Super blij mee! Na verschillende offertes te hebben gevraagd bij Hooli uitgekomen. De prijs was goed en kennissen van ons hadden goede ervaringen met dit bedrijf. na een bezoek in de showroom een goed beeld gekregen van alle kozijnen. Plaatsing gebeurde op de afgesproken datum en is zeer netjes gedaan door Hooli. absoluut een aanrader

zeer slecht, onaanvaardbaar

Omschrijf uw ervaring? Ik wacht al 4 maanden op contact met Hooi aangezien er een beschadigde ruit is geplaatst in de nieuwe schuifpui ( plaatsing 7 mei!). Tot op heden geen contact te krijgen op welke manier dan ook! Zijn ze failliet???? Schandalige service!!!

• Nazorg en garantie

Goedendag Miriam, dit platform is bedoeld om onze klanten een zo'n eerlijk mogelijk beeld te geven van de ervaringen met Hooli. Dit is ook de reden dat ik in deze graag het een en ander wil toelichten. Wat betreft bereikbaarheid: Vanwege de bouwvak zijn we 3 weken gesloten en wordt er geen telefoon aangenomen en staan de voicemails en auto email reply aan. Buiten deze weken om hebben we gewoon contact gehad via mail, ik heb ook gelijk gereageerd op uw mail. Wat betreft uw klacht: Bij oplevering is inderdaad de melding gemaakt van het glas. Als het glas gebroken of gescheurd is bestellen we direct een nieuwe glasplaat en vervangen we deze zo snel mogelijk. Bij andere kleine beschadigingen krasjes/ "haartjes" tussen de glasplaat moeten we het garantie proces door met onze leverancier. Hier gaat inderdaad wat meer tijd overheen. Onze oplossing: We hebben de glasplaat sinds vorige week besteld, zodra deze binnen is komen we de glasplaat vervangen. Ik hoop dat na het bieden van deze oplossing je mening over Hooli weer verandert in de positieve zin... begrijp dat je eerst even wil afwachten tot de glasplaat daadwerkelijk is geplaatst. ps. we zijn niet failliet het gaat juist erg goed met Hooli! Wat betreft de schandalige service is volgens mij gebasseerd op de bereikbaarheid van ons ? waar ik in dit geval zeker begrijp als er niemand reageert komt dit niet goed over. Volgens mij hebben we voor de rest alles gewoon netjes geplaatst bij jullie en waren we zelfs sneller klaar dan gepland en hebben we hier ook nog kunststof afwerklijsten bij gedaan zonder extra kosten.

Goede en betrouwbare service. Communicatie vlot. Afspraken worden nagekomen. Plaatsen verliep professioneel. Inspraak als klant.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Monteur kwam ruim op tijd, wist wat er moest gebeuren en begon meteen met sloopwerk zodat de vrachtwagen due de kozijnen kwam brengen meteen het sloophout en oude kozijnen mee terug kon nemen. Perfecte vooruitziende blik.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Zeer tevreden over onze nieuwe kozijnen en het verloop van deze klus. Hooli Kozijnen heeft zich steeds flexibel aangepast aan onze wensen en enkele wijzigingen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Nazorg en garantie

Ik ben heel erg tevreden over de communicatie en de service. Van begin tot einde compleet naar wens afgehandeld! Perfect!

• Nazorg en garantie

Wij zijn zeer tevreden, zeer goede afwerking en zeer hard werkend personeel!! Wij denken aan een vervolg opdracht Vriendelijke groet Adrie Bezemer

• Nazorg en garantie N.v.t.

Zeer duidelijke en goede communicatie over alles. Personeel super vriendelijk, hardwerkend en vrolijk. Alles zeer snel klaar en netjes afgeleverd en opgeruimd. Top! Zeer tevreden.

prima en fijn geholpen,

• Nazorg en garantie

Uitstekend bedrijf. Ik had mijn keuze gemaakt op basis van Klanten Vertellen en de zeer goede recensies zijn volledig terecht. Binnenkort laat ik ze weer een offerte maken voor de volgende klus !!!

positief en klantvriendelijk

• Nazorg en garantie

Zeer prettige samenwerking en een perfecte prijs en kwaliteitsbalans Personeel om zeer zuinig op te zijn.

• Nazorg en garantie

Goed overleg, vakkundig en betrouwbaar.

• Nazorg en garantie

Ik kan de mensen van Hooli van harte aanbevelen! Ze hebben bij ons een opdracht uitgevoerd maar de afwerking was niet direct uitgevoerd. Na een email werd deze klus correct uitgevoerd. Ze doen wat ze zeggen, en dat geeft vertrouwen.

• Nazorg en garantie

Prettig personeel, hard werkend. Tot in detail alles goed afgewerkt. De gezette kozijnen zien er prachtig uit. Communicatie met het kantoor verliep uitstekend.

voldoende, een redelijke ervaring

Vorige week hebben ze bij mij een 4 delige schuifpui geplaatst , ziet er allemaal super uit ! Het enige minpuntje puntje vond ik dat er mondeling afgesproken dingen niet goed werden opgeslagen zodat er later wat meningsverschillen waren. Maar dat werd daarna weer goed opgelost

• Nazorg en garantie

de mindere waardering voor nakomen afspraken en communicatie is deels te danken aan de zomervakantie waardoor er wat vertraging optrad. daarnaast stonden ze een dag eerder op de stoep dan afgesproken maar dit is door de werknemers heel correct mee omgegaan door zelf de spullen te bedekken. Het werk was in 1 dag klaar en netjes achter gelaten, perfect gedaan

• Nazorg en garantie N.v.t.

Mooie kozijnen met deskundig personeel. Bij afwerking zou nog iets meer gekeken kunnen worden naar afwerking boorgaten e.d. Ook iets meer toelichting over schoonmaken en gebruik.

• Nazorg en garantie

Accuraat. Goede offerte, scherpe prijs. Er is overleg over alles mogelijk. Vriendelijk. Inmeten zorgvuldig en klantgericht. Montage: snel en zorgvuldig. Keurige afwerking. Komen afspraken na. Meestal zeggen hoge cijfers niet veel in een review. In dit geval wel. Hulde! Met dank aan Pim, Rob en Rene.