Ik en mijn gezin hebben alles als zeer goed ervaren. Riccardo en zijn collega's waren een geweldige hulp en hebben ons heel goed bijgestaan. Het had niet beter gekund. Allemaal hartelijk dank.
Het is allemaal prima verlopen en ik ben erg tevreden.
ZEER TEVREDEN
We hebben vooraf goed ingeschat hoeveel mensen er kwamen. Alles was prima geregeld. Iwan heeft alles goed met ons besproken en uitgelegd. De locatie is mooi. Niet te groot. Zeer geschikt voor een kleine uitvaart.
Wederom gekozen voor van Dongen en gevraagd naar Henk Pieters. Hij heeft al meerdere keren een uitvaart bij ons verzorgd en dat is wederom prima bevallen. Ik zou Van Dongen zeker aanraden!
N’ fijne ervaring,
Ik heb terug gekeken op een moeilijke dag maar er is veel uit handen genomen door Iwan Al onze wensen zijn geregeld Een fijn contact.
Vanaf het eerste telefoontje hartelijk en zorgzaam contact met alle medewerkers van Van Dongen Uitvaart. Wij wilden heel veel zelf organiseren, maar zelfs met zo'n afwijkend format pakt deze onderneming precies die rol die je als nabestaande nodig hebt. Dank voor de goede zorgen.
Wij kunnen iedereen van Dongen uitvaart aanbevelen. Alles is bespreekbaar en al onze wensen zijn uitgevoerd zoals wij graag wilden. Fijne en betrokken mensen gedurende het hele overlijdenstraject.
Niets dan lof voor deze onderneming.Vanaf het eerste gesprek tot en met de uitvaart,veel advies en hulp gekregen niets was te veel.Wat ons het meest is bijgebleven is de empatische houding van Mevr.van. Bergenhenegouwen,daarvoor nogmaals onze dank.
Prachtig afscheid verzorgd door Mieke. Zij was betrokken en hielp ons met warmte en had oog voor detail en familieverhoudingen.
Vrijwel al onze wensen zijn zeer goed uitgevoerd. Het enige wat niet mogelijk was, kwam door oorzaken van buitenaf. Maar ook daarvoor hadden ze een goed alternatief bedacht.
de ruimte was verrassend prettig, het idee om het afscheid rondom de kist te beleven was bij iedereen als heel mooi ervaren. Je kon zo elkaar zien en dat was ook fijn bij het zingen , echt met elkaar. Ook het koffie… moment voelde als eenheid samen. Iedereen heeft er goede herinneringen aan. Nienke, bedankt voor jou invulling, jou empathie. Iemand schreef:”Het was precies zoals zij tegen mij zei, dat zij graag wilde, zingende mensen die in haar leven zo belangrijk waren en de Bijbelse liedere zongen om haar kist.”
Ik ben prima geholpen, Er komt op dat moment zoveel op je af. Je weet gewoon weg niet wat je moet doen
Alles was snel en goed geregeld. Mieke denk goed met je mee en zorgt dat aan alles gedacht word. Onze wens om de kist te beschilderen en versieren was geen probleem en hadden we de tijd en ruimte voor.
We waren erg tevreden over de gehele afhandeling.
Behulpzaam betrokken je word van alles op de hppgte gehouden super mooi en netjes is alles verlopen Mijn uitvaartonderneemster Mieke van berghem henegouwen krijgt van mij een 11 een 10 is te laag! Super bedankt voor jullie betrokkenheid en alles eromheen Mvg Petra Visser
We konden op ieder moment vd dag terecht met evt vragen om de uitvaart te regelen zoals onze moeder het voor ogen had. Er werd door Mieke meegedacht op momenten dat wij het even niet meer wisten in deze moeilijke periode.
Goede contacten en duidelijke afspraken.
Gewoon heel fijn
Vanaf het begin netjes en betrokken en ook met een stukje nazorg. Er is goed met ons meegedacht waardoor we een hele fijne uitvaart hebben gehad.
Wij zijn fantastisch begeleid, niks was teveel. Ze denken mee met de wensen. Hele mooie en nette afhandeling. Het was een prachtige uitvaart.
Voor de uitvaart van mijn moeder hebben we samen met haar alle zaken goed kunnen doorspreken en duidelijke afspraken gemaakt. Na haar overlijden is haar uitvaart zoals afgesproken goed verlopen en hebben we alle medewerking gehad om dit afscheid waardig een prettig te ervaren. Ik kreeg daarop achteraf ook positieve reacties van de mensen die op de uitvaart aanwezig waren. In de beoordeling van de communicatie en bereikbaarheid heb ik een iets lagere score omdat je nu eenmaal vanwege het werk niet altijd je contactpersoon aan de lijn kunt krijgen en je dus soms per mail moet contacten. Dit zou bij iedere uitvaartonderneming een rol spelen. Dit was de tweede uitvaart die ik bij VDUZ deed. Zeven jaar geleden die van mijn vader. Verliep ook prima.
Een luisterend oor naar de wensen en financiële mogelijkheden.
Ruimschoots persoonlijke aandacht voorafgaand aan en tijdens de uitvaart. Uitstekende nazorg.
Bredewater 20 a
2715CA Zoetermeer
Waar uitvaarten vroeger volgens een strak protocol verliepen, is er tegenwoordig steeds meer ruimte voor een persoonlijke invulling. Nabestaanden hebben vaak geen idee van alle mogelijkheden. Wij inspireren u graag. Door goed te luisteren en nooit nee te zeggen, verrassen we met een waardevolle invulling. Samen zorgen wij dat het een mooie herinnering wordt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.