Alle gegevens in 1 rapport

Je krijgt een compleet rapport waarbij ik sommige onderdelen discutabel vind. Dit gaat bijvoorbeeld over het betaalgedrag. Daarnaast vind ik de rapporten wel erg kostbaar.

Prima service.

Contact verloopt goed Duidelijke monitoring

Beste Monier, Bedankt voor uw review. Fijn dat het contact goed verloopt en dat wij u goed van dienst kunnen zijn. Mocht u nog verdere feedback hebben over verbeteringen, zodat wij uw tevredenheid kunnen verhogen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Graydon

Prettige website en goede rapportages

Met het nieuwe en mooie portaal is de relevante informatie nog eenvoudiger te raadplegen en zijn de instellingen en selecties eveneens eenvoudig te onderhouden. De rapportages geven een volledig en meestal actueel inzicht in de financiële positie en relevante informatie van onze relaties. Doordat wij ook onze eigen bedrijven monitoren, merken we wel dat niet alle meldingen altijd juist/terecht zijn. Als we dit echter bij Graydon melden, vindt altijd snel opvolging plaats en vrijwel altijd een correctie.

Beste Ton, Bedankt voor deze mooie review. Heel fijn om te horen dat het nieuwe portaal u nog beter van dienst kan zijn. We streven er voortdurend naar om onze diensten te verbeteren, dus als u nog meer feedback of vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Graydon

Prettige en duidelijke rapporten beschikbaar.

Graydon voorziet ons van duidelijke en informatieve rapporten zodat we een juiste beoordeling kunnen maken op nieuwe zakelijke partners of op bestaande partners als wij onze samenwerking willen uitbreiden.

Beste Ronnie, Bedankt voor deze review. Wij vinden het belangrijk om u van waardevolle informatie te voorzien, zodat u de juiste keuzes kunt maken. Als u nog meer feedback heeft over verbeteringen zodat we uw tevredenheid kunnen verhogen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Graydon

Prettige partner in kredietbeoordeling

Graydon voorziet ons van duidelijke informatie op basis waarvan wij onze klanten en leveranciers kunnen beoordelen en zorgen dat we met vertrouwen een samenwerking kunnen aangaan of voortzetten.

Beste Floris, Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn ontzettend blij om te horen dat onze service u zo goed van dienst kan zijn. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Ik vind het zeer duidelijke en overzichtelijke rapporten

De rapporten zijn zeer up 2 date en geven mij een goed beeld hoe mijn klanten en soms leveranciers er financieel voorstaan. Op basis hiervan kan ik een goede inschatting maken of ik wel of niet met iemand in zee ga.

Beste Edwin, Bedankt voor deze geweldige beoordeling en review. Fijn om te horen dat de rapporten duidelijk en overzichtelijk zijn. Het doel van onze informatie is ook om u te helpen bij het nemen van zakelijke beslissingen. Goed dat dit gelukt is! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

prima sollide partij die ons helpt bij de credit checks

voor het beoordelen van het risico om een bepaalde klant een contract aan te bieden, maken wij gebruik van de diensten van Graydon, we hebben een mooi model gebouwd samen met Graydon en kunnen hierdoor prima het risico bepalen en inschatten en op basis daarvan de klant een passende aanbieding te doen, de gegevens die Graydon laat zien zijn duidelijk overzichtelijk, goed leesbaar en transparant. ik zou Graydon zeker aanbevelen bij andere organisaties.

Beste Bram, Bedankt voor deze mooie review. Wij waarderen het zeer dat u zo positief over ons bent. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Tevreden over de samenwerking die wij hebben met Graydon.

Mijn ervaringen met Graydon zijn positief. De financiële data is t.o.v. de commerciële data beter te gebruiken, maar wel bruikbaar.

Beste John, Bedankt voor deze review en uw tip. Fijn dat uw ervaringen met Graydon positief zijn. Deze feedback zal ik doorgeven aan mijn collega's. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Een stukje zekerheid voordat je met iemand in zee gaat.

Waterdicht is het natuurlijk nooit, maar even een prospect (en eventuele belangrijke gelieerde bedrijven) natrekken via Graydon is binnen ons bedrijf standaard. Je steekt op voorhand even een thermometer in je toekomstige relatie. De beslissing om wel of niet met iemand in zee te gaan, hangt onder andere af van de informatie die Graydon voor ons heeft. Het enige minpuntje is dat de geboden diensten wel heel erg aan de prijs zijn.

Beste Tijs, Bedankt voor uw mooie cijfer en review. Het doel van onze informatie is ook om u te helpen bij het nemen van zakelijke beslissingen. Fijn dat dit gelukt is! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Overzichtelijke vernieuwde website en uitstekende commerciele support.

Wij maken regelmatig gebruik van de vernieuwde website van Graydon. Het werkt heel prettig binnen enkele klikken vind je wat je zoekt. Commercieel worden we waar nodig uitstekend geholpen, het Graydon team ervaar ik als klantgericht en plezierig om mee te werken.

Beste Bert, Bedankt voor dit prachtige cijfer. Heel fijn dat u zo prettig kunt werken met de vernieuwde website. Bedank voor dit grote compliment, dit zal ik doorgeven aan de collega’s van service. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Degelijk en betrouwbaar

Goede ervaring, goed en prettig contact

Beste Wim, Bedankt voor dit prachtige cijfer en mooie review. Fijn dat u prettig contact met ons hebt gehad. Een goede service vinden wij erg belangrijk. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Zeer trage terugkoppeling en klantonvriendelijke benadering

Mijn ervaringen met Graydon zijn bedroevend. Als ik kijk naar de gegevens van onze eigen organisatie en de vragen die ik hierover stel moet ik concluderen dat de afhandeling hiervan zeer te wensen over laat. Daarnaast vraag ik me dus af wat voor waarde de opgevraagde rapporten van onze klanten en leveranciers hebben kijkende naar onze eigen gegevens.

Beste Rob, Dank voor uw melding. Het spijt ons oprecht dat u deze ervaring heeft gehad. Ons serviceteam heeft contact met u opgenomen en inmiddels zijn er ook enkele updates geweest. We doen er alles aan u tijdig te informeren over de voortgang van uw verzoeken. Met vriendelijke groet, Graydon

Snel en concreet.

Mijn ervaringen met Graydon zijn positief. In deze benoem ik de gebruiksvriendelijke site, de snelheid bij terugkoppeling indien er vragen zijn over een rapport. Als de tijd het toelaat kunnen ook andere onderwerpen behalve Credit Managementworden besproken. Voorts ben ik zeer content met Martijn Roos als contactpersoon.In deze benoem ik de zeer goede kennis van zaken van Graydon in de ruimste en breedste zin, maar uiteraard ook aangaande de rapporten, en de duidelijke en concrete toelichting als daarom wordt gevraagd. Tijdens het brainstormen over o.a. financiële en economisch thema's is er altijd spontaniteit, interesse en uiteraard de nodige input.

Beste Paul, Wauw. Bedankt voor dit mooie en uitgebreide review. Fijn dat u zo tevreden bent met onze services, dit vinden wij erg belangrijk! Ik geef uw compliment zeker door aan Martijn. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Erg nuttig instrument om vooraf te weten met wie je zaken doet

Graydon gebruik ik om vooraf te inventariseren met wie ik zaken doe. Graydon geeft me de mogelijkheid om te zien hoe een bedrijf of een groep van bedrijven gestructureerd is en ik kan zien met welke personen ik uiteindelijk zaken doe. Dit geeft vertrouwen.

Beste Arjen, Bedankt voor dit mooie cijfer. Het doel van onze informatie is ook om u te helpen bij het nemen van zakelijke beslissingen. Fijn dat dit gelukt is! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Zeer tevreden over de samenwerking

Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking die wij hebben met Graydon en vooral met Jeroen. Indien wij vragen hebben ontvangen wij altijd snel een reactie. De rapporten vinden wij overzichtelijk en is voorzien van veel info. Kortom een tevreden klant.

Beste Bianca, Bedankt voor dit prachtige cijfer én voor het compliment van onze collega. Heel fijn om te horen dat de samenwerking met uw accountmanager goed verloopt. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Goede service en informatie

Goede service gehad van Jeroen en snel de benodigde informatie aangeleverd gekregen. !

Beste Richard, Fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met onze collega. En bedankt voor het prachtige cijfer! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Fijne services, snel geholpen

Heldere en duidelijke info. Snel geholpen bij mijn vraag!

Beste Jeroen, Prachtig cijfer! Bedankt. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

De rapporten zijn duidelijk en geven een prima beeld van de financiële positie van een organisatie. Martijn houd je goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en denkt met je mee.

Beste Humphrey, Bedankt het mooie cijfer én voor het compliment over onze collega. Een goede service vinden wij erg belangrijk. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Goede data, rapporten zijn goed leesbaar en kwalitatieve uitleg

Martijn heeft contact met mij opgenomen om te kijken wat we voor elkaar konden betekenen. Wij werken al met Creditsafe dus het is voor ons een goed moment om data met elkaar te gaan vergelijken. We zijn inmiddels een kleine maand aan het draaien met Graydon en de data die we ophalen is goed, de rapporten zijn overzichtelijk, en de afgegeven limieten zijn beter. Wat ik persoonlijk vooral fijn vindt zijn de Xseptions. Ik vind dat erg interessant om mee te werken. Vooralsnog heel positief dus.

Beste Marleen, Bedankt voor deze uitgebreide review. Wat mooi dat u openstaat voor diensten van verschillende partijen. Wij helpen u graag. En het compliment over de XSeptions steken we in onze zak! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Heel fijn contact

Ik heb heel fijn contact gehad met Martijn. Duidelijk verhaal en zeer bereid om bij alles te helpen. Dank nogmaals!

Beste Lennart, Heel erg graag gedaan en wat een prachtig cijfer! Bedankt. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Beste dataleverancier van Nederland.

Graydon onderscheidt zich duidelijk in de markt qua data kwaliteit, gebruikersvriendelijkheid en analyses. Ik heb 15 jaar met big data gewerkt van verschillende aanbieders en ben hierdoor bij Graydon blijven hangen. Ze houden de markt goed in de gaten en betrekken de klant daar ook bij. De prijs kwaliteitsverhouding en de altijd bereikbare en oplossingsgerichte accountmanager doet mij dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Beste Wim, Wat een uitgebreide review. Dit is heel erg waardevol voor ons. En als kers op de taart een prachtig cijfer. Bedankt! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Snel informatie aangeleverd en flexibele opstelling

Snel gereageerd op mijn vraag. Rapportage ook snel beschikbaar. Waardoor ik een besluit kon nemen op basis van de aangeleverde informatie.

Beste Bruinink, Bedankt voor uw mooie cijfer en feedback. Het doel van onze informatie is ook om u te helpen bij het nemen van zakelijke beslissingen. Fijn dat dit gelukt is! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Fijne service. Uitgebreide informatie

Ik heb heel vaak gebruik gemaakt van Graydon informatie. Uitgebreide informatie, snelle service en zeer gebruikersvriendelijk.

Beste Peter, Wat goed dat u vaak gebruik maakt van onze informatie en dat u daarover tevreden bent. Bedankt voor het mooie cijfer! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Uitstekende informatie en service

Goede ervaring gehad met Graydon. Ik had wat informatie nodig voor een project waar ik aan werkte en Graydon heeft daarin uitstekend voorzien. Daarnaast ook prettige service. Zeker een aanrader!

Beste Sean, Wat fijn om te horen dat wij u hebben kunnen helpen! En bedankt voor het prachtige cijfer. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Snelle en adequate informatie

Op vragen van onze kant wordt snel en adequaat gereageerd.

Beste Harm, Dat horen we graag. Wij willen onze klanten zo snel, maar zeker ook zo goed mogelijk te woord staan. Bedankt voor dit prachtige cijfer. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Over Graydon Nederland BV

Graydon gelooft dat transparantie het vertrouwen tussen zakenpartners versterkt. Als ondernemingen een goed beeld hebben van de opportuniteiten die er zijn en de risico’s die ze lopen, ontstaat samenwerking, worden deals gesloten en groeien ideeën uit tot realiteit. Onze missie is om grote hoeveelheden data uit diverse bronnen om te zetten in informatie. Op basis van deze informatie genereren we waardevolle economische, financiële en commerciële inzichten die onze klanten in staat stellen om betere zakelijke beslissingen te nemen en uiteindelijk een competitief voordeel te behalen. Graydon heeft als doel om een speelveld te creëren waarin organisaties floreren en economieën welvarend zijn.