Deskundig, vriendelijk, luistert goed

Er werd goed naar me geluisterd. Jullie kwamen met ideeën o.a. voor schoenen voor binnen.

• Hoe heeft u het telefonisch contact met Schonagen ervaren? N.v.t.
  • Voelt u zich gehoord door de behandelaar?
  • Hoe beoordeelt u de uitleg en het advies over (de effectiviteit van) het product?
  • Producten Semi-orthopedische schoenen
  • Waar bent u blij mee of tevreden over? Welke complimenten zou u ons willen geven? Heeft u tips of suggesties? Ga zo door zou ik zeggen.

Fantastisch

Al 2 jaar bijna niet meer kunnen lopen vanwege pijnlijke voeten. Nu een paar maanden steunzolen van hun en het gaat fantastisch. Geen pijn meer en kan de hele dag weer lopen

• Welk totaalcijfer geeft u Schonagen?
  • Producten Orthopedische voetbedden (steunzolen)
  • Waar bent u blij mee of tevreden over? Welke complimenten zou u ons willen geven? Heeft u tips of suggesties? Blij dat jullie hulp geholpen heeft. Dat ik geen pijn heb met lopen.

wandelende kwaliteit en functionaliteit

Mijn ervaringen is dat je moet blijven zoeken naar de juiste hulpverlener en de juiste schoenvormen zolang als nodig is. Mijn gedachten waren, ze maken schoenen op maat die zitten als gegoten, nu dat was in het begin niet het geval. Inmiddels bij een andere zorgverlener, die goed luistert, en goed aansluit bij mijn aanwijzingen, zijn we uit gekomen bij schoenen die lekker zitten en er ook nog mooi uitzien. Kwalitatief erg hoogwaardig zijn. Vaak krijg ik complimenten over mijn schoenen, en dan zeg ik ....ze zijn orthopedisch, echt waar ? Nou dat is niet te zien. Dat is voor mij belangrijk want ik kan niet buiten deze schoenen, en het oog wil zeker ook wat.

• Producten Orthopedische schoenen
  • Waar bent u blij mee of tevreden over? Welke complimenten zou u ons willen geven? Heeft u tips of suggesties? Ik ben blij dat ik een oplossing heb voor mijn voeten. IK denk dat jullie hele team hard werkt om kwaliteit te bereiken en professionaliteit. Als tips zou ik willen meegeven, zeker voor jongere klanten om te kijken naar confectie schoenen, niet voor de kwaliteit maar naar de uitstraling. verder zou ik als klant graag meer betrokken zijn bij het maken van de schoen, dus tijdens het maken een paar momenten van meekijken en suggesties mogen geven. Nu krijg je het produkt pas te zien als het klaar is, en als dingen verkeerd begrepen zijn, daar kan je niet meer aan veranderen. OOk als het materiaal anders blijkt uit te pakken, je moet het er mee doen. Omdat je al beperkt ben in schoenen, daarbij het niet kan zien zoals in de winkel, vindt ik dit een te kort in de service. maar mijn dank blijft groot, en ik heb veel baar bij de schoenen, bedankt aan al julllie allemaal.

Wij zijn meerdere keren fantastisch geholpen

Wij zijn meerder keren fantastisch geholpen

• Producten Orthopedische voetbedden (steunzolen), Orthopedische schoenen
  • Waar bent u blij mee of tevreden over? Welke complimenten zou u ons willen geven? Heeft u tips of suggesties? schoenen

Prachtige schoenen, service op hoog niveau!

Ik ben verrast hoe mooi de orthopedische schoenen zijn geworden. Niemand ziet dat dit aangepaste schoenen zijn en ze lopen goed. Daarnaast fijne medewerkers en persoonlijke aandacht.

• Producten Orthopedische schoenen
  • Waar bent u blij mee of tevreden over? Welke complimenten zou u ons willen geven? Heeft u tips of suggesties? N.v.t.

Zeer vakkundig bedrijf met oog voor detail

Ik werd door de orthopeed doorverwezen voor het laten maken van (wandel)schoenen. Samen met de orthopedisch schoentechnicus hebben we gekeken naar de mogelijkheden. Uiteindelijk zijn er werkelijk prachtige, maar bovenal comfortabele schoenen afgeleverd. De schoenen lopen heel erg goed. Ik ben heel erg goed geholpen en er is goed geluisterd naar mijn wensen. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden!

• Producten Orthopedische schoenen
  • Waar bent u blij mee of tevreden over? Welke complimenten zou u ons willen geven? Heeft u tips of suggesties? Deskundigheid

Erg modern bedrijf met deskundig advies

Ik kwam via via naar dit bedrijf. Allereest een heel mooi bedrijf om te zien. Ik word altijd erg deskundig en vriendelijk geholpen.

• Welk totaalcijfer geeft u Schonagen?
  • Producten Orthopedische voetbedden (steunzolen), Orthopedische schoenen, Voorlopige orthopedische schoenen (Vlos)
  • Waar bent u blij mee of tevreden over? Welke complimenten zou u ons willen geven? Heeft u tips of suggesties? Ga zo door!

Al jarenlang topservice, ga zo door!

Ik kom al een groot aantal jaren bij Schonagen en alles is altijd naar tevredenheid. Je wordt er warm ontvangen en ze luisteren goed naar mijn wensen en die worden perfect uitgevoerd. Ik ben blij dat het zulke leuke, vlotte schoenen zijn.

Over Schonagen Orthopedische schoentechniek

Schonagen orthopedische schoentechniek is sinds 1993 een begrip in de regio Harderwijk. Wij zijn recht tegenover ziekenhuis St Jansdal gevestigd. In Gezondheidscentrum De Linde in Ermelo bevindt zich een 2e spreekuurlocatie. Wij werken nauw samen met diverse medisch specialisten, huisartsen en andere zorgverleners. Ons enthousiaste en deskundige team bestaat uit 'kenners en kunners' met passie voor het vak en ons doel is om u te voorzien van comfortabele en mooie schoenvoorzieningen op maat. De tijd waarin u slechts de keus had tussen bruine of zwarte schoenen is echt voorbij. Neemt u een kijkje op onze website voor een kleine selectie van onze unieke maatoplossingen. Wij streven naar enthousiaste klanten. De wens van de klant in combinatie met loopplezier, comfort en uitstraling staat hierbij voorop.