Prima en vakkundig personeel

Snel en vakkundig

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Schoonmaken bank

geweldig

Mijn ervaring met Mister Kool's is helemaal top. Van eerste contact via de mail tot uitvoering. Wij hebben een Marmer stone vloer en na drie jaar en drie kleine kinderen was hij aan een goeie schoonmaak toe. Koen kwam hier om dat voor elkaar te krijgen super vriendelijke jongen en verstand van zaken. Elk plekje is verwijderd en als het niet met de machine ging dan ging het met de hand. Topper! Over drie jaar bellen wij zeker weer.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Schoonmaken van marmer stone vloer

In één woord: top!

Professioneel van begin tot eind. Eerst bezoek vooraf, gevolgd door keurige duidelijke schriftelijke vrijblijvende offerte. Vervolgens telefonisch overleg wanneer. En dan komen ze met een partij hoogwaardig materiaal en terzake kundig personneel (in ons geval Coen!). Na een hele dag hard werken ziet de vloerbedekking er zo goed als nieuw uit. Je kunt natuurlijk zelf materiaal huren bij een bouwmarkt en het zelf doen. Maar je zult nooit hetzelfde resultaat kunnen bereiken. Kost iets meer maar dan heb je ook wat!

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Beige, vaste vloerbedekking ca 80m2.

Super service, goed communicatie en een mooie schone bank!

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Reinigen en impregneren bank

Top kwaliteit

Wat een fijn bedrijf voor het reinigen van je meubels. Ze communiceren goed en duidelijk. Zijn flexibel en leveren top kwaliteit. Ze nemen alle tijd voor het reinigen van je meubels en gaan zeer grondig te werk. Kortom, een dikke aanbeveling als je je meubels wilt laten reinigen.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Bank en stoelen reinigen

Super advies en uitvoering ook top

Peter geeft goed advies en Zijn werknemers zijn kundig en voeren het Werk top uit en goede uitleg

• Ik beoordeel als Zakelijk klant
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Vloer gereinigd en geïmpregneerd

Netjes gewerkt.

goed resultaat

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? vloer schoon gemaakt

Snelle service, fijne klantcontacten, vriendelijk en nette medewerkers

Na telefonisch onderhoud was het geen enkel probleem dat onze meubels dik 2 maanden in Wanssum konden blijven. De verbouwing zou zo lang ongeveer duren. Prima geregeld zo.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? reinigen bank

Gewoon goed in alle opzichten

Van begin tot eind goed, en ook als extra even ons vloerkleed goed schoongeveegd

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Reinigen bank

Prachtig resultaat

Als de vrouw het mooi vind geworden is de man tevreden. Wij zijn blij met het resultaat en de wijze waarop het project is verlopen.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Leisteen vloer gereinig en geimpregneerd

Goed werk en goed gedaan

Positief

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? De stoffen bekleding van mijn bank

Snelle en goede service. We kunnen hen aanbevelen!

• Ik beoordeel als Zakelijk klant
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? schoonmaken meubelen

Vanaf het aanvragen van de offerte tot en met de werkzaamheden en de afhandeling was de service echt super goed. We zijn erg blij met onze schone bank. Klein minpuntje is wel dat toch de sigaretten rook lucht weer een klein beetje te ruiken is. Hiervoor hebben we overigens wel nog een extra flesje gekregen om extra te ontgeuren. Dit hebben we nog niet uit geprobeerd. Al met al echt super tevreden.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Bank diep reinigen en ontgeuren

Perfect aan de afspraken gehouden en de tapijt netjes en schoon terug geleverd op tijd dus de volgende keer weer bij Mister kool de complimenten gr Willem

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Tapijt reiniging

Uitstekend!

Meedenkend, klantgericht, goede service en een schoon tapijt!

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Tapijt reinigen

Prettig en met verstand van zaken

Als zeer prettig en met verstand van zaken

• Ik beoordeel als Zakelijk klant
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? schoonmaken bankstellen

Heel goed bedrijf komt zijn afspraken na.

Heel goed de stoelen zijn als nieuw geworden

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Eetkamer dtoelen

Mooi resultaat.

Mister Kool’s ken ik uit ervaring ivm schoonmaken bankstel. Hierdoor hun benaderd voor schoonmaken tapijt. Zeer vriendelijke medewerkers, prijs/kwaliteit zeer goed. Zijn nog een 2e keer terug gekomen om de slechte stukken nogmaals te doen. Zeer tevreden over het eindresultaat. Mvg Roy Giebels

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Tapijt reinigen

Resultaat zoals beloofd, service prima!

Na een iets te late start heeft de specialist tot laat doorgewerkt om het gewenste resultaat te halen. Zijn standaard lag hoog en die heeft ie gehaald. zeer tevreden.

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Vloer gereinigd

Geweldig! Zeer professionele aanpak, goeie opvolging toen dat nodig was

Zeer goed geholpen met het reinigen en geurvrij maken van een sterk door urinegeur vervuilde siergrindvloer in de woning van een oom. Al meteen vertrouwen gekregen in het bedrijf door de snelle reactie op onze hulpvraag, zelfs buiten kantoortijd. De ernstige geurverontreiniging is nu voor 98% verbeterd. Dankzij de grote inzet en professionele aanpak van John en Thomas en ook de eigenaar Peter kan iedereen daar nu weer met plezier over de vloer komen. Bedankt!

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? reinigen en (urine) geurvrij maken van een siergrindvloer

Fantastisch werk geleverd door twee vriendelijke medewerkers

Op afgesproken tijdstip waren er twee medewerkers om de opdracht uit te voeren. Prettig in omgang en de werkzaamheden werden perfect uitgevoerd. Ook prettig dat wanneer de klus niet klaar is en het is 17.00 uur ze doorgingen tot het af was . De vloer is er erg van opgeknapt na 47 jaar .

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Reinigen en impregneren leistenen vloer

Blij met het resultaat

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Tapijt en bank

Efficiënt, prettige omgang en uitstekend resultaat

Er zijn bedrijven die vanaf het eerste contact een Solide indruk maken. Dat had ik bij Mr kool's een ik heb niet verder gekeken. Wij hadden twee banken met lelijke vlekken. Van offerte tot het schoonmaak zelf, alles verliep prettig en efficiënt. De banken zijn als nieuw geworden. Mijn dank aan Hanneke en Thiem.

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Banken reinigen

Goede en kundige service

Via Google dit bedrijf gevonden en de persoonlijke kennismaking gaf mij een vertrouwd gevoel. In 2 dagen hebben de zeer beleefde mannen de leistenen vloer na 32 jaar grondig gereinigd en geïmpregneerd. Dat was ook te zien. Deze heeft z'n eigen kleur weer terug. Ze hebben alles keurig afgedekt, want ik had net de hele hal & woonkamer stuc- en verfwerk klaar.

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Leistenen vloer reinigen

Goede en kundige service

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Leistenen vloer reinigen

Over Mister KOOL's

Sinds 1996 is Mister KOOL`s gespecialiseerd in het reinigen en onderhouden van vloeren en meubels voor de zakelijke en particuliere markt. Vernieuwing in techniek, uitvoer en kwaliteit staan centraal.