Nette, snelle service

Zeer netjes en snel geholpen, nadat ons abonnement was verlopen. Daarnaast zeer nuttige tips en trucks mogen ontvangen om nog slimmer om te gaan met Graydon Insight.

Prettige partner

We werken inmiddels meer dan 2 jaar samen met Graydon, en tot nu toe met grote tevredenheid. De keuze voor Graydon als partner voor het via API verschaffen van kredietdata is destijds gemaakt na een brede evaluatie van alle grote kredietdata leveranciers in de markt, waarna we voor Graydon gekozen hebben vanwege de technische mogelijkheden, SLA en accountmanagement. Op al deze punten blijkt de samenwerking inderdaad naar wens te verlopen en hebben we dus ook geen spijt van deze keuze!

Betrouwbare partij, goede informatie, werkt prettig met ze

Graydon is naar mijn mening een goede partij die diverse data-bronnen goed en overzichtelijk weet te combineren. We werken al jaren met ze samen en ze hebben laten zien dat ze betrouwbaar zijn.

Prima bron van bedrijfsinformatie

De kredietrapporten van Graydon vormen een prima bijdrage aan onze periodieke leveranciersbeoordelingen.

Beste Ewout, Bedankt voor uw review! Heel fijn dat u hier ook uw use case met ons deelt. Onze inzichten kunnen inderdaad niet alleen gebruikt worden binnen het acceptatieproces maar ook om leveranciersbeoordelingen te doen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het heel graag. Met vriendelijke groet, Graydon

betrouwbare informatie

uit mijn ervaring met meerdere leveranciers van handelsinformatie is Graydon voor mij de meest betrouwbare ; de rapporten zijn duidelijk en accuraat ; in lijn met zijn werkgever is Lars een aangenaam en betrouwbaar aanspreekpunt

Beste Frank, Bedankt voor deze mooie review. Heel fijn dat u reeds verschillende leveranciers heeft geprobeerd en dat wij er als betrouwbaarste partij uitkomen. Ik geef uw compliment zeker door aan Lars. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Prima hulpmiddel

Alhoewel niet altijd duidelijk waardoor aanpassingen ontstaan is vooral de nieuwe website en het melden van wijzigingen via Graydon Insights een verademing.

Beste Peter, Bedankt voor dit mooie cijfer en feedback. Ik geef uw feedback zeker door aan mijn collega's. Heel fijn ook om te horen dat ons vernieuwde platform in de smaak valt. We blijven ook doorontwikkelen dus log zeker regelmatig in om nieuwe functionaliteiten te ontdekken. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Prima samenwerking rapporten en data

Al jaren werken wij landelijk samen. Wij gebruiken data, rapporten en marketing informatie naar alle tevredenheid.

Beste Carlo, Woow! Bedankt voor deze prachtige review en uw loyaliteit. We kijken ernaar uit om u ook de komende jaren te mogen servicen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

zijn goed

werken reeds meerdere jaren goed samen. rapporten zijn inzichtelijk en goed leesbaar.

Beste Johann, bedankt voor deze mooie review en uw loyaliteit. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Prima met gewenning aan nieuwe opzet

In 2020 administratieve overgang nieuw systeem gehad, had wat aanloopproblemen om dast binnen Graydon geintegreerd te krijgen, wat door onze accountmanager keurig is opgelost.

Beste Rob, bedankt voor deze review en feedback. Heel fijn om te horen dat de samenwerking met uw accountmanager goed verloopt. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

uitstekend

Graydon levert kwalitatief uitstekende bedrijfsrapporten en voorziet de klant van een goede service.

Beste Hans, Woow. Bedankt voor dit prachtige cijfer. Kwaliteit en een goede service vinden wij erg belangrijk. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Alle gegevens in 1 rapport

Je krijgt een compleet rapport waarbij ik sommige onderdelen discutabel vind. Dit gaat bijvoorbeeld over het betaalgedrag. Daarnaast vind ik de rapporten wel erg kostbaar.

Prima service.

Contact verloopt goed Duidelijke monitoring

Prettige website en goede rapportages

Met het nieuwe en mooie portaal is de relevante informatie nog eenvoudiger te raadplegen en zijn de instellingen en selecties eveneens eenvoudig te onderhouden. De rapportages geven een volledig en meestal actueel inzicht in de financiële positie en relevante informatie van onze relaties. Doordat wij ook onze eigen bedrijven monitoren, merken we wel dat niet alle meldingen altijd juist/terecht zijn. Als we dit echter bij Graydon melden, vindt altijd snel opvolging plaats en vrijwel altijd een correctie.

Prettige en duidelijke rapporten beschikbaar.

Graydon voorziet ons van duidelijke en informatieve rapporten zodat we een juiste beoordeling kunnen maken op nieuwe zakelijke partners of op bestaande partners als wij onze samenwerking willen uitbreiden.

Prettige partner in kredietbeoordeling

Graydon voorziet ons van duidelijke informatie op basis waarvan wij onze klanten en leveranciers kunnen beoordelen en zorgen dat we met vertrouwen een samenwerking kunnen aangaan of voortzetten.

Ik vind het zeer duidelijke en overzichtelijke rapporten

De rapporten zijn zeer up 2 date en geven mij een goed beeld hoe mijn klanten en soms leveranciers er financieel voorstaan. Op basis hiervan kan ik een goede inschatting maken of ik wel of niet met iemand in zee ga.

prima sollide partij die ons helpt bij de credit checks

voor het beoordelen van het risico om een bepaalde klant een contract aan te bieden, maken wij gebruik van de diensten van Graydon, we hebben een mooi model gebouwd samen met Graydon en kunnen hierdoor prima het risico bepalen en inschatten en op basis daarvan de klant een passende aanbieding te doen, de gegevens die Graydon laat zien zijn duidelijk overzichtelijk, goed leesbaar en transparant. ik zou Graydon zeker aanbevelen bij andere organisaties.

Tevreden over de samenwerking die wij hebben met Graydon.

Mijn ervaringen met Graydon zijn positief. De financiële data is t.o.v. de commerciële data beter te gebruiken, maar wel bruikbaar.

Een stukje zekerheid voordat je met iemand in zee gaat.

Waterdicht is het natuurlijk nooit, maar even een prospect (en eventuele belangrijke gelieerde bedrijven) natrekken via Graydon is binnen ons bedrijf standaard. Je steekt op voorhand even een thermometer in je toekomstige relatie. De beslissing om wel of niet met iemand in zee te gaan, hangt onder andere af van de informatie die Graydon voor ons heeft. Het enige minpuntje is dat de geboden diensten wel heel erg aan de prijs zijn.

Overzichtelijke vernieuwde website en uitstekende commerciele support.

Wij maken regelmatig gebruik van de vernieuwde website van Graydon. Het werkt heel prettig binnen enkele klikken vind je wat je zoekt. Commercieel worden we waar nodig uitstekend geholpen, het Graydon team ervaar ik als klantgericht en plezierig om mee te werken.

Degelijk en betrouwbaar

Goede ervaring, goed en prettig contact

Zeer trage terugkoppeling en klantonvriendelijke benadering

Mijn ervaringen met Graydon zijn bedroevend. Als ik kijk naar de gegevens van onze eigen organisatie en de vragen die ik hierover stel moet ik concluderen dat de afhandeling hiervan zeer te wensen over laat. Daarnaast vraag ik me dus af wat voor waarde de opgevraagde rapporten van onze klanten en leveranciers hebben kijkende naar onze eigen gegevens.

Beste Rob, Dank voor uw melding. Het spijt ons oprecht dat u deze ervaring heeft gehad. Ons serviceteam heeft contact met u opgenomen en inmiddels zijn er ook enkele updates geweest. We doen er alles aan u tijdig te informeren over de voortgang van uw verzoeken. Met vriendelijke groet, Graydon

Snel en concreet.

Mijn ervaringen met Graydon zijn positief. In deze benoem ik de gebruiksvriendelijke site, de snelheid bij terugkoppeling indien er vragen zijn over een rapport. Als de tijd het toelaat kunnen ook andere onderwerpen behalve Credit Managementworden besproken. Voorts ben ik zeer content met Martijn Roos als contactpersoon.In deze benoem ik de zeer goede kennis van zaken van Graydon in de ruimste en breedste zin, maar uiteraard ook aangaande de rapporten, en de duidelijke en concrete toelichting als daarom wordt gevraagd. Tijdens het brainstormen over o.a. financiële en economisch thema's is er altijd spontaniteit, interesse en uiteraard de nodige input.

Erg nuttig instrument om vooraf te weten met wie je zaken doet

Graydon gebruik ik om vooraf te inventariseren met wie ik zaken doe. Graydon geeft me de mogelijkheid om te zien hoe een bedrijf of een groep van bedrijven gestructureerd is en ik kan zien met welke personen ik uiteindelijk zaken doe. Dit geeft vertrouwen.

Zeer tevreden over de samenwerking

Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking die wij hebben met Graydon en vooral met Jeroen. Indien wij vragen hebben ontvangen wij altijd snel een reactie. De rapporten vinden wij overzichtelijk en is voorzien van veel info. Kortom een tevreden klant.

Over Graydon Nederland BV

Graydon gelooft dat transparantie het vertrouwen tussen zakenpartners versterkt. Als ondernemingen een goed beeld hebben van de opportuniteiten die er zijn en de risico’s die ze lopen, ontstaat samenwerking, worden deals gesloten en groeien ideeën uit tot realiteit. Onze missie is om grote hoeveelheden data uit diverse bronnen om te zetten in informatie. Op basis van deze informatie genereren we waardevolle economische, financiële en commerciële inzichten die onze klanten in staat stellen om betere zakelijke beslissingen te nemen en uiteindelijk een competitief voordeel te behalen. Graydon heeft als doel om een speelveld te creëren waarin organisaties floreren en economieën welvarend zijn.