ongeveer 14.00 uur zou plaatsvinden. Dat bleek uiteindelijk al om 12.00 uur te zijn. De logistieke planning en afstemming verdienen dus nog wel enige aandacht. Over de kwaliteit van onze bestelling overigens geen kwaad woord.

Grote keuze uit ‘n ruim assortiment

Wij werden goed geholpen, om onze keuze te maken uit alles wat we hebben gezien dankjewel Karin.

Super ervaring

In de sale prachtig loungeset gekocht en een paar losse tuinstoelen en bloempotten. Zeer netjes geholpen en goed advies. Volgens afspraak ook zeer netjes thuisbezorgd en op de juiste plek gezet.

Goed aanbiedingen, prima service!

in december besteld met de vraag voor latere levering ivm met verhuizing. Geen enkel probleem voor Frits Wolf Tuinmeubelen. We kijken uit naar onze nieuwe meubels in Februari

Alle afspraken worden stipt nagekomen

Prima klantenservice en bereikbaarheid.

Goede service en klantvriendelijk

Zeer tevreden.

Over Frits Wolf Tuinmeubelen

Als tuinmeubel speciaalzaak zijn we een begrip in de regio Nijmegen. U bent bij ons aan het juiste adres voor een nieuwe loungeset, diningset, parasol of ander tuinmeubel. Wij zijn er trots op dat we u de grootste collectie van het topmerk 4 Seasons Outdoor van heel Nederland kunnen bieden. Daarnaast hebben wij nog vele andere merken zoals First flow, Hartman en Nardi die we u in onze ruime showroom graag laten zien. Ons ervaren team kan u alles vertellen over stijl, materialen, onderhoud en helpt u graag met uw keuze. Juist die expertise en aandacht voor onze klanten, maken dat we al meer dan 50 jaar bestaan en mensen erg graag naar onze showroom in Beuningen komen.