Super, niks te klagen

Prima contact en service, inhoudelijk goed

Inhoudelijk goed werk, maar het Alfa DNA verdwijnt naar de achtergrond/ is minder zichtbaar.

Super vriendelijke medewerkers en mooie showeoom

Vriendelijk, professioneel en denken met je mee.

Wat lange wachttijd voor onderdelen

Informatieverschaffing en klantvriendelijkheid prima!

Uitstekende service en deskundigheid.

Zoals gebruikelijk ben ik ook bij dit bezoek aan Kien weer op een prettige, maar ook professionele wijze geholpen. Ik kon dan ook weer tevreden en vol vertrouwen met een schone auto vertrekken.

Uitmuntende service!

Ik had problemen met een kapot suspensie systeem. Dit hebben de mensen van deze vakgarage uitstekend gerepareerd!

goede ervaring,en tevreden.

Vriendelijk,en deskundig geholpen.

Uiteindelijk goed

Na 3 keer verkeerde bestelling is het prima opgelost.

Perfecte service

Ik was al een jaar op onderzoek uit om de defecte achterbank van mijn wrangler te laten fixen. Na advies van Jeep NL bij Kien terecht gekomen. Één telefoontje, afspraak gemaakt en een uur later weer op weg met een gerepareerde achterbank. Top!

Prima geregeld en goed van te voren ingelicht over de kosten

Goed en duidelijk, alles in overleg uitgevoerd

Goed en efficiënt

Goed zoals gewoonlijk

Vriendelijke en deskundige behandeling

Het contact is met iedere medewerker zeer plezierig en hulpvaardig. Afspraken worden goed nagekomn.

De service is ver te zoeken

Nog geen 3 jaar geleden heb ik hier mijn Jeep aangeschaft. Ieder jaar laat ik mijn service beurt hier uitvoeren. Je zou toch denken dat je blij bent met een trouwe klant, en dat je ook je best blijft doen om een klant te behouden. Het was erg moeilijk om een afspraak te maken voor mijn service beurt, iedereen was niet aanwezig, of in gesprek. En op mijn fraai of er een vervangende auto zou klaar staan was het antwoord duidelijk NEE. Toen na vele belletje mijn afspraak stond, de beurt was uitgevoerd kreeg ik een offerte in mijn mailbox. Of ik akkoord ging met de uit te voeren handelingen. Ik belde om akkoord te geven. Maar het antwoord was: Nee u moet in de mail replayen, ik zie of spreek mijn collega van de werkplaats niet. We appen alleen maar met elkaar. Een typische bedrijfsvoering ! Ik was er klaar mee en mijn antwoord in de email was luid en duidelijk. Laat de nieuwe ruitenwissers en nieuwe banden maar zitten, ik laat dit wel elders uit voeren. Jammer dat jullie zo o menselijk zijn geworden.

Onderhoud Alfa Romeo echt liefhebber bedrijf!

Ik heb onderhoud laten uitvoeren aan mijn Giullietta zo als altijd goede service en kwaliteit zo als ik gewend ben van Kien. Ik vind het fijn dat er monteurs werken met liefde voor hun merken en dat zie je ook terug in de kwaliteit en aandacht die je krijgt. Ik kom zeker vaker, mannen van Kien bedankt voor de goede zorgen van mij alfa!!

Ik had spontaan ineens geen radio ontvangst meer in mijn Alfa Romeo Giulietta, toen ben ik langs gegaan bij Kien in de hoop dat ze mij konden helpen en ze konden gelijk diagnose stellen! na diagnose bleek dat mijn antenne voet en spriet vervangen moesten worden. gelijk een afspraak gemaakt en het probleem was verholpen! gelijk maar met een beurt van de auto gecombineerd bij Kien aangezien die er toch al aan zat te komen. erg tevreden over de werkzaamheden en het personeel was erg vriendelijk.

Heb mijn BMW 1 serie voor onderhoud gehad. Duidelijke communicatie, leuke en vriendelijke benadering. De auto werd thuis opgehaald en weer schoon terug gebracht. Erg

Uitstekend onderhoud!

Met plezier kom ik bij Kien voor het onderhoud van mijn Twingo. Snelle service, aardig en vakkundig personeel. Een echte aanrader!

Bedrijf dat met je meedenkt

Bij Kien snappen ze het wel. Leuke medewerkers met kennis. Denken graag out of the box!

Leuk en fris bedrijf !

Onze auto voor onderhoud gebracht( helemaal uit Nijmegen )! Alles helemaal naar wens inclusief haal- en brengservice ( waar we geen gebruik van gemaakt hebben )Onze auto is zelfs voor ons gewassen en uitgezogen ! Dank je wel team Kien en ps heerlijke koffie !

Wederom werkzaamheden niet in 1 x klaar

Trekhaak gemonteerd. Trekhaak blijkt alleen geschikt voor fietsendrager, dit is vooraf niet gecommuniceerd. Bovendien blijkt de montage van de trekhaak voor een foutmelding te zorgen, dit is niet opgelost. Hierover zou ik de maandag volgend op de montage gebeld worden, dit is niet gebeurd. Inmiddels zijn we ruim 2 weken verder en is het nog niet opgelost. NB: ik kom zelf uit de automotive: dat de montage van trekhaken foutmeldingen opleveren is niet bepaald nieuw, daar had dus op geanticipeerd moeten worden. Dit is de zoveelste slechte ervaring in korte tijd, voor ons een reden na de garantietermijn over te stappen naar een ander garagebedrijf. En stop met de achterlijke actie om stickers op andermans auto's te plakken, jullie willen ook niet dat ik stickers van mijn bedrijf op jullie auto's plak!

Prima service.

Alles netjes afgehandeld

Goed.

Mooie locatie,fijne ontvangst,aardige mensen.

matig

auto is gewassen, maar dak niet

Over Kien B.V.

In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!