uitstekend

snele service vriendelijk

Goede en transparante communicatie

Goede service, waarbij Gerard een belangrijke rol speelt! Kwaliteit van reparaties zijn tot nu toe erg goed gedaan en er wordt goed overlegd. Alleen is het jammer dat er voor de klant in Veenendaal altijd als extra benzine kosten zijn verbonden voor de eigen auto en tevens voor de leenauto. Snap de overweging van het sluiten van het filiaal Veenendaal maar het is voor mij persoonlijk lastig en jammer.

Goede service en klantvriendelijke benadering

Vriendelijke benadering en duidelijke uitleg

Geholpen conform afspraak

Prima geholpen conform afspraak. Ondanks dat de auto pas 18.000 km heeft gelopen was dit de 30.000 km beurt (ofwel 2e jaarbeurt).

Vrijdag auto weggebracht - vandaag (maandag) foutmelding

Vrijdag auto weggebracht - vandaag (maandag) foutmelding: Controleer motor.

Tijd, aandacht, kwaliteit en oplossingsgericht.

Klantgerichte ontvangst, heldere communicatie. Medewerkers denken oplossingsgericht mee. Er wordt voortvarend gewerkt.

geen opmerking

geen opmerking

Mijn auto moest voor het jaarlijks onderhoud moeten wat dingen vervangen worden. Wordt goed mee gedacht.

Super goed en snel

Onderhoud naar volle tevredenheid uitgevoerd

Een belabberde eerste ervaring.

Telefonisch heb ik 17 maart een afspraak gemaakt voor 12 april en, als nieuwe klant, al mijn gegevens verstrekt. Toen ik 12 april kwam werd de indruk gewekt dat ze mij niet verwachtten en niet kenden, ik moest alle gegevens opnieuw opgeven. Ik had bij de afspraak opgegeven dat de distributieriem vervangen moest worden, daarom moest ik er om 8 uur zijn, bij het wegbrengen van de auto werd gezegd dat dit niet dezelfde dag kon en daarom moest ik de auto de volgende dag ‘s avonds ophalen. Over de kwaliteit van de verrichte handelingen kan ik niets zeggen, ik hoop dat dat goed is.

Nette vriendelijke service

Netjes uitleg gehad van de werkzaamheden, snel geholpen en vriendelijke medewerkers. Ons zoontje was ook zeer onder de indruk van de showroom.

Word altijd gelijk geholpen telefonisch of op de zaak goede Klant vriendelijkheid

altijd een warm bad bij KIEN

Kwalitatief goed en kundig bedrijf.

Dit keer helaas niet als gebruikelijk een 10, maar nog altijd een dikke voldoende. Er waren wat communicatie “probleempjes”, goed opgelost.

Goede en vriendelijke service

Paar keer geweest .prima service!

Klantgericht en deskundige behandeling

Klantgericht en deskundig

Afspraak snel geregeld, bevestigingsmail en goede uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden.

Zoals gewoonlijk, geen klagen!

Professionele, klantgericht!

Ik zit niet voor niks al 13 jaar bij kien

altijd uitermate tevreden. Snelle en goede service. Vriendelijke en bekwaam. Veel humor.

Nette mensen die meedenken

Onze camper is in onderhoud bij Kien. We hebben de laatste jaren weinig km gemaakt. Er wordt goed meegedacht wat zinvol is om uit te voeren en zodoende kosten te drukken. Professioneel bedrijf die weten hoe ze met klanten om moeten gaan.

zeer goede service

Multi-air was defect. In plaats van zomaar te vervangen eerst motor op advies laten 'flushen' waarmee het probleem is verholpen en duizenden euros is bespaard. Betrouwbare en kundige medewerkers. Mijn complimenten.

100% tevreden!

Weer een positieve ervaring bij Kien Arnhem. De Renegade heeft zijn eerste onderhoudsbeurt gehad. Ik werd gebeld omdat er nog een klein probleem gesignaleerd was welke niets met het onderhoud te maken had. Ik vond het prettig dat ik hierover gebeld werd en dat men wilde overleggen of dit probleem opgelost mocht worden. De auto is mooi schoon afgeleverd! Dank hiervoor.

prettig communiceren en altijd in voor de oplossing

v.w.b. de nieuwe elektrische auto FIAT 500e ervaar ik een zeer prettige rijervaring. Helaas ondervind ik regelmatig i.v.m. updates hinder van het niet functioneren van radio, navigatie etc. Kien is tot nu toe altijd bereid geweest dit op te lossen. Daarna is het uiterst irritant dat dan alle instellingen qua tel. nav. media opnieuw ingevoerd moeten worden. Die ervaring hoor ik niet van andere elektrische auto rijders. Het zou voor mij de overweging zijn een volgende auto niet elektrisch of Fiat gerelateerd aan te schaffen.

snel en deskundig

afspraak binnen 1 week en deskundig. ook vervangend vervoer geregeld en binnen 1 dagwas auto alweer klaar en ook volledig gereinigd. Prima service voor redelijke prijs.

Over Kien B.V.

In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!