Erg vriendelijke & persoonlijke hulp

Ik ben heel gelukkig & verrast met hoe goed ik geholpen ben bij een kleine online bestelling. Een paar Falke sloffen voor mijn zus haar verjaardag werden zelfs ingepakt met een groot hart en súper snel bezorgd. Ontzettend bedankt!

• Hoe ervaart u het telefonisch contact met Schrijver Orthopedie? N.v.t.
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Schrijver Orthopedie ontvangen? N.v.t.
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? N.v.t.
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? N.v.t.
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar? N.v.t.
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Producten en disciplines: Overig
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Heel goed.

Vakwerk altijd en altijd vriendelijk en voorkomend.

• Producten en disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? neen

Wat is het geweldig om zonder pijn te lopen

Na een bezoek aan een orthopeed van Antonius ziekenhuis ben ik terecht gekomen bij Schrijver Orthopedische Schoentechniek en wat een fijn bedrijf. Zeer kundig en wat was het heerlijk toen ik mijn eerste paar schoenen kreeg na anderhalf uur bijna geen pijn meer, de tweede dag heb ik ze gebeld dat zij zo geweldig zijn, echt geen pijn meer met lopen. Geweldig!!

• Producten en disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee alles was/is perfect!

Kwaliteit op hoog niveau, schoenen zien er prachtig uit, bediening is uitermate prettig! Schrijver kan ik iedereen aanbevelen!

• Producten en disciplines: Orthopedische schoenen, Overig
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Zo doorgaan!

Altijd een feestje om Schrijver te bezoeken!!!

Een enorm kundig, specialistisch en mooi bedrijf. Iedereen is vriendelijk en betrokken. Bij het aanmeten en maken van de schoenen wordt echt met de klant "meegedacht" naar de beste oplossing.

• Producten en disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Niet veranderen!! Op deze manier bevalt alles mij prima.

Goed overleg mogelijk

• Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? N.v.t.
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

Oregondreef 7 3565BE Utrecht

030 262 27 27

Over Schrijver orthopedische schoentechniek B.V.

Schrijver Orthopedische Schoentechniek BV is een familiebedrijf sinds 1969. Wij zijn gespecialiseerd in Steunzolen, Sport- en Orthopedische schoenen. U kunt bij ons terecht voor; Steunzolen, Orthopedische schoenen (OSA), Semi-Orthopedische schoenen (OSB), aanpassingen aan confectieschoenen (OVAC), Veiligheidsschoenen, Sportschoenen, Wandelschoenen, Kinderschoenen en Maatwerk Schaatsen.