Goede en kundige service

Via Google dit bedrijf gevonden en de persoonlijke kennismaking gaf mij een vertrouwd gevoel. Ik kon aangeven wanneer mijn verbouwing klaar was en de mannen hebben daarna in 2 dagen de leistenen vloer na 32 jaar grondig gereinigd en geïmpregneerd. Dat was ook te zien. Deze heeft z'n eigen kleur weer terug.

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Leistenen vloer reinigen

Leistenen vloer reinigen

Via Google dit bedrijf gevonden en de persoonlijke kennismaking gaf mij een vertrouwd gevoel. Ik kon aangeven wanneer mijn verbouwing klaar was en de mannen hebben in 2 dagen de leistenen vloer na 32 jaar grondig gereinigd en geïmpregneerd. Dat was ook te zien. Deze heeft weer z'n eigen kleur terug.

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Leistenen vloer reinigen

Deskundig, correct en klantvriendelijk

Alle werkzaamheden zijn volgens afspraak en offerte uitgevoerd hoewel de werkzaamheden tegenvielen zijn geen extra kosten berekend. Heb reeds een nieuwe klant aangebracht.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Vloeren en bank gereinigd

onze vloer is erg mooi geworden

de vloer is erg mooi geworden

de vloer is erg mooi geworden

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? polijsten en impregneren

Professionele nette manier van werken.

Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze van uw bedrijf. Deel voor deel is onze woonkamer, keuken en hal en toilet vloer gereinigd. Netjes alle wanden afgeplakt voor mogelijke spatten. Medewerker heeft mij geholpen met verplaatsen van zware meubelen. En zijn zeer tevreden met het resultaat. Wat ik nog graag zou willen weten of er ook een beschermlaag over is gegaan. Dat ben ik vergeten te vragen.

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Plavuizen vloer gereinigd

Zeer fijne samenwerking

Prettige samenwerking met een mooi eindresultaat. Professionele houding en meedenkend. Werkzaamheden zijn buiten de openingstijden uitgevoerd. Hierdoor konden wij onze dienstverlening gewoon blijven draaien zoals de klant van ons is gewend.

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Vloerreiniging

Weer mooi schoon

De lichte alcantara bank die we al enige jaren in gebruik hebben had plekken die donker waren geworden door het gebruik. Dit is keurig schoon gemaakt en de bank ziet er weer geweldig uit. Vriendelijke medewerker die dit netjes gedaan heeft.

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Bank reinigen

Vloer ziet er weer uit als nieuw. Heel prettige medewerkers. Fijn contact

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Marmer vloer gereinigd en gepolijst

Mister Kools levert net en professioneel werk af.

Wij zijn tevreden!

• Ik beoordeel als Zakelijk klant
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? tapijt- en meubilair reiniging

Prima samenwerking

Gemotiveerde medewerkers die, net als wij, gaan voor het beste resultaat.

• Ik beoordeel als Zakelijk klant
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? vloeronderhoud

Werk goed uitgevoerd echter daarna bij problemen niet meer bereikbaar

Vloer schoonmaken niets op aan te merken. Er is bescherming onder 2 relaxstoelen aangebracht zodat er geen krassen op de marmerenvloer kunnen ontstaan. Deze bescherming heeft losgelaten helaas. Vanaf maart 2021 zegt het bedrijf toe te komen kijken en het probleem op te lossen. Nog niemand geweest tot nu toe. Meerdere malen sorry gehoord. We zijn het vergeten. We hebben het druk. We hebben vakantie. We maken een afspraak etc.

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Schoonmaken marmeren vloer

We zijn zeer tevreden!

Goede afspraken en keurig werk geleverd.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Vloerbedekking gereinigd en leistenen vloer gereinigd en behandeld.

Professioneel gereinigd en goed service

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Grindvloer reiniging

Superblij met de schone meubels

De meubels zijn professioneel schoongemaakt. Het resultaat is boven verwachting. De medewerker deed z’n uiterste best en werkte secuur. We zouden het zo weer laten doen.

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Schoonmaken bankstel en 4 stoelen

Heerlijk fris en mooi schoon.

Dit is de tweede keer dat wij ons karpet naar Mister Kool’s gebracht hebben en ook deze keer weer een tevreden resultaat. Duidelijke communicatie, heldere afspraken en een prima prijs.

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Reinigen karpet

Zeer tevreden over het reinigen van zeer vervuilde gezandstraalde marmeren vloer.

Deskundig advies gekregen over gezandstraalde marmeren vloer die gereinigd moest worden. Na het grondig reinigen van de zeer vervuilde vloer was het resultaat boven verwachting. We zijn zeer tevreden.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Grondig reinigen van een vervuilde gezandstraalde marmeren vloer.

Snel en goede service

Reiniging persisch tapijt. Offerte opgevraagd en binnen een paar uur hadden we het weggebracht en binnen een week weer retour. Tapijt is weer mooi schoon en ook de kosten vielen mee.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Persisch tapijt gereinigd.

Een vloer die weer jaren meekan.

Professionele aanpak door een erg aardige en bekwame expert.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Onderhoud van houten en marmoleum vloeren

Over Mister KOOL's

Sinds 1996 is Mister KOOL`s gespecialiseerd in het reinigen en onderhouden van vloeren en meubels voor de zakelijke en particuliere markt. Vernieuwing in techniek, uitvoer en kwaliteit staan centraal.