Filters

10

Prima!

Schoenen voldoen aan mijn verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! Via een bekende
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Nee
9

Winkel met goede, stevige schoenen

Fijne winkel met veel keuze

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd? N.v.t.
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus? N.v.t.
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen? N.v.t.
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst? N.v.t.
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren? N.v.t.
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen? N.v.t.
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen? N.v.t.
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd? N.v.t.
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! Naamsbekendheid, Via onze website
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Vraag 17 is niet van toepassing voor mij vandaar de lage score, heb geen afspraak gemaakt. Alleen de winkel bezocht
10

Wat een GEWELDIG bedrijf, pure klasse!

Vanaf de dag van 1e bezoek, tot en met de levering van de aangepaste schoenen werd ik als normaal mens/rare voeten behandeld door het zeer deskundige personeel. Ik kan niet anders dan zeer tevreden zijn met mijn nieuwe schoenen.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Vooral: ZO DOORGAAN!
10

Professioneel en klantvriendelijk

Ik kon mijn voorkeur voor de te maken schoenen aangeven en perfect gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Zoals altijd goed

Kom er jaren, vriendelijk en altijd goede schoenen

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
9

zeer goed

De ontvangst was heel vriendelijk. Prima uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd? N.v.t.
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus? N.v.t.
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen? N.v.t.
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst? N.v.t.
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren? N.v.t.
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen? N.v.t.
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen? N.v.t.
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd? N.v.t.
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Zeer professioneel en goede service

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Een verademing

Door de persoonlijke aandacht en de tijd die ze namen om mijn klachten in kaart te brengen. Zijn ze voor mij met een super oplossing gekomen. Ik kan met mijn aangepaste schoen weer redelijk goed lopen. Toppie

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! Naamsbekendheid
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
7

Professioneel en degelijk

Er wordt voldoende tijd genomen. Er wordt goed geluisterd. Er is voldoende ruimte voor overleg. Degelijk, professioneel en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen? N.v.t.
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst? N.v.t.
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Helemaal geweldig

Goede adviezen Fijn personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren? N.v.t.
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen? N.v.t.
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Heel goed

Prima geholpen,deskundig,vriendelijk,al jaren orthopedische schoen. Bevalt goed. Samen modellen uitzoeken en ideeën geven.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Niet nodig
10

Modieus, handgemaakt, perfecte pasvorm: geweldig

Door beenlengteverschil en artrodese ben ik aangewezen op handgemaakte schoenen. Al ruim 10 jaar maakt Donkersteeg mijn orthopedische schoenen. Ieder volgend paar werd iets aangepast tot het perfecte paar ontstond: een mooi, slank model, niet te hoog en met versierende stiksels in het leer. Het laatste paar doet niet onder voor dure sportschoenen en heeft zelfs een zool in 2 kleuren. Je kunt zien dat de maker plezier had in het ontwerpen. En met schoenen aan kan ik weer ver komen! Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen? N.v.t.
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen? N.v.t.
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Kan niet beter!
8

Zeer goed

Goede schoenen en goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Nee
9

Deskundig

Ik ben al jaren bekend bij Donkersteeg. Je wordt er altijd correct behandeld en advies is prettig met het uitkiezen van schoenen en het te gebruiken leer. Het liefste heb ik altijd dezelfde medewerker, omdat hij mijn situatie het beste kent.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Ga zo door!!
10

Goed geregeld

Goede uitleg over:comfort,kwaliteit en materiaal. Binnen de afgesproken termijn gepast en afgeleverd.Overtreft mijn verwachting van het comfort.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
9

Prima winkel voor de aanschaf van orthopedische schoenen

Ben vakkundig geholpen ,kreeg goede uitleg en er zeker veel keuze uit leersoorten en kleuren. Ben blij dat de schoenen er ondanks alle aanpassingen die nodig zijn toch sportief en modern uitzien.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst? N.v.t.
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
9

Goed

Prima de vlg dag werd mijn bestelling al bezorgd Mooie schoenen pasvorm prima

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf? N.v.t.
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte? N.v.t.
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd? N.v.t.
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus? N.v.t.
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen? N.v.t.
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst? N.v.t.
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren? N.v.t.
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen? N.v.t.
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen? N.v.t.
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd? N.v.t.
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken? N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Prima service, fijne mensen.

Goed geholpen !

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

mooie comfortabele muiltjes

de bestelde muiltjes waren mooi en comfortabel, precies zoals op de afbeelding, een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf? N.v.t.
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte? N.v.t.
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd? N.v.t.
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus? N.v.t.
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen? N.v.t.
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst? N.v.t.
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren? N.v.t.
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen? N.v.t.
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen? N.v.t.
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken? N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

Zeer goed

Schoenen ok. Levering ok. Enkel de communicatie over de verzending zou beter kunnen. Ik heb het bericht van verzending weken na de ontvangst van de schoenen gekregen. Het zou ook handig zijn als er met Maestro of Visa op de site zou kunnen betaald worden. Betalen via overschrijving vind ik nogal omslachtig. Ik zou het ook appreciëren om een bericht te krijgen dat de betaling is toegekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf? N.v.t.
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte? N.v.t.
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd? N.v.t.
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus? N.v.t.
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen? N.v.t.
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst? N.v.t.
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren? N.v.t.
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen? N.v.t.
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen? N.v.t.
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd? N.v.t.
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken? N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

Vakkundig,klantvriendelijk en een brede setvice

Werken heel precies ,luisteren naar de klant.en het product is fantastisch.Een heel tevreden klant ben ik .Heb al heel wat mensen de weg naar uw zaak gewezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Helemaal niets
8

Vriendelijk, vakkundig,

Vriendelijke vakkundige mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Super goed

Alle tijd en aandacht

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Els
10

Héél goed

Vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Piet Heinstraat 2 A

4461GL Goes

0113 251 720

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.