Betrokken en meedenkende hovenier die uitstekend werk levert.

Hoveniersbedrijf Gelderland heeft bij ons nieuwbouwhuis het tuinontwerp gemaakt en deze tot in de puntjes uitgewerkt. Vooral het meedenken en het vriendelijke team is ons zeer goed bevallen.

• Kwaliteit geleverde beplanting/gazon*
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Heel tevreden

Buitengewone goede ervaring met dit bedrijf, communicatie met het kantoor kan wat beter. Maar dat maakt het geleverde werk weer helemaal goed! Super vriendelijke en kundige medewerkers, die ook goed meedenken!

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud

uitstekend

Sinds kort onderhoudt Hoveniersbedrijf Gelderland onze parkeerplaatsen met stukjes tuinbeplanting. Zij doen dit heel netjes en adequaat! Volgens opdracht ziet alles er keurig uit!

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Over Hoveniersbedrijf Gelderland

Hoveniersbedrijf Gelderland is een jong, dynamisch en duurzaam bedrijf, dat garant staat voor vakmanschap en kwaliteit. Deze combinatie zorgt ervoor dat wij in staat zijn elke wens van u te kunnen realiseren. Ons vakmanschap komt voort uit onze ervaring, kennis en de nauwkeurigheid waarmee wij uw opdracht uitvoeren. Desgewenst werken wij samen met veel gespecialiseerde bedrijven in de groene sector. Ook dat ziet u terug in het eindproduct; uw droomtuin. De precisie waarmee wij te werk gaan staat garant voor een hoogstaand eindproduct. Een goede nazorg en service vinden wij een vanzelfsprekendheid. Dat geldt ook voor de afspraken die wij met u maken. Punctueel en correct.