Fijne ervaring, rijbewijs BE behaald op 1 dikke week tijd.

Met 0 ervaring heb ik mijn rijbewijs BE gehaald in een week tijd. Les gehad van 2 verschillende instructeurs wat het voor mij soms wel ingewikkeld maakte aangezien er toch andere werkwijzen werden gehanteerd. Voordeel is dat je meerdere manieren aanleert, maar voor mij ging de ene niet zo vlot als de andere. Verder beide wel super fijne instructeurs die hun eigen manier heel goed en met veel geduld kunnen uitleggen.

Zeer aangenaam en snel.

Zeer goede en vriendelijke instructeurs, goed materiaal en keuze in motoren De snelle beschikbaarheid en opties.

Hier moet je zijn voor de beste begeleiding!

Fantastische rijschool. Goede begeleiding, professionele instructeurs en persoonlijke betrokkenheid van de medewerkers. Thomas en team bedankt, zal jullie zeker aanbevelen!

Wat een service!

Praktijklessen BE gevolgd met enkele erg fijne instructeurs. Dankzij hun goede tips and tricks van de eerste keer vlot geslaagd. Danku UVA!

Ontzettend dankbaar voor de goede begeleiding!

In het najaar bij UVA aangeklopt om mijn motorrijbewijs te halen. Ik kon snel terrecht en heb super goede lessen gehad in kleine groepjes. Helaas kreeg bij mij de examenvrees de overhand en maakte ik een forse crash tijdens het examen. De dag van het ongeluk en de dagen erna meteen super veel support gehad van de mensen van UVA. Super gesteund gevoeld en een goed gesprek gehad en daarom besloten toch door te gaan. Er volgde een individueel traject met niet alleen aandacht voor de technische kant maar vooral ook voor het mentale stuk. Steeds super goede feedback gekregen en daardoor beetje bij beetje het vertrouwen in mijzelf teruggevonden. Dat kon alleen doordat ik me werkelijk door iedereen van UVA super gesteund heb gevoeld. En toen was er opnieuw het examen. Wederom spannend maar door de goede begeleiding en plan op maat de dag doorstaan en... geslaagd voor de manouvres. Wat een overwinning. Op naar het examen op de openbare weg. Alle vertrouwen in dat dit met de begeleiding van UVA ook gaat lukken. Super dankbaar voor wat ik daar geleerd heb over motorrijden en over mijzelf.

3de rijbewijs weer van de eerste keer geslaagd

Weer voor mijn 3de rijbewijs vanaf de eerste keer geslaagd dankzij UVA. Zowel rijbewijs B als A2 en nu A zonder moeite gehaald dankzij de geweldige manier van leren rijden. Je leert niet rijden om te slagen voor je examen maar je leert ECHT RIJDEN. Dit helpt niet alleen je examen te vergemakkelijken maar ook later op de weg heb je hier veel aan.

Ik vond de begeleiding tijdens de lessen echt heel goed en heb bij alle lesgevers een goei gevoel gehad. Ik heb veel geleerd op korte tijd en dat komt alleen maar door de goede begeleiding van de lesgevers. Ook de administratie was super goed, ik kreeg snel antwoord en ze hielpen heel goed en snel. Doe zo verder zou ik zeggen. Echt super wat jullie doen. Met vriendelijke groet Björn

Na bij een andere rijschool matige tot ondermatige les te krijgen, had ik uva opgezocht. Ik had in 2 uur meer geleerd en meer controle dan 9uur bij de andere. Niet alleen hun manier van lesgeven schiet er bovenuit, maar ook hun organisatie en infrastructuur. Zo wordt er genoeg tijd gestoken om je uitleg te geven en mentaal voor te bereiden in een leslokaal. Prijs kwaliteit top, en slaagkansen liggen een pak hoger dan bij de andere rijschool waar ik was. Daarnaast had het me goedkoper uitgekomen, had ik ineens bij deze school les gevolgd. Door te falen na mijn vorige lessen bij de andere rijschool die een tikkeltje goedkoper was, heeft het me uiteindelijk meer gekost gezien ik extra les moest nemen en extra examenbegeleiding. + ze hebben goeie koffie, lockers, goed materiaal en zijn vlot bereikbaar. En vriendelijk gepassioneerd personeel en lesgevers.

UVA is een enorm fantastisch team. Ik werd goed voorbereid en begeleid. Ik kan dit enkel omschrijven in een geweldige onvergetelijke ervaring. Chapeau voor jullie job! Dikke plu!

Professionele en zeer ervaren lesgevers

Thomas en Dag zijn motards pur sang, ze weten wat ze doen, hoe het moet en kunnen dat ook perfect verwoorden en overbrengen, ik kon de tips die ik kreeg niet meer tellen. Contact met Bob en Anne verliep altijd zeer vriendelijk, duidelijk en correct. Als je een rijbewijs wil halen, eender welk, zou ik niet twijfelen. Succes aan iedereen, en ook aan het superteam van UVA !

Spontane groep mensen die met veel ervaring en vakkennis je prima ondersteunen tot het behalen v

Leuke laagdrempelige lessen met open communicatie waarin voldoende ruimte is voor het stellen van vragen. Goede ondersteuning tijdens de examens en geweldige praktijk ervaring in mooie goed onderhouden wagens. Echt een top ervaring!

Tof

Leuke lesgevers, professioneel. Oefenterrein aanwezig is een pluspunt. Goed onderhouden materiaal.

Kortom geweldig De rij instructeurs zijn van topkwaliteit. Ze zijn heel geduldig en leerrijk. Ze leren u echt de ervaringen van een motor. Merci voor de hulp dat jullie mij hebben gegeven voor het behalen van een rijbewijs Allemaal TOPPERS Merci

Zeer goede begeleiding!

Juist rijbewijs BE behaald; zeer vriendelijke en geduldige lesgevers. Steken je een hart onder de riem.

Consequent en efficiënt

Fijne leuke leeromgeving met constructieve feedback.

Super rijschool

Zeker aan te raden super rijschool

fantastische opleiding C en CE

Ik wil het hele UVA team hartelijk bedanken voor de snelle fantastische opleiding C en CE en vakbekwaamheid code 95. Ik ben super tevreden over de opleiding van theorie lessen met Vakbekwaamheid code 95 C tot praktijk lessen CE. Ik ben zeer tevreden dat ik mijn rijbewijs CE behaald heb en mijn vakbekwaamheid code 95 behaald heb bij de UVA. Dankzij de snelle fantastische opleiding C en CE en de vakbekwaamheid code 95 kan ik aan de slag als vrachtwagenchauffeur. DIKKE MERCI aan het hele UVA team

goede profesionele begeleiding waardoor ik in 1 keer geslaagd ben

het team van begeleiders hebben mij goed les gegeven en er was een ontspannen sfeer waardoor je je op je gemak voelde bedankt daarvoor

ik ben trotse eigenaar van een rijbewijs C

Met de moed in mijn schoenen ben ik op 15/03 vertrokken naar de rijschool, bij de ontvangst werd ik hartelijk ontvangen. Bij het starten van de les met aansluitend examen , kreeg ik gelijk een warm gesprek " we gaar ervoor, we slagen ". Na enkele oefeningen en praktische tips op het terrein zijn we dan richting examen vertrokken. Beetje Stress maar GESLAAGD. Bedankt voor de goede zorgen en top les van Inne.

Top planners, ze vergeten je zeker niet als je een herexamen moet doen. Top begeleiding vriendelijk, en correct.

Beste ervaringen

Vriendelijke

Erg goede rijschool met vriendelijk en goed opgeleid personeel, waar je echt wat van kan leren.

Ik heb voor mijzelf een erg goede ervaring met deze rijschool met het behalen van mijn vrachtauto rijbewijs. Het kantoor is vriendelijk en goed bereikbaar en de instructeurs zijn vriendelijk en vakbekwaam! Mijn beleving is dat ongeacht de situatie er altijd tijd voor je wordt vrijgemaakt in deze drukke tijden, om je goed op het rij-examen voor te bereiden . Dus nogmaals hartelijk dank hiervoor. gr Peter v Gog

Super goede rijschool en leert u echt goed aan

Zeler een aanrader voor deze rijschool te nemen vriendelijk en op recht en duidelijk naar wat ze van je willen voor een goed einde te bekomen alvast nogmaals bedankt grt Jurgen Meuleman

geweldig!!

allemaal aardige mensen die zeer professioneel zijn. raadt UVA zeker aan. bedankt!