Filters

8

Goed

Goed/tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

zo meedenkend en vakkundig

heel goed geholpen en suggesties waar ik wat aan heb qua materiaal, modellering en veterinrijg. en ook nog eens op tijd klaar voor de bruiloft van mijn kleinzoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? geen
9

Vriendelijk en goed ontvangen.

Goed en vriendelijk ontvangen . En door meneer heel goed gejolpen .

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
7

Goed en vakkundig geholpen.

Goede afspraken en zo te merken met kennis van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

Goede kwaliteit en deskundig

Wordt al jaren prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

Deskundig en betrouwbaar

zie hiervoor

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst? N.v.t.
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen? N.v.t.
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? 4e paar in 8 jaar
10

Loopt super goed!!!

Mijn leven is met 50% makkelijker geworden

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

Was goed

Werdt vlot geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd? N.v.t.
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus? N.v.t.
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen? N.v.t.
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst? N.v.t.
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren? N.v.t.
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen? N.v.t.
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen? N.v.t.
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd? N.v.t.
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken? N.v.t.
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! Anders
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Uitstekende, kundige, vriendelijke service

Snel en vriendelijk geholpen, snelle levering en schoenen voldoen aan mijn vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Perfect.

Geweldige aangepaste schoenen gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! Naamsbekendheid
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Het is in een woord prima
10

Mijn schoenen lopen fantastisch

Klein minpuntje is dat m’n zolen snel loslaten , daar bel ik nog voor om een afspraak te maken in Zierikzee. Vriendelijke groet Jeannette Praet.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Schoenen zijn lopen geweldig , klein minpuntje is dat de zolen voor de 2 e keer loslaten , ik bel nog voor een afspraak in Zierikzee , zijn nu op vakantie , Vriendelijk groet Jeannette Praet .
10

Fantasties

Echt knap hoe ze zulke mooie schoenen kunnen maken, precies zoals je ze hebben wil en waar door je zonder moeite weer lopen kan.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Super tevreden

Je wordt er altijd fijn geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Mijn met is zeer goed

De schoenen zijn mooi gemaakt door dokersteeg

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

Zoals eigenlijk altijd gewoon goed

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd? N.v.t.
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus? N.v.t.
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen? N.v.t.
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst? N.v.t.
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren? N.v.t.
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen? N.v.t.
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen? N.v.t.
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd? N.v.t.
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken? N.v.t.
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

Goede behandeling

Ik heb de behandeling als prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Na enige tijd nog eens contact ter controle?
10

Zeer tevreden

Met mijn onmogelijke voeten komen we altijd tot een oplossing en jullie blijven verbeteren om het lopen zo aangenaam mogelijk te maken. Al kom ik tien keer terug omdat een nieuwe schoen knelt, drukt of wat dan ook er wordt altijd tijd voor gemaakt en het probleem opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
9

Zeer tevreden

Goede kwaliteiten service

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte? N.v.t.
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! Weet ik niet
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Is prima

Is prima

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd? N.v.t.
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus? N.v.t.
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen? N.v.t.
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst? N.v.t.
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren? N.v.t.
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen? N.v.t.
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Geweldig goed geholpen

Heel goed advies gekregen de schoenen zijn erg mooi hartelijk dank

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf? N.v.t.
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

goede service en vakmanschap

dankzij de vakmanschap kan ik fatsoenlijk lopen en de schoenen zijn modern en niet lelijk. En als er iets is dan kan ik het altijd bespreken en proberen ze het te verhelpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren? N.v.t.
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? alles is super gedaan en geregeld
8

Weer een mooi paar schoenen

Blij met de mogelijkheid voor aanmeten en afhalen van schoenen in Zierikzee.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf? N.v.t.
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
9

Blij met het functionele en mooie resultaat

Erg goed geholpen bij het aanmeten van mijn orthopedische schoenen. Vakbekwame mensen wat leidt tot mooi ontworpen schoenen! Erg tevreden mee! Inmiddels mijn 2e paar ook binnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Goede service en kwaliteit.

Wordt altijd prettig geholpen ondanks dat ik moeilijke voeten heb.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Zeer goed

Klantvriendelijk en goede voorlichting

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Piet Heinstraat 2 A

4461GL Goes

0113 251 720

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.