Vooral de laatste keren is er met veel zorg naar mijn voeten gekeken en aanpassingen verricht.

De medewerkers zijn erg prettig en deskundig , luisteren goed naar mijn klachten. De adviezen wat betreft uitvoering, soorten leer zijn ook erg goed. Veel positieve reacties op miojn mooie schoenen van buitenstaanders.

• Producten & disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? op het ogenblik niet

Dank je wel Wilna. Team Huykman & Duyvestein

Zeer deskundig en correct

Ik was doorgestuurd door de orthopeed voor het maken van speciale schoenen ivm artrose van mijn rechter enkel. Het resultaat is heel goed.

• Producten & disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Geen enkele, zeer tevreden

Dank je wel Ed. Team Huykman & Duyvestein

Vriendelijke en kundige medewerkers en mooie schoenen.

Ik word altijd vriendelijk geholpen, zowel aan de telefoon/balie als door mijn vaste orthopedische schoenmaker/technoloog. Hij denkt altijd mee. Ik vind het eigenlijk het leukste om zelf een schoen uit te kiezen en dat jullie die namaken aangepast aan mijn voeten. Soms is het lastig dat jullie niet de juiste kleuren/leersoorten hebben. De laatste 2 schoenen heb ik gekozen uit een boek. Daar is minder keuze, maar ik heb 2 paar leuke schoenen gevonden.

• Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Aanvulling assortiment boek met mogelijkheid voor andere kleuren.

Dank je wel Tineke. Team Huykman & Duyvestein

Producten top, backoffice een ramp.

De schoenen zijn uitstekend. Echter de backoffice gaat niet in gelijke pas. De gestelde vragen worden niet adeqaat beantwword. Wij stellen een vraag en krijgen een totaal ander antwoord.

• Hoe ervaart u het telefonisch contact met Huykman & Duyvestein Maatschoenen?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Huykman & Duyvestein Maatschoenen ontvangen? N.v.t.
  • Producten & disciplines: Semi orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Luister naar de klant

Het is ontzettend lastig om voor mijn voeten een paar schoenen te maken. Ze hebben echter nooit opgegeven.Met proefschoenen, veel geduld en goed luisteren naar wat ik aangaf is het ze toch gelukt. Als bleek dat er toch nog iets niet goed was, werd dat verholpen. Prima service dus.

Dank u wel Gon! Team Huykman & Duyvestein

Kundig en heel vriendelijk

Ons zoontje heeft aangepaste schoenen. De medewerkers bekijken zorgvuldig wat hij nodig heeft. Daarnaast kijken ze naar de mogelijkheden om een zo'n leuk mogelijke (gewone) schoen uit te zoeken voor hem. Echt top! Medewerkers zijn altijd vriendelijk en betrokken. Wij komen hier graag!

• Producten & disciplines: Confectieschoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee wij zijn helemaal tevreden!

Dank je wel Suzette! Team Huykman & Duyvestein

Was een slechte start.

Verkeerde schoenen geleverd. Die ik nu heb moeten nog wat gecorrigeerd worden. Heb wel vertrouwen dat het goed komt. Wacht op het volgende paar die de aanpassingen al hebben dus komt goed.

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden (steunzolen), Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Zou het niet weten

Veel aandacht aan mijn probleem

Ze blijven doorgaan net zolang dat mijn schoen goed zit

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Ze hebben aandacht voor je en luisteren ook naar je ben dik te vrede

• Hoe ervaart u het telefonisch contact met Huykman & Duyvestein Maatschoenen? N.v.t.

ik loop weer pijnloos!

vanwege mijn aangeboren voet en teen klachten werd lopen steeds pijnlijker. De orthopedisch arts verwees mij naar Huykman & Duyvestein en zij maakten de perfecte schoen voor mij waardoor ik nu weer goed en pijnloos loop.

• Producten & disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? nee

Kundig, persoonlijk, geduldig.

Teunis heeft veel geduld, is vriendelijk en ziet zijn werk als een uitdaging. Mensen van de administratie/telefoon zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

deskundigheid en klantgericht

Mijn voet is uiterst complex en ik kan enkel maar zeggen dat het een uitdaging was om hier voor een schoen te maken. De schoen was werkelijk perfect na 50 jaar slechte ervaringen. Naast de kennis die ik ondertussen zelf had opgebouwd gingen ze de uitdaging aan om een schoen voor mij te maken. Het eerste wat ik zei nadat ik een proefschoen paste, helemaal perfect in balans en uitmuntend. ik heb sindsdien meer energie over om dingen te kunnen doen.

geweldig

service, behandeling, medewerking aan verzekering, service after sale in een woord professioneel met de klant als belangrijkste

• Producten & disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? uitzien naar dit uitstekende product naar een lichter materiaal

Mijn eerste paar zijn veelste klein gemaakt

• Producten & disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Ja goed opmeten en betere kwaliteit schoenen maken

Uitstekend service

Direct goede voetafdruk gemaakt in was, en uitstekende inlegzool die voldoet aan de wens en het gemak van het dragen.

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden (steunzolen)
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Zo Doorgaan

uitstekende schoenen, nazorg en vervanging word ik nooit over ingelicht.

Ik denk dat ik weer een paar nieuwe schoenen zou kunnen bestellen???

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden (steunzolen)
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Ik word nooit gebeld wanneer ik weer een paar nieuwe schoenen kan krijgen.

Mijn wensen worden gerealiseerd!

De gipskamer arts zei: ik kan nooit zo'n mooie loopgipsschoen voor u maken als die u nu heeft. Aan uw voeten aangemeten, rekening houdend met uw ene kortere been, afrollend, zodat uw teen niet hoeft te bewegen, fantastisch! En daar ben ik het helemaal mee eens. 't Is alleen jammer, dat de mensen in Portugal het verschil tussen blauw en groen niet kennen. Maar ook dat is op een andere manier opgelost. En ook mijn 'sportschoenen' werden gerealiseerd!

• Producten & disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Kleurenleer voor Portugal misschien?

Zeer vakkundig en kwalitatief uitstekend bedrijf waar de klant nog koning is!

Na operatie en start revalidatie kwam Wesly Duyvestein bij Sophia Revalidatie langs om een intake te doen en sindsdien heeft hij mij uitstekend geholpen met eerst steunzolen en daarna ook met orthopedische schoenen. Ik ben nu 10 jaar een zeer tevreden klant van Huykman & Duyvestein.

Prettig

Professioneel met veel aandacht voor de klant

• Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? N.v.t.
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? N.v.t.
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Het proces van opmeten, fabriceren en nazorg is bij jullie uitstekend in orde.

vakkundig geholpen

Prima en vakkundig geholpen. Nadat ik bij diverse andere geweest was zijn deze schoenen het eerste paar waar ik heel goed op kan lopen en ze zitten heerlijk

• Producten & disciplines: Confectieschoenen

Veel Zorg voor de klant

Ik heb goede ervaringen met orthopedische schoenen. Veel zorg voor de klant.

• Producten & disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Ik heb het idee dat door het maken in Portugal er toch minder keuze is in schoenen en modellen

Prettig contact, to the point, duidelijk en hoge kwaliteit

Het contact verliep elke keer zeer plezierig en zo informeel mogelijk. Er werd alle tijd genomen voor vragen die ik had. Zeer duidelijke uitleg over de procedure, voorwaarden, tijdpad en over de inhoudelijke behandeling en vervaardiging. Heel positieve ervaring en uitstekende kwaliteit van het product. Mijn voeten zijn tevreden.

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden (steunzolen), Aanpassingen aan confectieschoen(en)
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Neen

Klasse

Nooit meer pijn aan mijn voeten

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: N.v.t.

Prettige zaak

Ik spreek namens mijn man want hij heeft geen internet maar ik kan wel zeggen dat hij erg tevreden is met zijn aangepasten schoenen en dat hij altijd goed geholpen wordt.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee hoor

Over Huykman & Duyvestein Maatschoenen

Sinds 1781 zetten wij ons samen met onze medewerkers en klanten in voor mensen met en zonder voetproblemen. Door het constant kunnen leveren van kwaliteit, excellente zorg en service en het blijven investeren in kennis en innovatie zijn wij instaat onze klanten te voorzien van unieke, comfortabele en modieuze schoenoplossingen op maat. Wij streven naar enthousiaste klanten, de wens van onze klant in combinatie met loopplezier, comfort en uitstraling staat hierbij voorop.