Heel tevreden

Betrokken, geduldig, transparant, duidelijke afspraken, prettig in omgang en efficient in proces.

• Bereikbaarheid

Een uitvaart omringt door veel aandacht op een professionele wijze.

Alle wensen van onze kant bij de uitvaart van mijn echtgenoot en vader van mijn dochter, zijn alle op een professionele wijze uitgevoerd met veel goede zorg en aandacht. We kijken ook terug op een liefdevolle dag van de uitvaart. Heel veel dank hiervoor.

• Bereikbaarheid

Zeer goede ondersteuning in aanloop van de uitvaart

We konden duidelijk met onze wensen terecht en zijn daar zeer goed in geholpen. Zowel door de uitvaartleidster als de mensen van het uitvaart centrum voor hun hulp die het mogelijk maakte dat de gekozen muziek en filmpjes afgespeeld konden worden.

Zorg met een plus !

De uitvaart van mijn man werd verzorgd door de heer H. Pieters. Vanaf het eerste contact verliep dat prettig. Meneer Pieters kon luisteren , sturen , geeft vertrouwen en stelt je op je gemak. Deze goede eigenschappen zijn een steun geweest bij het afscheid van mijn man.Ik heb besefd dat er achter de schermen heel veel geregeld moet worden. Resultaat : Alles klopte , voor, tijdens en na de uitvaart. Conclusie: meneer Pieters verdient een pluim plus ! N.H.S.

Prachtig en netjes georganiseerd

Zeer tevreden aan alles gedacht en goed georganiseerd

• Bereikbaarheid

Met gevoel voor emotie uitgevoerde uitvaart.

Van begin tot eind in overleg met de medewerkster van van Dongen gezorgd dat het draaiboek werd opgesteld volgens onze wensen, met een uitstekend eindresultaat. (Mevrouw Mieke nogmaals bedankt.)

• Bereikbaarheid

Zeer veel tijd en respect alles goed door genomen alles mag en kan en zo niet wordt er een oplossing bedacht

Persoonlijke aandacht

Persoonlijke aandacht

Warm en liefdevol

Er werd heel goed geluisterd en meegedacht Deze intens verdrietige dag is heel warm en liefdevol geworden mede dankzij Henk ! Een fijne man waarmee we alles konden bespreken .

correct en vriendelijk

goede begeleiding

• Bereikbaarheid

Alles is goed en professioneel geregeld voor de uitvaart van mijn vrouw.

Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat, de voorlichting en begeleiding van de uitvaart en het regelen door Mieke, prima verzorgd was. Heb alleen een min puntje, dat de geluidsinstallatie iets te wensen over liet, misschien een punt om te verbeteren.

Persoonlijk en professioneel

Van Dongen UitvaartZorg is een professionele organisatie die de voorbereidingen voor de uitvaart en de uitvaart zelf op een prettige manier regelt. Het contact is persoonlijk en betrokken. Men heeft oog voor de wensen en behoeften van de nabestaanden. Ze laat haar cliënten in hun waarden en respecteren haar wensen.

Meevoelende en meedenkende begeleiding

De wensen die mijn vrouw voor haar uitvaart had, zijn door Henk respectvol overgenomen. Ook legde hij rustig en duidelijk alle regelzaken en mogelijkheden uit, waardoor wij uiteindelijk de keuzes voor een zeer mooi afscheid konden maken. Tijdens de plechtigheid was hij een uitstekende ceremoniemeester en ook daarna zorgzaam en meelevend. In onze contacten was hij veel vriendelijker en toegankelijker dan de foto's op de website suggereren. Kortom, we zijn erg tevreden en bewaren toch mooie herinneringen aan deze droevige dag.

Zie hieronder

Prima uitgevoerd op een punt na. Een lied was niet diegene die wij hadden afgesproken verder is alles goed verlopen

Hele fijne ervaring

Alles perfect geregeld , klein minpuntje van mijn kant kaarten mogen op iets dikker papier gedrukt worden Verder een super goed bedrijf en in de puntjes goed verzorgd

• Bereikbaarheid

netjes, verzorgd en persoonlijk.

Kan in 1 woord...Zeer goed

prettig en persoonlijk ervaren

Wij zijn zeer tevreden over de begrafenis van de heer Voorbij. Persoonlijke begeleiding en alles keurig geregeld. Zeer aan te bevelen.

Prima verzorgd en begeleid

Prima begeleiding gehad in het proces naar de uitvaart.

• Bereikbaarheid

Zeer persoonlijk en betrokken!

Dat een verdrietige periode zo mooi en persoonlijk kan worden begeleid is fantastisch. De persoonlijke aandacht van Henk Pieters heeft ons heel erg gesteund. Het afscheid van onze (schoon)moeder was bijzonder mooi met zoveel eigen inbreng. Kleine details waardoor het echt ons afscheid was.

Goede persoonlijke begeleiding,

Henk Pieterse heeft ons zeer bekwaam ondersteund en begeleidt, waarvoor onze dank.

Alles prima verzorgd

Zeer tevreden op onderstaande punten

Correct en netjes

Zaken zijn bespreekbaar en ik heb een fijne uitvaart kunnen regelen

Alles was goed geregeld

Het regelen van de uitvaart is naar ons zin verlopen.precies zoals we in gedachten hadden dankzij Meneer Pieters

Zeer prettig

Ik vond het zeer.prettig en Mieke heeft ons heel goed begeleid

Uitvaart begeleiding uitstekend

Duidelijke afspraken Snelle reactie Respect. Goede nazorg. Niets op aan te merken

• Bereikbaarheid

Over Van Dongen UitvaartZorg B.V.

Waar uitvaarten vroeger volgens een strak protocol verliepen, is er tegenwoordig steeds meer ruimte voor een persoonlijke invulling. Nabestaanden hebben vaak geen idee van alle mogelijkheden. Wij inspireren u graag. Door goed te luisteren en nooit nee te zeggen, verrassen we met een waardevolle invulling. Samen zorgen wij dat het een mooie herinnering wordt.