Filters

10

heel erg goed

ik ben al jaren klant en ben zeer tevreden Er wordt veel aandacht geschonken aan de nieuwe schoenen Er wordt voldoende tijd genomen om je te helpen Er wordt ook goed geluisterd naar wat je wilt al met al jullie hebben een dikke 10 verdiend

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Ander, nl.: Graag vermelden in toelichting.
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee
10

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Semi-orthopedische schoenen (OSB/MCO)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de huisarts
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee
10

Goede service top bedrijf.

Iedereen is erg aardig en denkt met je mee. Topteam. Ook de service na de “aankoop” is super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? N.v.t.
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? N.v.t.
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Ander, nl.: Graag vermelden in toelichting.
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Super goed

Dat ik super goed geholpen ben en wel een 12 voor jullie wil gegeven top top

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Semi-orthopedische schoenen (OSB/MCO)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de huisarts
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Enorm goede service

Ik ben erg snel en goed geholpen om de beste oplossing voor mij te vinden. Ben super tevreden met de schoenen die ik inmiddels heb.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

Prima bedrijf

Wordt deskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Aanpassingen aan confectieschoenen (OVAC)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee
10

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen

Al jaren wordt ik geholpen door Jasper ( medewerker) bij Pruis. Altijd zeer aangenaam en professioneel! En de aanpassingen voor zolen in en onder mijn schoenen/ laarsjes zijn elke keer weer naar volle tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Aanpassingen aan confectieschoenen (OVAC)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
8

Goede vakkennis.

Afspraak is afspraak. Men is goed op de hoogte van alles. Goede adviesen. En er wordt goed werk afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Aanpassingen aan confectieschoenen (OVAC)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

Aandacht voor de mens voetproblemen

Ik had een afspraak bij de revalidatiearts in het ziekenhuis, deze afspraak werd later omgezet naar Pruis, daar was dus de revalidatiearts iemand van pro reva en dus gelijk de schoenmaker, dat scheelt een hoop tijd en gedoe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Semi-orthopedische schoenen (OSB/MCO)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? niet
7

Goed

Prima ervaringen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Ander, nl.: Graag vermelden in toelichting.
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Geen. Prima zaak.
8

Goed, maar kan sneller.

De totale doorlooptijd voor het vervaardigen van een paar medische maatschoenen is te lang. Drie maanden is in mijn ogen te lang. Dat zou sneller moeten kunnen. De schoenen zijn pure noodzaak om goed en pijnvrij te kunnen lopenen geen luxe produkt. En dan vind ik 3 maanden te lang. Maar het uiteindelijke produkt is prima. En de nazorg ook prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de huisarts
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Leversnelheid van de schoenen.
10

Top

Wordt altijd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Semi-orthopedische schoenen (OSB/MCO)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

Blij met 25 jaar kwaliteit

Hallo.. Pas weer schoenen bij fa Pruis besteld... Samen met Arno ontworpen... Razend benieuwd naar t resultaat natuurlijk.. En inderdaad weer mooi.en zitten (Net als de vorige paren ).. Weer prima.. Hoeveel km zal ik hier weer op gaan lopen?? groetjes Heidi v Duinen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee hoor... Zalige koffie..bushalte voor de deur en.. De chauffeurs die mij halen/ brengen voelen zich ook welkom
10

Zorgvuldig en flexibel

Men heeft er goed de tijd voor genomen, bij een onverwachte extra aktie bij de afspraak is daar snel gelegenheid voor gevonden

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg? N.v.t.
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Steunzolen
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Prettige en bekwame mensen

Prettige en bekwame mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Steunzolen
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via een bekende
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Neen
10

Geweldig geholpen, goed advies binnen de mogelijkheden

In verband met neuropathie nieuwe schoenen aan laten meten. Pijnvrij kan helaas niet, maar zulke comfortabele schoenen (die er ook goed uitzien) heb ik nog niet eerder gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Semi-orthopedische schoenen (OSB/MCO)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
8

prina,ben er blij mee.

Prettige uitleg en prima pasvorm .schoenen hebben een mooie uitstraling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg? N.v.t.
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via een bekende
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

goede en plezierige ervaring

goed en duidelijk overleg over de problemen waarmee we komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Semi-orthopedische schoenen (OSB/MCO)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Geweldig bedrijf met persoonlijk contact

Ik kom al jaren bij Pruis vanaf mijn zooltjes daarna lage schoenen tot nu mijn hoge laarzen. De deskundigheid die dit bedrijf heeft is van hoge kwaliteit. Daarnaast is iedereen erg vriendelijk en wordt er persoonlijk en super klantvriendelijk gewerkt. Het contact met de medewerkers is altijd persoonlijk toegespitst op mijn situatie. Het contact met mijn vaste persoon binnen Pruis is in die jaren dat ik daar kom gegroeid zodat hij snapt hoe het bij mij werkt. En ik samen met hem een goede ondersteuning krijg in een mooi, modern goed gekleurd set laarzen. Ook als er problemen zijn kun je weer terug komen. En dit wordt altijd snel opgelost. Alles bij elkaar een top bedrijf !!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee
8

Nu goed geholpen door Arno

Na verkeerde 1e schoenen ,door Arno goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Er is aandacht voor je als persoon, patiënt en voorlichting betreffende de benodigde hulpmiddelen.

Mijn ervaringen met uw behandelaar zijn perfect. Vragen werden direct beantwoord of er kwam een bruikbare praktijktip

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
8

Tôt nu toe erg prettig.

Ik werd goed geholpen en begeleid tot de aanschaf van de schoenen. Verder heb ik daarna nog geen contact gehad. Dit komt over een maand.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Heel goed geholpen

Vriendelijk en zeer behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Snelle service

Ik ben na een verwijzing van de revalidatiearts hier terecht gekomen. Werd goed te woord gestaan over de vervolgstappen. Het heeft even geduurd voordat de schoenen klaar waren, maar inmiddels al vele km op gelopen. Gewoon top service en goede communicatie ook in samenwerking met de instrumentenmaker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Pruis Schoentechniek & Voetzorg?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Pruis Schoentechniek & Voetzorg ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen (OSA)
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via de medisch specialist
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Kayersdijk 17

7332AH Apeldoorn

055-5332783

[email protected]

Over Pruis Orthopedische Schoentechniek

Pruis Schoentechniek & Voetzorg vervaardigt al sinds 1932 hoge kwaliteit (semi)orthopedische schoenen, steunzolen en aanpassingen aan confectieschoenen voor mensen met lichte tot zware voetproblemen. Wij weten ons nog steeds te onderscheiden door de kwaliteit van ons werk en de service die wij daarbij leveren.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.