Persoonlijk contact op maat

Op basis van de informatie die wij vanuit Graydon ontvangen genereren we waardevolle economische, financiële en commerciële inzichten

Beste Tessa, Bedankt voor deze review. Wij vinden het belangrijk om onze klanten van waardevolle informatie te voorzien, zodat u de juiste keuzes kunt maken. Fijn dat dit gelukt is! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Zeer flexibel en bereidwillig

Terwijl wij niet direct klant zijn, ben ik op een vriendelijke en snelle manier heel goed geholpen aan een krediet rapport.

Beste Ruben, Woow. Bedankt voor dit prachtige cijfer en deze review. Heel fijn om te horen dat u zo goed en snel geholpen bent. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Thank you from Slovakia

Fast delivery, excellent communication. Personally would like to highlight service provided by Jeroen Guijt.

• Would you recommend us? Yes

Dear Jan, Woow. Thank you for this fantastic review and compliment to my colleague. If you have any questions or comments, please let us know. Kind regards, Graydon

Duur, trage klantenservice en niet meedenkend.

Achteraf had ik nooit iets moeten afnemen bij dit bedrijf. Contact was veel te verkopend en gaf zeer hoge prijzen. Nu ik weet dat andere bedrijven dezelfde diensten aanbieden voor een fractie (1/35e deel) van de prijs van Graydon, ben ik niet tevreden. Ik maakte al ruim 8 maanden geen gebruik meer van de service maar contract is wel verlengd. Toen ik heb aangegeven (binnen 10 minuten na verlengingsbevestiging) dat ik geen gebruik meer maakte en bij voorkeur iets wilde regelen m.b.t. de verlenging, is aangegeven dat zij hier niets in wilden betekenen. Deze reactie van de klantenservice heeft 1 maand op zich laten wachten. Als mijn klanten ontevreden zijn zoek ik een oplossing, deze firma niet.

Beste meneer Jansen, Het spijt ons oprecht dat u deze ervaring heeft gehad. Wij vinden het zeer spijtig dat u ons een negatieve beoordeling heeft gegeven en dus niet tevreden bent. Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen via +31 20 567 9501 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Graydon

zeer onbetrouwbaar

zoals verwoord, zeer onbetrouwbaar, zeker de diensten die ze aanbieden via hun platformen. Binnen dit platform loop je tegen meerkosten aan, zonder dat je hierover adequaat wordt geïnformeerd cq dat je je bevestiging moet geven. Dit diverse malen voorgelegd, maar de fout ligt nimmer bij Graydon, maar altijd bij de afnemer. Na 17 jaar hard weggelopen bij deze "dienstverlener", ongehoord en stuitend.

Beste Ramon, Het spijt ons oprecht dat u deze ervaring heeft gehad. Wij vinden het zeer spijtig dat u ons een negatieve beoordeling heeft gegeven en dus niet tevreden bent. Wij hebben diverse malen een oplossing aangeboden, helaas niet naar uw tevredenheid. Wij vinden het erg jammer dat u ons verlaat. Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen via +31 20 567 9501 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Graydon

prima club om zaken mee te doen

Snelle uitkomst bij limietaanvragen. Gemakkelijk systeem.

Beste Ed, Bedankt voor deze geweldige beoordeling. We stellen het zeer op prijs dat u zo positief over ons bent. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Goede kwaliteit

In de trainingen die we geven (debiteurenbeheer, balanslezen, Credit management en kredietacceptatie) laat ik vaak meerdere informatiebureaus zien. Graydon springt daar in positieve zin uit vanwege de compleetheid, actualiteit, het zoekgemak en dergelijke. Ook helpen wij kredietverzekerde bedrijven en kijken we voor de zelfbeoordelingslimieten graag eerst in de database van Graydon of een positief rapport dan wel een positieve limiet te verwachten is. daar zijn onze klanten duidelijk mee geholpen!

Beste Frank Wauw! Bedankt voor dit prachtige cijfer en uitgebreide review. Heel fijn om te horen dat wij worden gebruikt tijdens uw trainingen en dat u zo enthousiast bent. Wij vinden kwaliteit en zoekgemak erg belangrijk. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Uiterst positief

Wij werken al jaren vrij intensief samen met Graydon. De contacten zijn altijd goed, opbouwend en professioneel. Ons contact met Lars Wijnhoud, onze accountmanager, is volledig naar tevredenheid: hij denkt mee met ondernemersvragen en zet met liefde een stap extra.

Beste Frederik, Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat u een goede ervaring hebt gehad met onze collega. Ik zal uw compliment zeker doorgeven aan Lars. Wij kijken uit naar nog meer jaren van intensieve samenwerking! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Toegankelijk hulpmiddel voor beoordeling debiteuren

Elke nieuwe klant checken we altijd even aan de hand van de rapporten van Graydon, welke direct online op te vragen zijn en naast de financiële data ook info geven over de bedrijfsstructuur. Dit werkt snel en prettig. Het portaal verder kan her en der nog wel wat klantvriendelijker ingericht worden wat betreft op te vragen info, daar loop ik nog wel eens tegen zaken aan die niet mogelijk zijn of via een omslachtige omweg wellicht. Dat is wel jammer. Serviceteam reageert snel.

Beste Irma, Dank voor uw feedback. U heeft ondertussen ook al contact gehad met uw contactpersoon om deze feedback te bespreken. Er wordt uiteraard continue doorontwikkeld. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Nette, snelle service

Zeer netjes en snel geholpen, nadat ons abonnement was verlopen. Daarnaast zeer nuttige tips en trucks mogen ontvangen om nog slimmer om te gaan met Graydon Insight.

Beste Frank, Bedankt voor deze mooie beoordeling en feedback. Fijn dat u snel geholpen bent, ik zal uw feedback zeker doorgeven aan de collega’s van service. Super om te horen dat de nuttige tips hebben bijgedragen aan een beter gebruik van Graydon Insights! We blijven ook door ontwikkelen dus log zeker regelmatig in om nieuwe functionaliteiten te ontdekken. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Prettige partner

We werken inmiddels meer dan 2 jaar samen met Graydon, en tot nu toe met grote tevredenheid. De keuze voor Graydon als partner voor het via API verschaffen van kredietdata is destijds gemaakt na een brede evaluatie van alle grote kredietdata leveranciers in de markt, waarna we voor Graydon gekozen hebben vanwege de technische mogelijkheden, SLA en accountmanagement. Op al deze punten blijkt de samenwerking inderdaad naar wens te verlopen en hebben we dus ook geen spijt van deze keuze!

Beste Frank, Bedankt voor deze prachtige beoordeling en feedback. Fijn dat u destijds deze keuze hebt gemaakt vanwege de verschillende mogelijkheden die wij te bieden hebben en u hier nog steeds achter staat! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Betrouwbare partij, goede informatie, werkt prettig met ze

Graydon is naar mijn mening een goede partij die diverse data-bronnen goed en overzichtelijk weet te combineren. We werken al jaren met ze samen en ze hebben laten zien dat ze betrouwbaar zijn.

Prima bron van bedrijfsinformatie

De kredietrapporten van Graydon vormen een prima bijdrage aan onze periodieke leveranciersbeoordelingen.

Beste Ewout, Bedankt voor uw review! Heel fijn dat u hier ook uw use case met ons deelt. Onze inzichten kunnen inderdaad niet alleen gebruikt worden binnen het acceptatieproces maar ook om leveranciersbeoordelingen te doen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het heel graag. Met vriendelijke groet, Graydon

betrouwbare informatie

uit mijn ervaring met meerdere leveranciers van handelsinformatie is Graydon voor mij de meest betrouwbare ; de rapporten zijn duidelijk en accuraat ; in lijn met zijn werkgever is Lars een aangenaam en betrouwbaar aanspreekpunt

Beste Frank, Bedankt voor deze mooie review. Heel fijn dat u reeds verschillende leveranciers heeft geprobeerd en dat wij er als betrouwbaarste partij uitkomen. Ik geef uw compliment zeker door aan Lars. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Prima hulpmiddel

Alhoewel niet altijd duidelijk waardoor aanpassingen ontstaan is vooral de nieuwe website en het melden van wijzigingen via Graydon Insights een verademing.

Beste Peter, Bedankt voor dit mooie cijfer en feedback. Ik geef uw feedback zeker door aan mijn collega's. Heel fijn ook om te horen dat ons vernieuwde platform in de smaak valt. We blijven ook doorontwikkelen dus log zeker regelmatig in om nieuwe functionaliteiten te ontdekken. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Prima samenwerking rapporten en data

Al jaren werken wij landelijk samen. Wij gebruiken data, rapporten en marketing informatie naar alle tevredenheid.

Beste Carlo, Woow! Bedankt voor deze prachtige review en uw loyaliteit. We kijken ernaar uit om u ook de komende jaren te mogen servicen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

zijn goed

werken reeds meerdere jaren goed samen. rapporten zijn inzichtelijk en goed leesbaar.

Beste Johann, Bedankt voor deze mooie review en uw loyaliteit. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Prima met gewenning aan nieuwe opzet

In 2020 administratieve overgang nieuw systeem gehad, had wat aanloopproblemen om dast binnen Graydon geintegreerd te krijgen, wat door onze accountmanager keurig is opgelost.

Beste Rob, bedankt voor deze review en feedback. Heel fijn om te horen dat de samenwerking met uw accountmanager goed verloopt. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

uitstekend

Graydon levert kwalitatief uitstekende bedrijfsrapporten en voorziet de klant van een goede service.

Beste Hans, Woow. Bedankt voor dit prachtige cijfer. Kwaliteit en een goede service vinden wij erg belangrijk. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Alle gegevens in 1 rapport

Je krijgt een compleet rapport waarbij ik sommige onderdelen discutabel vind. Dit gaat bijvoorbeeld over het betaalgedrag. Daarnaast vind ik de rapporten wel erg kostbaar.

Prima service.

Contact verloopt goed Duidelijke monitoring

Beste Monier, Bedankt voor uw review. Fijn dat het contact goed verloopt en dat wij u goed van dienst kunnen zijn. Mocht u nog verdere feedback hebben over verbeteringen, zodat wij uw tevredenheid kunnen verhogen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Graydon

Prettige website en goede rapportages

Met het nieuwe en mooie portaal is de relevante informatie nog eenvoudiger te raadplegen en zijn de instellingen en selecties eveneens eenvoudig te onderhouden. De rapportages geven een volledig en meestal actueel inzicht in de financiële positie en relevante informatie van onze relaties. Doordat wij ook onze eigen bedrijven monitoren, merken we wel dat niet alle meldingen altijd juist/terecht zijn. Als we dit echter bij Graydon melden, vindt altijd snel opvolging plaats en vrijwel altijd een correctie.

Beste Ton, Bedankt voor deze mooie review. Heel fijn om te horen dat het nieuwe portaal u nog beter van dienst kan zijn. We streven er voortdurend naar om onze diensten te verbeteren, dus als u nog meer feedback of vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Graydon

Prettige en duidelijke rapporten beschikbaar.

Graydon voorziet ons van duidelijke en informatieve rapporten zodat we een juiste beoordeling kunnen maken op nieuwe zakelijke partners of op bestaande partners als wij onze samenwerking willen uitbreiden.

Beste Ronnie, Bedankt voor deze review. Wij vinden het belangrijk om u van waardevolle informatie te voorzien, zodat u de juiste keuzes kunt maken. Als u nog meer feedback heeft over verbeteringen zodat we uw tevredenheid kunnen verhogen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Graydon

Prettige partner in kredietbeoordeling

Graydon voorziet ons van duidelijke informatie op basis waarvan wij onze klanten en leveranciers kunnen beoordelen en zorgen dat we met vertrouwen een samenwerking kunnen aangaan of voortzetten.

Beste Floris, Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn ontzettend blij om te horen dat onze service u zo goed van dienst kan zijn. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Ik vind het zeer duidelijke en overzichtelijke rapporten

De rapporten zijn zeer up 2 date en geven mij een goed beeld hoe mijn klanten en soms leveranciers er financieel voorstaan. Op basis hiervan kan ik een goede inschatting maken of ik wel of niet met iemand in zee ga.

Beste Edwin, Bedankt voor deze geweldige beoordeling en review. Fijn om te horen dat de rapporten duidelijk en overzichtelijk zijn. Het doel van onze informatie is ook om u te helpen bij het nemen van zakelijke beslissingen. Goed dat dit gelukt is! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon