Buitengewoon goed

Wordt goed en heel serieus aandacht aan je besteedt. Kijken en luisteren goed wat voeten nodig hebben

• Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Tot dusver niet

Dank u wel Ankie! Team Huykman & Duyvestein

In 1 woord top

Prims service, wordt goed naar de persoon gekeken en geluisterd. Fijn ook dat er zo'n goede samenwerking is met Basalt.

Super bedankt Belinda voor deze mooie beoordeling. Team Huykman & Duyvestein

Goed werk

Ik kom canuit Almere naar Den Haag. Ik had maat schoenen van een andere schoenmaker. Ik liep al bijna 1 jaar met die schoenen met een kapotte teen. Nadat ik de maat schoenen uit Den Haag had ontvangen en alleen maar op die schoenen liep was de wondop mijn teen in 3.maanden volledig genezen. Mijn behandelaar in Almere heel verbaasd dat zzo snel genezen was.

• Producten & disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Gewoon zo doorgaan.

Bedankt John. Team Huykman & Duyvestein

Eindelijk weer lopen zonder pijn

Bedankt Wilma! Team Huykman & Duyvestein

Vriendelijke service met persoonlijke aandacht

Met mijn moeilijke voeten loop ik hier altijd blij weer naar buiten. Service is gewoon echt goed.

• Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Producten & disciplines: Semi orthopedische schoenen

Service gerichte vakmensen!

Orthopedische schoenen, al vele jaren! Er wordt altijd meegedacht om het volgende paar beter én mooier te maken dan het laatste paar.

Hartstikke bedankt Matthijs. Team Huykman & Duyvestein

Prima schoenen

Ik ben alweer heel wat jaartjes klant bij H&D en zeer tevreden met de kwaliteit van de schoenen, de service en de vriendelijkheid van de medewerkers.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Dank je wel Rene voor in het invullen van de beoordeling! Team Huykman & Duyvestein

Positief,meedenkend

Vriendelijk,geinteresseerd,kundig personeel.

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden (steunzolen), Semi orthopedische schoenen

Dank je wel Thea. Team Huykman & Duyvestein

Heel goed, geduldig en doet alles om juist de schoenen te maken voor mijn voeten.

Wesley heeft al jaren alles gedaan om voor mijn voeten de laarsjes te maken, zodat ik zo goed mogelijk kan lopen en proberen en met min mogelijk pijn. Ook maakte hij de schoenen naar mijn ideeën en altijd de naam van mijn man werd erop genaaid.

• Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? N.v.t.

Bedankt Marja voor de mooie beoordeling! Team Huykman & Duyvestein

altijd goed ontvangen

schoenen gebracht netjes vermaakt zeer tevreden

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Aanpassingen aan confectieschoen(en)

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling John! Team Huykman & Duyvestein

geweldig geholpen

er is goed naar mij geluisterd, ik loop nu met veel minder pijn in mijn voeten.

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden (steunzolen), Orthopedische schoenen

Dank u wel Magda voor de 10! Team Huykman & Duyvestein

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Aanpassingen aan confectieschoen(en), Orthopedische schoenen

Bedankt voor uw 10! Team Huykman & Duyvestein

Jan, bedankt voor uw beoordeling! Team Huykman & Duyvestein

Goede service aardig personeel

Goede service altijd even vriendelijk en het juiste advies

Super bedankt C. Team Huykman & Duyvestein

Er wordt goed naar je geluisterd!

Dank U wel N! Team Huykman & Duyvestein

Zeer slecht

Ik ben helaas destijds doorverwezen naar deze podoloog voor steunzolen. Bij de eerste doorpas deed de rechter steunzool (aan m’n goede voet) pijn. Er drukte iets heel hard in mijn hiel. Ipv hier gehoor aam te geven moest ik gewoon doorlopen en het opbouw schema aanhouden. Hierdoor heb ik hielspoor opgelopen. Aangezien ik dus niks aan mijn steunzolen heb gehad van €223 heb ik een klacht ingediend. Eerst telefonisch. Ik zou teruggebeld worden maar helaas werd dat niet gedaan. Toen heb ik mijn klacht per mail ingediend en werd ik uitgenodigd om de klacht te bespreken. Eind van het verhaal is dat er dus niet naar je geluisterd wordt en ik krijg mijn geld niet terug terwijl ik dus niks aan de steunzolen heb gehad. Ik zou deze podoloog even overslaan en opzoek gaan naar 1 die wel naar je luistert en serieus neemt. Ik ben in ieder geval €223 armer.

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden (steunzolen)
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Beter luisteren naar de patiënt

Beste Fleur, Wij betreuren uw negatieve ervaring bij ons bedrijf. Technisch gezien zijn uw orthopedische steunzolen correct vervaardigd volgens het voorschrift van de medisch specialist (orthopeed). Dit is geverifieerd met een second opinion. Tijdens controle afspraken zijn diverse aanpassingen gedaan aan uw steunzolen omdat beleving van de zool in relatie tot het voorschrift van de arts aanpassing behoefde voor een optimaal comfort. Zo gaat dat vaker in de praktijk van de hulpmiddelen. Wederzijds vertrouwen en respect zijn dan belangrijk om te komen tot een succesvolle oplossing. Bij de laatste afspraak heeft u mondeling op een zeer indringende manier laten weten dat er geen vertrouwen was. Team Huykman & Duyvestein.

Prachtige schoenen helaas met een vreselijk lelijke zool ( tankrupsband)die over de neus loopt

Eerste paar schoenen waren goed , 2 de paar een grote teleurstelling onvoorstelbaar lelijke zool die doorloopt over de neus van de schoen , kleur fout , materiaal fout , hele schoen verpest , geen oplossing mogelijk volgend de firma .

• Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? N.v.t.
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Niet een afspraak die belangrijk is aan een ander uitbesteden, die vervolgens zegt , uw afspraak heeft het te druk voor U.

Geachte mevrouw Theodora, We hebben uw email en review (klantvertellen) ontvangen. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het 2e paar geleverde schoenen. Wij hebben u aangeboden om een controle afspraak te maken om te kijken of er aanpassing is te doen aan uw schoenen, u wilt daar geen gebruik van maken. De schoenen zijn technisch goed gemaakt en de zool is op uw verzoek aangepast. De afspraken hebben wij vastgelegd en daar heeft u voor getekend. Uit uw woorden begrijpen wij dat er geen match van vertrouwen is. Wellicht biedt een andere schoenmaker een betere uitkomst. Hieronder vind u een informatie over andere schoenmakers. -Penders Voetzorg Den Haag -Livit Orthopedie Den Haag -Orthopedisch Schoenmaker Robert Schilte Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, Team Huykman & Duyvestein.

Jaren van groei en topkwaliteit !

In de vijftig jaar dat ik bij jullie over de vloer kom, hebben jullie er altijd voor gezorgd dat ik blij was met mijn nieuwe schoenen die altijd mooi en prima aangepast waren. Mede door jullie inspanningen ben ik op de been gebleven, waarvoor mijn hartelijke dank.

• Producten & disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Blijf op dit niveau

Bedankt voor deze mooie beoordeling meneer van Leeuwen! Team Huykman & Duyvestein

Prettig en professioneel geholpen door Bart

Prettig en professioneel geholpen door Bart. Rechter schoen blijft helaas slippen.

• Producten & disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Rechter schoen blijft helaas slippen

Dank u voor deze beoordeling!

volgens mij komt deze vraag onderaan

Ervaring is uitstekend.

kwaliteit

Ik vindt de kwaliteit zeer goed en met vriendelijke personeel

Dank je wel Rob! Team Huykman & Duyvestein

Het is altijd weer een prima ervaring om nieuwe schoenen aan te laten meten!

In al die jaren dat ik nu orthopedische schoenen betrek van Huykman en Duyvestein (sinds 2005) heb ik alleen maar prettige medewerkers gehad die veel ervaring hebben met het op de juiste manier aanmeten van mijn schoenen; ik heb inmiddels 5 paar schoenen mogen afnemen en ik hoop volgend jaar opnieuw een paar te mogen bestellen.

Dank je wel Marijke voor deze dikke 10! Team Huykman & Duyvestein

Laatste paar ben ik zo tevreden mee echt modern om te zien ik hoord er weer bij

Dank je wel Wilma! Team Huykman & Duyvestein

Altijd een goede ontvangst en hoef nooit lang te wachten. Het resultaat is een goed passende schoen

• Producten & disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? vooral zo doorgaan

Dank u wel mevrouw Meijboom. Team Huykman & Duyvestein

Je wordt hier netjes en vakkundig geholpen door personeel met kennis van het vak En waar nieuw personeel door de vakmensen met de juiste werkervering worden begeleid in hun opleiding om hetvak goed te leren.

• Producten & disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Proberen bij schoenproblemen de wachttijd te verkorten

Dank je wel Leo. Team Huykman & Duyvestein

Over Huykman & Duyvestein Maatschoenen

Sinds 1781 zetten wij ons samen met onze medewerkers en klanten in voor mensen met en zonder voetproblemen. Door het constant kunnen leveren van kwaliteit, excellente zorg en service en het blijven investeren in kennis en innovatie zijn wij instaat onze klanten te voorzien van unieke, comfortabele en modieuze schoenoplossingen op maat. Wij streven naar enthousiaste klanten, de wens van onze klant in combinatie met loopplezier, comfort en uitstraling staat hierbij voorop.