Zeer trage terugkoppeling en klantonvriendelijke benadering

Mijn ervaringen met Graydon zijn bedroevend. Als ik kijk naar de gegevens van onze eigen organisatie en de vragen die ik hierover stel moet ik concluderen dat de afhandeling hiervan zeer te wensen over laat. Daarnaast vraag ik me dus af wat voor waarde de opgevraagde rapporten van onze klanten en leveranciers hebben kijkende naar onze eigen gegevens.

Beste Rob, Dank voor uw melding. Het spijt ons oprecht dat u deze ervaring heeft gehad. Ons serviceteam heeft contact met u opgenomen en inmiddels zijn er ook enkele updates geweest. We doen er alles aan u tijdig te informeren over de voortgang van uw verzoeken. Met vriendelijke groet, Graydon

Snel en concreet.

Mijn ervaringen met Graydon zijn positief. In deze benoem ik de gebruiksvriendelijke site, de snelheid bij terugkoppeling indien er vragen zijn over een rapport. Als de tijd het toelaat kunnen ook andere onderwerpen behalve Credit Managementworden besproken. Voorts ben ik zeer content met Martijn Roos als contactpersoon.In deze benoem ik de zeer goede kennis van zaken van Graydon in de ruimste en breedste zin, maar uiteraard ook aangaande de rapporten, en de duidelijke en concrete toelichting als daarom wordt gevraagd. Tijdens het brainstormen over o.a. financiële en economisch thema's is er altijd spontaniteit, interesse en uiteraard de nodige input.

Beste Paul, Wauw. Bedankt voor dit mooie en uitgebreide review. Fijn dat u zo tevreden bent met onze services, dit vinden wij erg belangrijk! Ik geef uw compliment zeker door aan Martijn. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Erg nuttig instrument om vooraf te weten met wie je zaken doet

Graydon gebruik ik om vooraf te inventariseren met wie ik zaken doe. Graydon geeft me de mogelijkheid om te zien hoe een bedrijf of een groep van bedrijven gestructureerd is en ik kan zien met welke personen ik uiteindelijk zaken doe. Dit geeft vertrouwen.

Beste Arjen, Bedankt voor dit mooie cijfer. Het doel van onze informatie is ook om u te helpen bij het nemen van zakelijke beslissingen. Fijn dat dit gelukt is! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Zeer tevreden over de samenwerking

Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking die wij hebben met Graydon en vooral met Jeroen. Indien wij vragen hebben ontvangen wij altijd snel een reactie. De rapporten vinden wij overzichtelijk en is voorzien van veel info. Kortom een tevreden klant.

Beste Bianca, Bedankt voor dit prachtige cijfer én voor het compliment van onze collega. Heel fijn om te horen dat de samenwerking met uw accountmanager goed verloopt. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Goede service en informatie

Goede service gehad van Jeroen en snel de benodigde informatie aangeleverd gekregen. !

Beste Richard, Fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met onze collega. En bedankt voor het prachtige cijfer! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Fijne services, snel geholpen

Heldere en duidelijke info. Snel geholpen bij mijn vraag!

Beste Jeroen, Prachtig cijfer! Bedankt. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

De rapporten zijn duidelijk en geven een prima beeld van de financiële positie van een organisatie. Martijn houd je goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en denkt met je mee.

Beste Humphrey, Bedankt het mooie cijfer én voor het compliment over onze collega. Een goede service vinden wij erg belangrijk. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Goede data, rapporten zijn goed leesbaar en kwalitatieve uitleg

Martijn heeft contact met mij opgenomen om te kijken wat we voor elkaar konden betekenen. Wij werken al met Creditsafe dus het is voor ons een goed moment om data met elkaar te gaan vergelijken. We zijn inmiddels een kleine maand aan het draaien met Graydon en de data die we ophalen is goed, de rapporten zijn overzichtelijk, en de afgegeven limieten zijn beter. Wat ik persoonlijk vooral fijn vindt zijn de Xseptions. Ik vind dat erg interessant om mee te werken. Vooralsnog heel positief dus.

Beste Marleen, Bedankt voor deze uitgebreide review. Wat mooi dat u openstaat voor diensten van verschillende partijen. Wij helpen u graag. En het compliment over de XSeptions steken we in onze zak! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Heel fijn contact

Ik heb heel fijn contact gehad met Martijn. Duidelijk verhaal en zeer bereid om bij alles te helpen. Dank nogmaals!

Beste Lennart, Heel erg graag gedaan en wat een prachtig cijfer! Bedankt. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Beste dataleverancier van Nederland.

Graydon onderscheidt zich duidelijk in de markt qua data kwaliteit, gebruikersvriendelijkheid en analyses. Ik heb 15 jaar met big data gewerkt van verschillende aanbieders en ben hierdoor bij Graydon blijven hangen. Ze houden de markt goed in de gaten en betrekken de klant daar ook bij. De prijs kwaliteitsverhouding en de altijd bereikbare en oplossingsgerichte accountmanager doet mij dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Beste Wim, Wat een uitgebreide review. Dit is heel erg waardevol voor ons. En als kers op de taart een prachtig cijfer. Bedankt! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Snel informatie aangeleverd en flexibele opstelling

Snel gereageerd op mijn vraag. Rapportage ook snel beschikbaar. Waardoor ik een besluit kon nemen op basis van de aangeleverde informatie.

Beste Bruinink, Bedankt voor uw mooie cijfer en feedback. Het doel van onze informatie is ook om u te helpen bij het nemen van zakelijke beslissingen. Fijn dat dit gelukt is! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Fijne service. Uitgebreide informatie

Ik heb heel vaak gebruik gemaakt van Graydon informatie. Uitgebreide informatie, snelle service en zeer gebruikersvriendelijk.

Beste Peter, Wat goed dat u vaak gebruik maakt van onze informatie en dat u daarover tevreden bent. Bedankt voor het mooie cijfer! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Uitstekende informatie en service

Goede ervaring gehad met Graydon. Ik had wat informatie nodig voor een project waar ik aan werkte en Graydon heeft daarin uitstekend voorzien. Daarnaast ook prettige service. Zeker een aanrader!

Beste Sean, Wat fijn om te horen dat wij u hebben kunnen helpen! En bedankt voor het prachtige cijfer. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Snelle en adequate informatie

Op vragen van onze kant wordt snel en adequaat gereageerd.

Beste Harm, Dat horen we graag. Wij willen onze klanten zo snel, maar zeker ook zo goed mogelijk te woord staan. Bedankt voor dit prachtige cijfer. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Prettige service!

Goede service! Ik ben erg fijn geholpen.

Beste Daphne, Super! Bedankt voor het mooie cijfer. Wij helpen u graag. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Graydon, adviseert, denkt mee, reageert snel en adequaat.

Beste Sylvia, Mooie woorden en een prachtig cijfer! Bedankt voor het compliment. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Graydon levert top service

Ik had een jaarverslag nodig en Graydon heeft me hier perfect bij geholpen

Beste Luuk, Wauw een 10! Bedankt voor dit mooie cijfer. Fijn dat u onze service als top ervaren heeft. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Prettige partner die kwaliteit levert!

Kwaliteit van de geleverde dienst is goed, waarbij de werkwijze (bewaking icm uitgebreide rapporten, decision model) erg prettig werkt.

Beste Remco, Wat fijn om te horen dat wij een prettige partner voor u zijn en dat wij de kwaliteit leveren die u van ons verwacht. En natuurlijk bedankt voor het mooie cijfer! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Topservice!

Wij zijn zeer snel en kundig geholpen. We zijn blij dat er ècht meegedacht wordt en dat we goed zijn geadviseerd!

Beste Kirsha, Bedankt voor uw mooie review! Wij vinden het belangrijk om mee te denken met de klant om samen tot een oplossing te kunnen komen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Topservice

Binnen 1 werkdag het gevraagde rapport ontvangen.

Beste Ernest, Bedankt voor het mooie cijfer! En fijn dat u een goede ervaring heeft. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Vriendelijk, snel en kundig geholpen

We hadden onverwachts snel informatie nodig. Graydon heeft ons dat prima voor ons geregeld. Ze weten waar ze over praten en het contact verliep vriendelijk. Fijn dat het snel geregeld is door Graydon.

Beste Syvia, Wauw, wat een prachtig cijfer! Bedankt voor uw mooie review. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

zeer correcte service

in eerste instantie niet zeker of bericht wel was ontvangen. vandaar dat ik hier nog achteraan heb gebeld. ik denk dat het goed is dat bij aanmelding via jullie site, dat je een bevestigingsmail ontvangt. hierna wel op snelle en correcte manier teruggebeld en geholpen.

Beste Sjak, Bedankt voor uw review. Fijn dat u goed geholpen bent en bedankt voor uw tip. Dit gaan wij zeker doorvoeren in het aanmeldingsproces! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Een uitmuntent bedrijf met een prachtige service

Ze staan op elk moment voor je klaar. Ze hebben me nooit teleurgesteld

Beste Gino, Bedankt voor dit prachtige cijfer én voor het compliment voor onze collega’s. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Degelijk, betrouwbaar, niet spannend.

Graydon doet wat het belooft, maar soms mis ik net het stapje extra, zoals de meest recente financiële gegevens.

Beste Jeroen, Bedankt voor dit mooie cijfer. Het doel van onze informatie is ook om u te helpen bij het nemen van zakelijke beslissingen. Fijn dat dit gelukt is! Ik zal de feedback doorgeven aan mijn collega's. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Graydon maakt waar waar ze voor staan.

prettige business partner

Beste Gerlach, Bedankt voor dit mooie cijfer. Wij vinden het ontzettend fijn om te horen dat u ons ziet als een prettige business partner. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Over Graydon Nederland BV

Graydon gelooft dat transparantie het vertrouwen tussen zakenpartners versterkt. Als ondernemingen een goed beeld hebben van de opportuniteiten die er zijn en de risico’s die ze lopen, ontstaat samenwerking, worden deals gesloten en groeien ideeën uit tot realiteit. Onze missie is om grote hoeveelheden data uit diverse bronnen om te zetten in informatie. Op basis van deze informatie genereren we waardevolle economische, financiële en commerciële inzichten die onze klanten in staat stellen om betere zakelijke beslissingen te nemen en uiteindelijk een competitief voordeel te behalen. Graydon heeft als doel om een speelveld te creëren waarin organisaties floreren en economieën welvarend zijn.