Na wat moeilijkheden bij reparaties en communicatieve problemen hierbij, is dit goed opgepakt door management. Piet zorgde voor correcte opvolging en secuurheid en klant tevredenheid staat bij hem hoog in het vaandel!
Originele beoordeling
Mijn auto is in 7 maanden tijd 5 x bij jullie geweest voor hetzelfde euvel. Uiteindelijk is hij pas de 5 e keer afdoende gerepareerd. Ook heb ik tussen de 1e en 2e keer maanden op een onderdeel moeten wachten, waar ik nooit meer iets over gehoord heb. Ook zou de laatste reparatie binnen 1 dag geregeld zijn. Toen werd ik gebeld dat het 2 dagen zou duren. Vervolgens heb 2 dagen niks gehoord en moest ik er zelf achteraan bellen om de status te weten.
Prettig ontvangst, snel geholpen!
ik kom al jaren bij Kien voor het onderhoud en aanschaf van mijn Alfa's. 2 jaar geleden een prachtige Stelvio Veloce gekocht hier en nog altijd veel plezier er van beleefd. Afgelopen zomer hebben ze mijn Alfa spyder met de zomercheck weer helemaal in orde gemaakt voor de leuke zomerse ritjes
Alle lang klanten en zeer tevreden
Originele beoordeling
Alle lang klanten en zeer tevreden
Heb een hele fijne auto nu, wat problemen gehad met de auto , allemaal opgelost door Kien onder garantie. Auto is zeer netjes afgeleverd, gewassen en nieuwe apk erop. Kan nu gaan genieten van mijn Alfa Romeo. Bedankt voor de service. Mvrgr Cor Dirks .
Originele beoordeling
Heb gewoon enorm veel pech met de auto , auto is in een jaar tijd 3 keer teruggeweest , onder garantie . Rij zelf al 30 jaar Alfa Romeo en heb echt een Alfa hart , echter deze auto is een drama . Afgelopen week is de auto nog bij jullie geweest om de motor te flushen en olie te wisselen om het stotter probleem op te lossen , het heeft echter niet mogen baten , hij misfired nog steeds , dit neemt het rijgenot van deze toch heerlijke auto grotendeels weg . Een Alfa zal nooit perfect zijn , dat hoeft ook niet, maar het moet wel leuk blijven . Heb er moeite mee om een negatieve review te plaatsen , omdat jullie een leuk bedrijf zijn , bakje koffie , wat gein maken, auto mee is ook nooit een probleem , echter ben zelf niet geholpen in deze situatie . Wens jullie fijne dagen en een goed 2025 , Mvrgr Cor Dirks .
Nvt
Originele beoordeling
Ik heb mijn auto gebracht voor een kleine beurt. Ga ervan uit dat de auto i.i.g. visueel geïnspecteerd wordt voor de 120€ per uur die ik voor een monteur betaal. Als de ruitenwisser vloeistof leeg of half leeg is wordt deze bij iedere beurt bijgevuld, dus gecontroleerd. Heb mijn dansen op 2,5 bar laten staan ipv de gewenste 3 bar. Er vanuit gaande dat dit even gecontroleerd wordt. Bij het ophalen van de auto stond het scherm van de bandenspanning wel open in het dash board maar er was niets aan de drukken veranderd……gewoon jammer. Mij ruitenwisserbladen worden wel gecontroleerd en daar wordt in over gebeld want dat is €€€€€ en voor lucht kan je niets rekenen. Daarnaast zit er een kapotte nummerplaat op waar niets mee gedaan wordt en ook niet over gebeld wordt. O ja en misschien een idee om de vestiging Nijmegen uit deze keuzen lijst te halen.
Goede en prettige service zoals altijd. Het blijven wachten op de auto is geen straf. Prettige gesprekken. De ontvangst is puik.
Prettig en deskundig personeel. Voortgang en eventuele bijkomende werkzaamheden worden goed gecommuniceerd eventueel met een offerte voorafgaand aan de werkzaamheden.
Dylan is top. Al zolang als hij er zit worden we top geholpen. Helaas zijn we na heel veel jaren overgestapt van Jeep naar BMW. De reden is gewoonweg dat we de nieuwe modellen niet mooi vinden. Dylan heeft ons gebeld en er alles aan gedaan om ons binnen te houden als klant. Dat is fijn en voel je als klant gewaardeerd. We kunnen niets anders zeggen als dat we erg tevreden zijn over Kien in het algemeen. Park Florinata Wassink Koeriers Berry en Suzanne van Uffelen
Wederom keurig alles uitgevoerd en onderhouden
Zeer prettig
Goede verzorging.
Bij online afspraak aangegeven wat er gedaan diende te worden nadat een monteur op een zaterdag al probleem duidelijk had gemaakt. Dan toch weer eerst diagnose met kosten en onderdelen niet op voorraad. Kost twee dagen van mijn tijd en onnodige kosten voor diagnose. Kien heeft adequate gereageerd op de initiële klacht en heeft getoond veel te hechten aan service en klant tevredenheid.
Super goed advies en snelle levering. Al een paar auto’s van Kien gereden en dat blijf ik doen door de vriendelijkheid en transparantie
Afspraak gemaakt en bij aankomst netjes geholpen en goede uitleg gehad. Lekker kopje koffie en een krant maakt het even wachten aangenaam.
Ik ga altijd met een tevreden gevoel weer naar huis. Gr. Johan Rappoldt
Ben met mijn Carver prima geholpen daar. Voor klein bedrag zelfs dagje ern leen-Carver meegekregen. Ik blijf Carver rijden en bij Kien in Velp komen voor reparatie en onderhoud. Dikke duim omhoog!
Bij wisseling banden wederom bandenspanning niet gecontroleerd, 3 banden op 2,1 en 1 band op 2,0.
Bij de garage geweest voor een kleine beurt. Een prettige, snelle afhandeling. Tevens in de werkplaats, voor de middag al klaar. Prima service!
Mijn jeep starte plotseling niet meer. Ben van kastje naar de muur gestuurd en service pas werkte ook niet. Gelukkig was de heer Terpstra wel erg behulpzaam.. Minpunt voor de medewerker in de ochtend. Dikke plus voor Jaap.
Heel klantvriendelijk
Er wordt te snel gebruik gemaakt van vervanging van onderdelen in plaats van reparatie.
Altijd goed geregeld en wij waarderen het mee denken- top!
We zijn uitstekend en snel geholpen.
Ik kwam hier tot een jaar of 6-7 geleden toen ik nog een Alfa Romeo had. Toen, zeer goede service, nu was het toch iets meer een uitdaging. Ik heb via Ayvens, onze zakelijke leasemaatschappij, een afspraak moeten maken. (Ayvens raad ik niemand aan, maar daar gaat het nu even niet over) De afspraak was de eerste keer vanuit Ayvens niet doorgekomen bij de garage, maar goed, daar kan Kien niets aan doen. Met de medewerker daar direct, voor binnen een week, een nieuwe afspraak kunnen plannen. Dus dat was top. Ik had aangegeven een gelijkwaardige auto mee te willen krijgen, dus kreeg ik te horen dat ik een Alfa Romea Giulia mee zou krijgen. Mooi, dacht ik. Echter toen ik bij de garage aan kwam, was de medewerker die de auto op zou moeten halen helaas ziek. Nogmaals, niet de fout van Kien, want: overmacht, maar ik kreeg in plaats van de Alfa Romeo nu een handgeschakelde Jeep Compass mee. Niet mijn voorkeursauto, maar goed, ik kon in ieder geval mijn dag vol afspraken doorkomen. Jammer alleen dat de auto niet even condens vrij gemaakt was en er geen doekje in de auto lag om dit zelf te doen. Al snel kreeg ik een sms en werd ik gebeld dat mijn auto weer klaar stond. Dat doen ze dan weer heel goed.
Originele beoordeling
Ik kwam hier tot een jaar of 6-7 geleden toen ik nog een Alfa Romeo had. Toen, prima service. Echter is er daar veel veranderd. Ik had een afspraak gemaakt via Ayvens, want dat moet tegenwoordig zo. Ik had een bevestiging in mijn mail met een routebeschrijving. Deze leidde mij vervolgens naar een garage die niet meer open is een stuk verderop. Daar hing een briefje met een telefoonnummer. Ik het nummer gebeld en toen werd mij verteld dat ik bij de andere Kien garage moest zijn elders op het industrieterrein. Goed, ik daarheen. Kom ik daar, hoor ik vervolgens dat mijn afspraak daar niet in de agenda staat en of er het dus konden verplaatsen... Van en naar Kien komen rond 08:00uur in de ochtend is voor niemand leuk. Wat een ramp, en meer dan een uur van mijn tijd weg voor niets. Tweede poging dan. Ik had nu voor maandag 28 oktober de afspraak gepland. Ik kom aan, ga zitten. Wordt me nu verteld dat de auto die ik mee zou krijgen niet beschikbaar is vanwege een collega die ziek is... Overmacht noemen ze dat. Ik kreeg een niet afgetankte Jeep Compass mee, zonder iets van doekjes om de beslagen ramen een beetje doorzichtig mee te maken. Het was overigens ook nog een schakelbak, even wennen, maar zoiets overleg je in mijn optiek wanneer iemand normaal een automaat rijdt, toch? Er is een hoop veranderd bij Kien. Ze willen gaan voor een tien, maar bij mij kom je zo niet verder dan een 1. Wat een domper.
Markweg 2
6883JM Velp
In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.