Top service mooi bedrijf.

Goede Service

Altijd goede service

goede service, afspraken worden altijd na gekomen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Netjes geregeld, goed overleg en auto keurig op tijd weer klaar

Zoals altijd zeer vakkundig!

Alles volgens afspraak gerepareerd, snel en vakkundig. TOP!

geweldig

zeer goed geholpen

tevreden

reservoir ruitenwisservloeistof was helemaal vol, toch rekenen ze een bedrag voor bijvullen, dit is niet netjes.

Zeer service gericht

GEWELDIG

kundig en vriendelijk personeel en direct geholpen

echte service!

een ruitenwisser voor een Fiat camper is geen standaard artikel. Gelukkig geeft garage Di-Air vd Sande niet op en zoekt net zo lang tot de juiste gevonden is. En ze zetten hem er ook nog voor je op!

Prettig en vertrouwd

Prettige en betrouwbare afhandeling van kleine beurt en apk. Vriendelijke receptie. Aan te bevelen

Komt gemaakte afspraken na.

Professioneel en eerlijk advies.

• Reden bezoek Andere reden

Afspraak is afspraak, snelle en uitstekende service. Geen addertjes onder het gras. Deskundig personeel.

• Reden bezoek Andere reden

Het is gewoon goed en de service is goed.

Altijd de beste zorg

Staan altijd voor je klaar. Ondanks ze het met regelmaat druk hebben gaan ze door het vuur om je alsnog te helpen. Altijd goed advies, ik beveel deze garage aan iedereen aan.

prima service.

vriendelijk personeel en prima service.

Altijd goed en vakkundig geholpen

Ik ga er altijd graag naartoe met onze auto. De auto van onze Dochter gaat er ook hen.

communicatie...

Het gaat steeds mis: vorige keer maakte ik telefonisch een afspraak voor een beurt; op de bewuste datum stond ik er niet in. Dat bleek de schuld van een medewerker. Deze keer maakte ik via het portaal een afspraak voor APK, nadat ik een bericht had ontvangen dat het daarvoor tijd was. Via dat portaal plande ik een afspraak en ontving een bevestiging. Een dag voor de bewuste datum kreeg ik een reminder. Op de afgesproken dag stond ik niet in de agenda... Het bleek dat er geen koppeling was tussen het portaal en de agenda, dat daarvoor mailtjes gestuurd werden, maar dat deze niet gelezen of verwerkt worden. Tja... Het werd allemaal opgelost, maar fijn is het niet. Verder: twee dagen na de grote beurt stond ik stil op de weg, omdat de benzineslang er niet goed aangeklikt was. Ik werd opgehaald en het werd opgelost, maar leverde wel stress. Dan: de auto van mijn man werd afgekeurd, die hebben we bij jullie gelaten. Meerdere keren gevraagd om de spulletjes uit het dashboardkastje, die zouden worden afgegeven. Op een gegeven moment zelf maar weer gebeld en toen bleek dat ze klaar lagen. 'oh ja, ik had u natuurlijk even kunnen bellen...'. Toen maar zelf op gaan halen. Eerder: lichtje op mijn dashboard bleef branden. Daarvoor moest een onderdeel vervangen worden. Ik zou een offerte ontvangen. Hiervoor heb ik 4x (!) moeten bellen 'waar blijft de offerte'? 'Oh ja, die zou ik nog maken', 'oh ja, dat staat nog op mijn lijstje'... Niet netjes. Alles bij elkaar: het loopt niet lekker...

Zeer nettjes behandeld

Goed en netjes behandeld

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Snel, goede service en nette prijzen

Altijd snelle service, ze hebben goede prijzen en geen nare verassingen.

Klantvriendelijk en servicegericht

Ik ervaar altijd een goede service, ook als ik onverwacht met een probleem (pje) kom, is er altijd de bereidheid om dit zo snel mogelijk op te lossen, De ontvangst is altijd vriendelijk. Vooral zo doorgaan!

prima geregeld

bandenwisseling, half uurtje!

Uitstekend .

Vriendelijk - Goed en perfecte service.

Uitstekende service en onderhoud

Altijd goed en geduldig luisterend naar klacht van de klant. Persoonlijk en vriendelijk tegemoet tredend als ik de garage op kom rijden. Di-air van de Sande voelt als familie.

Over Autovakmeester