mooi werk geleverd

Rustig en grondig gewerkt, vakmanschap.

Professioneel schilderwerk met goed tussentijds overleg

Ondanks de te verwachten minder goede omstandigheden in de directe omgeving van het schilderwerk (sloop van flat met de nodige stofvorming) in goed overleg met de schilder het schilderwerk toch uitgevoerd. Door vertraging van de sloop en het goede weer is de uitvoering van het schilderwerk op een perfecte wijze op tijd uitgevoerd!

vakmanschap

Prima schildersbedrijf en hebben mijn woning voorzien van een mooie strakke laag verf en kan er weer voor jaren tegen

Vakwerk door vakmensen

Corné heeft uitstekend werk (laten) leveren. Het verfwerk is keurig door Jelle uitgevoerd en de boeidelen zijn in overleg (gedeeltelijk) vervangen en geschilderd. Hierbij is het zicht en de symmetrie op advies van Corné niet verloren gegaan. Het uitlopen van de werkzaamheden als gevolg van het weer is in goed overleg opgelost. Hulde! Het ziet er weer prachtig uit!

Zeer goede schilders, flexibel en met de klant meedenken!

Zeer prettige samenwerking met Corné en Kees. Fijne samenwerking en communicatie, alles volgens afspraak gegaan en de mannen zijn heel flexibel omgegaan met de wijzigingen en aanpassingen.

Goede service, zeer klantvriendelijk.

Kon naast het schilderwerk ook het glas laten vervangen. Het is allemaal erg snel gedaan, binnen 4 dagen waren mijn 4 ramen, voordeur, dakrand en geveltekst bijgewerkt en afgewerkt. Het schilderwerk is erg strak en netjes. Alleen de afwerking van het vervangen van het glas is wat minder netjes, niet gekit waardoor de bechadigingen aan het hout nog te zien zijn. Helaas niet heel netjes afgewerkt. Verder prima service, vooral de naam op de gevel is echt heel mooi geworden.

Correct, flexibel, vriendelijk en professioneel

Ik vond de mensen van Verf & Spijkers correct, flexibel, vriendelijk en zeer professioneel. Geen moeite was hen te veel, en alles wat besproken werd, verliep in uitstekende sfeer.

Kwalitatief uitstekend schilderwerk

Uitstekende vaklieden, die prima werk afleveren, van hoge kwaliteit. Binnen een redelijke termijn. Maar, moet m.i. vooraf helder afspreken over de inhoud van het werk, om problemen onderweg te voorkomen. Ook valt op dat er tot nu toe, ruim na afronding van de klus, geen reactie komt op email en telefonisch contact betreffende een paar losse eindjes die nog zouden worden afgemaakt.

Netjes en verzorgt gewerkt

Netjes kwaliteit geleverd

Deskundig en komt afspraken na. Goede kwaliteit verf enz.

Deskundig en komt afspraken na. De offerte was duidelijk en goed. Zeer gedetailleerd. Goede kwaliteit verf en. Al 2 keer gebruik gemaakt van de diensten van Verf en spijkers. Zowel binnen als buiten. Binnen werd er zeer netjes gewerkt.

werkzaamheden zijn volgens afspraak gedaan

de schilders hebben de afgesproken werkzaamheden zeer netjes gedaan

Mooi strak werk

Offerte aangevraagd en snel een heel duidelijke ontvangen. Werk prima uitgevoerd en ziet er weer mooi strak uit.

Prima schilderwerk

Vakkundige mensen en erg klantvriendelijk

het zijn vaklieden weten wat ze doen

Het werk dat ze hier hebben geleverd is naar wens en zeer goed uitgevoerd. Het zijn mensen die weten wat ze doen, goede vaklieden die de dag van vandaag moeilijk te vinden zijn. Ze leveren mooi werk naar prijs, zeker een aanrader

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder