Keurig werk afgeleverd.

Werken erg nauwkeurig. Kozijnen zijn netjes geplaatst en alles wordt netjes afgewerkt. Laten het weer netjes achter. Echt een aanrader!

Netjes en vlot geplaatst

Goede communicatie en nette manier van werken

Heel slechte ervaring!

2 jaar geleden zijn bij ons de kozijnen door hun vervangen. Ze hebben twee bejaarde mannen gestuurd die half dag bezig waren met het plaatsen van steigers. De kozijnen zijn krom geplaatst, na 2 jaar heb ik overal op de zolder lekkages, die niet vergoed worden (door verzekering) omdat het is bouwfout van bedrijf. Alle kozijnen op de zolder zijn nogmaals uitgehaald en door andere bedrijf geplaatst. Bij het uithalen van de kozijnen heb ik de foto gemaakt waarop de ruimte van 5 cm tussen de kozijn en de muur kan zien.

Sorry voor uw slechte ervaring maar dit is absoluut niet bij ons (Hooli Kozijnen Oisterwijk) geweest! ik snap niet zo goed wat de review hier doet? We nemen graag even contact op om erachter te komen waar dit over gaat.

Goede nette serivce

Een fijne samenwerking. Communicatie liep vlot en er wordt met je meegedacht. Op de dag van plaatsing waren de mannen op tijd aanwezig, en werkten met veel plezier; snel en netjes. Erg blij met deze keuze

Super bedrijf

Ze zijn vakkundig, snel, vriendelijk en netjes! Heel mijn huis laten doen door Hooli Oisterwijk en super tevreden

Kozijnen en een dakkapel besteld en naar volle tevredenheid gemaakt

Kozijnen zijn goed en netjes gemaakt en netjes afgewerkt Dakkapel heeft wel lang geduurd voor het geplaatst is,maar kan ook door de Corona liggen Maar het is naar volle tevredenheid gemaakt

Super!

Gijs en Wesley. Rustig team, werken netjes en geordend. Met humor en behulpzaam.

Geweldig eindresultaat

Een stroeve aanloop (door corona). Goed meegedacht, eerlijk advies. Nette prijs goede kwaliteit, goede afwerking binnen en buiten.

Super tevreden klant

Alle kozijnen door Hooli werknemers geplaatst in 2018. Fijne mensen die in record time en vakkundig de kozijnen hebben geplaatst ook zeer tevreden over de afwerking en nazorg. Recent ook een order geplaatst voor horren en deze ook nog steeds in volle tevredenheid in gebruik.

Super mooi En goede kwaliteit

Super goed de kozijnen gezet.netjes afgewerkt en in korte tijd alles geplaatst. En hele vriendelijke mannen die hier geweest zijn.

Zeer tevreden over onze nieuwe kozijnen en binnen en buitenvensterbanken, netje en vakkundig alles afgewerkt!

goede prijs kwaliteit verhouding

Goede communicatie en flexibel in de planning.

prima gewerkt door Hooli

prima gewerkt door Hooli. Mooie deur geplaatst goed bedrijf en niet te duur.

Prima opdracht uitgevoerd

Jong bedrijf, leveren goede duitse kwaliteit kozijnen, afspraken zijn nagekomen. Vriendelijk en meedenkend is eig./ adviseur Pim Banken. Resultaat is mooi. Gekozen voor zwarte kunstof kozijnen. Ziet er boven verwachting mooi uit. Kan niets negatiefs bedenken.

Goede service!!

personeel is erg beleefd en vraagt voordat er iets moet gebeuren. alleen maar complimenten naar dit bedrijf

Super vakwerk geleverd wij zijn er kei blij mee .

Zeer goed kan ik iedereen aanbevelen die kunstofkozijnen wil gaan plaatsen.

Prima bedrijf, goed werk!

Monteurs gaan zorgvuldig te werk. Communicatie met bedrijf is prima, maar door drukte liepen wat zaken door elkaar. Prima opgelost overigens.

Levering volgens afspraak.

Zeer prettig contact en overleg met Pim Banken. Kozijn volgens afspraak binnen de gestelde termijn gereed. Echt een kwaliteitskozijn!

Kozijnen hebben een goede kwaliteit en een goede prijs. De mensen werken erg netjes en zeer nauwkeurig, afwerking is prima. Er wordt netjes gewerkt en alles wordt keurig opgeruimd.

Top service en top kwaliteit

Prima ervaring met Hooli , alles keurig op tijd geen gezeur gewoon doen wat ze moeten doen en dat met een vriendelijke knipoog en voor een goede prijs. Een aanrader

Afspraak is afspraak. Super te vrede en ik beveel het iedereen aan.

• Nazorg en garantie

Erg meedenkend en betrouwbaar bedrijf

• Nazorg en garantie

Aanrader; duidelijk, goede kwaliteit prijs verhouding.

• Nazorg en garantie

Bij het monteren in augustus ging er helaas eentje (van de vijf) kozijnen stuk (hoekje uit). kan altijd gebeuren. dat is pure pech. Het defecte kozijn werd (tijdelijk dus) gemonteerd. Hooli bestelde direct een nieuw kozijn en dat had natuurlijk levertijd nodig. vandaag dat nieuwe kozijn gemonteerd en afgewerkt. Het geheel is perfect gemonteerd en afgeleverd. Enne alle lof voor de medewerkers. vriendelijk en netjes.

• Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.

• Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.