Prima vakwerk geleverd vooral door Nino. Alles wordt van te voren goed doorgenomen. Zijn superblij met onze nieuwe voordeur en kozijnen.

Gewoon top!

Van aanvraag tot uitvoering gewoon zonder gezeur. Duidelijke communicatie , en vakmannen die weten hoe het zit. Bedrijf met mensen die tijd voor je maken, vragen beantwoorden en gewoon doen wat ze zeggen!

Dik tevreden over geleverd werk.

Vanaf het eerste oriënterende gesprek een goede indruk achtergelaten. Afspraken naar alle tevredenheid nagekomen en keurig werk afgeleverd; ook de 'werkvloer' weer netjes achtergelaten. Toen daags na plaatsing van de kozijnen de interieurleverancier kwam opmeten en vertelde dat hij zeldzaam opgeleverd werk zag, was dat voor ons een bevestiging dat we met Hooli een goede keuze hadden gemaakt.

Leveren wat ze beloven

Nadat wij met Pim een gesprek hadden gehad en wij bij de zaak naar de kleurmogelijkheden voor de kozijnen hadden gekeken , gingen wij met Hooli in zee. Eerst kwamen ze de maten opnemen van de kozijnen en zij brachten toen vrij gauw een offerte uit. Na een aantal maanden kwamen ze de kozijnen plaatsen. Er werd ook een container geplaatst voor het afval ( oude kozijnen , glas , etc.). De (jonge) mannen leverden goed werk. Alles werd vakkundig geplaatst , afgewerkt , gedicht met pur en afgekit. Elk kozijn werd na plaatsing nauwkeurig bekeken of het goed was. Elke dag werd door hen ook schoongemaakt . Denk aan schaafsel, houtsnippers , cementresten . Het was een genot om hen met veel toewijding aan het werk te zien. Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over hoe alles is gedaan en afgeleverd. Puik werk geleverd !!

Bijzonder goed

Nu in twee etappe's de kozijnen van ons huis vervangen. De laatste keer was o.a. een bijzonder mooie voordeur, die nu na twee jaar wat ging klemmen. Binnen een dag stonden ze voor de deur en wordt het probleem verholpen. Onze complimenten aan dit bedrijf!

Alle werkzaamheden zijn prima verlopen.

Ik heb nou voor de tweede keer Hooli kozijnen laten plaatsen en ook deze keer is alles weer prima en netjes verlopen. Net als de vorige keer. Ik ben ook nu weer uiterst tevreden.

Hele mooie Schuifpuien!

Voor onze aanbouw hebben we aanbouw besteld via Hooli. Heel goed advies ook het contact via onze aannemer en Hooli verliep heel soepel.

Mooie kozijnen en vriendelijk en kundige monteurs

Mooi kozijnen Nette afwerking Kundig en vriendelijke monteurs Meedenkend Helemaal Top!!

Fantastisch materiaal en geweldige service

Fantastisch materiaal en geweldige service. Ik zou Hooli kozijnen aan iedereen aanraden.

Mijn ervaringen zijn positief

Plaatsing achterdeur+raam: Na enkele dagen scheur in de muur. Gemeld en is verholpen. Deur loopt niet zo soepel als de vorige deur(garage). Misschien een kwestie van tijd (uw personeel) Het slot gaat ook moeilijker. Hopelijk op de duur ook beter.

Dag Johan, Bedankt voor je reactie. Dat de deur minder soepel loopt is een kwestie van afstellen. Ik zal zorgen dat dit opgepakt wordt door onze service afdeling. met vriendelijke groeten, Team Hooli

Professioneel Vak- en maatwerk

Top kwaliteit. Deskundig voorwerk Deskundige plaatsing Deskundige afwerking Dus : Super !

Keurig werk afgeleverd.

Werken erg nauwkeurig. Kozijnen zijn netjes geplaatst en alles wordt netjes afgewerkt. Laten het weer netjes achter. Echt een aanrader!

Netjes en vlot geplaatst

Goede communicatie en nette manier van werken

Heel slechte ervaring!

2 jaar geleden zijn bij ons de kozijnen door hun vervangen. Ze hebben twee bejaarde mannen gestuurd die half dag bezig waren met het plaatsen van steigers. De kozijnen zijn krom geplaatst, na 2 jaar heb ik overal op de zolder lekkages, die niet vergoed worden (door verzekering) omdat het is bouwfout van bedrijf. Alle kozijnen op de zolder zijn nogmaals uitgehaald en door andere bedrijf geplaatst. Bij het uithalen van de kozijnen heb ik de foto gemaakt waarop de ruimte van 5 cm tussen de kozijn en de muur kan zien.

Sorry voor uw slechte ervaring maar dit is absoluut niet bij ons (Hooli Kozijnen Oisterwijk) geweest! ik snap niet zo goed wat de review hier doet? We nemen graag even contact op om erachter te komen waar dit over gaat.

Goede nette serivce

Een fijne samenwerking. Communicatie liep vlot en er wordt met je meegedacht. Op de dag van plaatsing waren de mannen op tijd aanwezig, en werkten met veel plezier; snel en netjes. Erg blij met deze keuze

Super bedrijf

Ze zijn vakkundig, snel, vriendelijk en netjes! Heel mijn huis laten doen door Hooli Oisterwijk en super tevreden

Kozijnen en een dakkapel besteld en naar volle tevredenheid gemaakt

Kozijnen zijn goed en netjes gemaakt en netjes afgewerkt Dakkapel heeft wel lang geduurd voor het geplaatst is,maar kan ook door de Corona liggen Maar het is naar volle tevredenheid gemaakt

Gijs en Wesley. Rustig team, werken netjes en geordend. Met humor en behulpzaam.

Geweldig eindresultaat

Een stroeve aanloop (door corona). Goed meegedacht, eerlijk advies. Nette prijs goede kwaliteit, goede afwerking binnen en buiten.

Super tevreden klant

Alle kozijnen door Hooli werknemers geplaatst in 2018. Fijne mensen die in record time en vakkundig de kozijnen hebben geplaatst ook zeer tevreden over de afwerking en nazorg. Recent ook een order geplaatst voor horren en deze ook nog steeds in volle tevredenheid in gebruik.

Super mooi En goede kwaliteit

Super goed de kozijnen gezet.netjes afgewerkt en in korte tijd alles geplaatst. En hele vriendelijke mannen die hier geweest zijn.

Zeer tevreden over onze nieuwe kozijnen en binnen en buitenvensterbanken, netje en vakkundig alles afgewerkt!

goede prijs kwaliteit verhouding

Goede communicatie en flexibel in de planning.

prima gewerkt door Hooli

prima gewerkt door Hooli. Mooie deur geplaatst goed bedrijf en niet te duur.

Prima opdracht uitgevoerd

Jong bedrijf, leveren goede duitse kwaliteit kozijnen, afspraken zijn nagekomen. Vriendelijk en meedenkend is eig./ adviseur Pim Banken. Resultaat is mooi. Gekozen voor zwarte kunstof kozijnen. Ziet er boven verwachting mooi uit. Kan niets negatiefs bedenken.