Niet eerlijk over de kosten….

Gisteren heeft mijn vrouw nieuwe hardloopschoenen gekocht bij Schrijvers. Ze had een afspraak gemaakt om zich te laten adviseren over de aanschaf van goede hardloopschoenen. Het consult was verder prima en ze had mooie schoenen ontvangen. Ze moest er 180€ voor betalen en bij thuiskomst kwamen de twijfels naar boven over het geldbedrag…. Op de website van Schrijvers stonden de sportschoenen namelijk voor 140€ te koop. Daarnaast staat ook op de website van Schrijvers dat een adviesconsult 40€ maar als er direct een product wordt gekocht, deze advieskosten van 40€ dan voorts komen te vervallen. Echter heeft mijn vrouw wel voor de 40€ moeten betalen en is er tegen haar niet gezegd dat de 40€ advieskosten komen te vervallen omdat er direct sportschoenen aangeschaft zijn. (De sportschoenen van het merk Brooks, waren na verder gezocht te hebben op internet trouwens €115 gemiddeld daar waar Schriivers €140 vraagt en mijn vrouw had een online test gedaan op de website van Brooks en daar kwam hetzelfde advies uit wat Schrijvers ook adviseerde….) Vandaag zijn we daarom ook terug gegaan om te zeggen dat de €40 toch aan mijn vrouw doorberekend zijn terwijl er schoenen waren gekocht. De werknemer kwam al snel met het verhaal dat dit advieskosten bedroegen. We lieten hem een printscreen zien van hun eigen website waarop duidelijk vermeld was dat de 40€ advieskosten komen te vervallen op het moment dat er direct sportschoenen gekocht zijn. De medewerker bleef bij zijn verhaal dat het advieskosten zijn en dat ze een speciaalzaak zijn…. Echter bleven we bij ons verhaal en vertelde dat dit op hun website staat en notabene de schoen elders voor gemiddeld €115 te koop werd aangeboden. De medewerker vertelde aan ons dat dit dan niet onze winkel was…. We vertelde dat het op deze wijze inderdaad niet onze winkel meer is en we het niet netjes vinden dat er toch geprobeerd is om de 40€ in rekening te brengen. Uiteindelijk zonder excuses wel de 40€ teruggekregen. Pas hiervoor op!!!!

• Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Producten en disciplines: Overig
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Wees eerlijk en transparant over de kosten en indien er een fout is gemaakt vanuit Schrijvers, geef dan een eerlijke reflectie naar de klant en excuses ipv dat het op een erg moeizame manier moet gaan….en maak al helemaal geen opmerking dat het dan maar geen winkel uiteindelijk voor ons is….het staat namelijk gewoon op jullie website…. Maar jullie hebben gelijk op deze manier is dit ook geen winkel voor ons. Hier houden wij namelijk niet van zo behandeld te worden….

Goede service en kwaliteit

Ik kom al jaren bij Schrijver Orthopedie en ben altijd keurig geholpen en blij vertrokken. De schoenen zien er goed uit, ze zijn degelijk en bieden genoeg ondersteuning. Ook wordt er altijd met me meegedacht naar oplossingen. Al met al erg tevreden!

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten en disciplines: Orthopedische schoenen, Aanpassing aan confectieschoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Goed vakmanschap, gekoppeld aan een zeer klantvriendelijke behandeling.

Ben al ca 40 jaar tot volle tevredenheid klant. Voel mij er een soort van thuis.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? Neen

Gewoon goed

Prettig

• Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? N.v.t.

Alles was goed

Alles goed naarwens

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? Alles is goed

vakkundige mensen staan snel voor je klaar en vriendelijk

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? nee

goed luisteren, samen oplossing vinden, steeds verbeteren en zeer vertrouwen in Schrijver.

Een verademing van vrijwel niet kunnen lopen naar weer kilometers maken. Helaas veranderd het lichaam in de jaren continue, maar ook gelukkig de aanpassing van de schoenen. Het houd de orthopeed van je op afstand. Het schrikbeeld van echte ortho-schoenen is weg. Schrijvers maakt ''gewone' schoenen weer mogelijk. Meedenkende en vriendelijke specialisten is een verademing, wanneer je komt om een dragelijke oplossing. Chapeau.

• Producten en disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? sterker veterhaakjes

Vakmanschap

Al jaren klant bij Schrijver. Vaklui met groot inlevingsvermogen.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? -

Goed en kundig geholpen, práchtige schoenen gemaakt, ze lopen zalig.

• Hoe ervaart u het telefonisch contact met Schrijver Orthopedie? N.v.t.

Blij met de pedicure!

Ik ben bij de pedicure van Schrijver geweest vandaag. Ik kwam binnen met pijn door een ingroeiende teennagel. Ik werd heel vriendelijk en professioneel geholpen. Ze luisterde goed en omdat het best complex was vroeg ze goed door. Ik ben goed geholpen. De stoel zat ook erg goed en comfortabel (voor iemand die meestal pijn bij zitten heeft maar hier dus niet). Ik heb gelijk een volgende afspraak gemaakt.

• Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? N.v.t.
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? N.v.t.
  • Producten en disciplines: Overig

Zeer vriendelijk

T. is zeer blij met zijn orthopedische schoenen. Heeft ze bij ophalen en passen niet meer gewisseld met zijn sneakers. Ofwel, goede meting en passing etc is gedaan!

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Ik kom al vele jaren bij Schrijvers en ik ben erg blij met de persoonlijke begeleiding, het meedenken en goede producten die geleverd worden.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Snelle mogelijkheid tot maken van afspraak Er wordt meegedacht in oorzaken en oplossingen Als je belt, zijn je gegevens direct in beeld Martin is als "spin in het web" De man die alles (b)lijkt te weten Ivor neemt je ook serieus Heel wat anders dan bedrijf waar ik eerst kwam Een verademing dat je je niet hoeft te verdedigen Kwam in periode 1996-2000 al met mijn vader vanuit Brabant bij jullie.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? Geen

Vriendelijk deskundig geduldig mensen die alles doen om je probleem op te lossen

Altijd geduld aandacht en kennis en vriendelijke mensen om je probleem op te lossen

• Producten en disciplines: Aanpassing aan confectieschoenen, OVAC
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

Fijn bedrijf.

Vriendelijk, kundig en professioneel.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Er gaat niets boven een fijn uurtje schoenen ontwerpen.

Ik ben inmiddels al meer dan 30 jaar jaar klant en voel me altijd gpoed geholpen en gehoord, binnen de mogelijkheden die er zijn voor mijn voeten. Samen hebben we ontwerpen ontwikkeld voor mijn leest die steeds eleganter werden en ook beter liepen. Dat is altijd een zoektocht omdat de pasvorm voorop staat. Maar er kan altijd veel als de basis eenmaal staat. Heel fijn. Ook de service achter de balie en van de schioenmakers is persoonlijk en heel prettig. Ik ben na een verhuizing een keer 'vreemd gegaan'. Die schoenen zaten voor geen meter (heel jammer want wel veel geld). Dus gauw weer terug en nu maak ik al jaren met plezier het ritje naar Utrecht om de zoveel tijd. Natuurlijk is het afhankelijk van de aandoening welke orthopedische schoenmaker het beste past, maar voor mij is Schrijver een aanrader.

• Producten en disciplines: Orthopedische schoenen, Veiligheidsschoenen, Overig

Super fijne orthopedische schoenen

Gemaakte schoenen lopen prima, zitten precies pas, als er klachten zijn kan ik altijd langs komen voor een afspraak. Geen lange wachttijden tussen de afspraak voor keuze van het uitzoeken van de schoenen en de aflevering.

• Hoe ervaart u het telefonisch contact met Schrijver Orthopedie?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Schrijver Orthopedie ontvangen? N.v.t.

Heele goeden service

Heel veel kijk op de goede vakmanschap wat de klant wil , daar ze goed mee uit de voeten kunnen , nogmaals alle lof en een 10 met een griffel

• Producten en disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee , het is super goed , vriendelijk en netjes

Martin ontzettend vriendelijk en behulpzaam aan de balie. Ivor een heel fijn en bijzonder deskundig mens. Ben echt tevreden met deze twee kanjers.

• Producten en disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Kan gewoon niet beter

Ik word altijd vriendelijk geholpen en er wordt met je meegedacht.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Ik heb een goed advies gekregen.

Heel plezierig.

• Producten en disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

Grote persoonlijke en ook effectieve aandacht. Vriendelijk personeel.

Perfecte ontvangst aan de balie. Ook prima in de nazorg. Het geleverde product is van uitstekende kwaliteit. De behandelaar neemt er alle tijd voor, resulterend in een hoogwaardig product.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? nee

Fantastisch bedrijf super klantvriendelijk en bewust

Schrijver is een uitstekend bedrijf, heeft een fantastische klantvriendelijkheid en richt zich echt op de klant specifiek. Ze doen voor elke klant hun uiterste best en willen voor elke klant het optimaal haalbare eruit halen. In alle opzichten super. En een hele dikke pluim voor alle medewerkers. Raad het aan iedereen die iets mbt schoenen, zolen of advies nodig heeft aan om naar Schrijver Orthopedie te gaan. Ongeacht de afstand. Nog nooit zo goed geholpen en nog niet eerder het gevoel gehad begrepen te worden met aanzien tot mijn voetproblematiek.

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten en disciplines: Orthopedische schoenen, (semi) orthopedische schoenen, Aanpassing aan confectieschoenen, OVAC, Veiligheidsschoenen, Overig
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Ga zo door

Er wordt meegedacht en naar oplossingen gezocht

• Producten en disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? geen

Al jaren een tevreden klant!

Sinds 2017 heb ik orthopedische schoenen. Daarvoor alleen steunzolen. Altijd wordt er goed geluisterd naar de problematiek en geven ze een goed advies. Hierdoor is het lopen voor mij een stuk comfortabeler geworden. Ook worden de schoenen vakkundig gemaakt, zowel de gewone schoen als ook de sportschoen. Schrijvers is een heel prettig, kundig en klantvriendelijk bedrijf.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Over Schrijver orthopedische schoentechniek B.V.

Schrijver Orthopedische Schoentechniek BV is een familiebedrijf sinds 1969. Wij zijn gespecialiseerd in Steunzolen, Sport- en Orthopedische schoenen. U kunt bij ons terecht voor; Steunzolen, Orthopedische schoenen (OSA), Semi-Orthopedische schoenen (OSB), aanpassingen aan confectieschoenen (OVAC), Veiligheidsschoenen, Sportschoenen, Wandelschoenen, Kinderschoenen en Maatwerk Schaatsen.