Filters

10

Prima schoenen met goed kwaliteit

Prima bedrijf die zijn afspraken nakomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
9

Vakmensen met zeer goede service

Inmiddels al ongeveer 15 jaar klant en eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. Topzaak, topmensen, zeer aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Fijne zaak, goede lui!
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Prettig geholpen

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Altijd goed geholpen Vriendelijk

Kom er al vele jaren, en word altijd goed geholpen met speciale schoenen

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

Helemaal prima

Klantvriendelijk,kennis van zaken

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Weer mooie nieuwe schoenen!

Afspraak is vlot gemaakt. Vertrouwde gezichten. Het kiezen van de kleur en model ging ook vlot en bij het ophalen van de schoenen ging het ook allemaal goed. Mooie schoenen zijn het geworden, ik ben er blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
9

Prima geholpen door de Goffeau

Orthopedische laarzen laten maken. Bij nacontrole een stukje uit de aanpassing onder de voetboog laten halen.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? 2 orthopeden vonden dat ik hele mooie laarzen had, was niet te zien dat het orthopedische waren.
10

Heb geen klachten.

Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

Prima

Ben zeer blij met deze firma.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Goed

Kundig personeel en prima product.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Nee
10

GOEDE afspraken en altijd op tijd

Deskundig en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd? N.v.t.
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus? N.v.t.
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen? N.v.t.
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst? N.v.t.
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren? N.v.t.
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen? N.v.t.
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen? N.v.t.
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd? N.v.t.
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken? N.v.t.
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

Zeer prettig

De dienstverlening van donkersteeg is altijd zeer prettig en correct

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

Erg vakkundig!

Heb mijn 6e paar schoenen al laten maken. Ze proberen er toch wat modieus van te maken! Erg vakkundig en er word naar je geluisterd.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

goede behandeling.goe

ik ben tevreden met de behandelingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf? N.v.t.
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte? N.v.t.
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
9

Goede service, goed passende schoenen met modern ontwerp

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

Deskundig geholpen

Ruime keuze in uitvoeringen, materialen, kleuren, profielen en overige wensen. Je moet wel zelf met deze wensen komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Prima

Keurige handgemaakte schoenen

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
7

Vakwerk

Wordt met heel veel kennis en ervaring gewerkt En naar de klant geluisterd of de schoenen aan m’n verwachtingen voldoen Zo niet dan wordt dat opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Ik heb af en toe de indruk dat de stand van de enkel ten opzichte van het voetbeentje niet correct is Levertpijnklacten op
10

service

goede service vriendelijkheid geven goed professioneel advies

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Prima service, schoenen voldoen geheel aan mijn wensen.

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Geen
7

super fijn ervaring

mij eens paar was goed allen de kleur was ander gevallen wat ik had uit gehad gekozen maar twee paar was wel goed met kleur gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf? N.v.t.
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte? N.v.t.
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
9

Prachtige orthopedische hoge schoenen

Ik ben heel goed geholpen bij mijn probleem. Mooie en fijne schoenen. Prachtig gemaakt en niemand ziet dat het geen "normale" laarsjes zijn. De medewerker was erg aardig en we hebben samen mooi leer uitgezocht. Ik heb nu echt hippe orthopetdische schoenen. Ook goede nazorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd? N.v.t.
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus? N.v.t.
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen? N.v.t.
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst? N.v.t.
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren? N.v.t.
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen? N.v.t.
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen? N.v.t.
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd? N.v.t.
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken? N.v.t.
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
9

klantvriendelijk en behulpzaam

correct behandeld en goed geholpen ook telefonisch contact prima

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! Via een bekende
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Perfecte service

Goed product, goede pasvorm. Wat wil je nog méér.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Piet Heinstraat 2 A

4461GL Goes

0113 251 720

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.