Filters

4

Wat een bevalling vervolg

Het achternummerbord zat vast, maar scheef op het achterbord, Luc de verkoper heeft het later nog recht gezet, dus het kon toch beter en mooier. Bij aflevering bleek in de reservesleutel het onderdeel sleutel om deur open te maken, verdwenen te zijn. Hiervoor moest een nieuwe sleutel komen, ik heb inmiddels een baard van een meter, eer deze sleutel er was, ongelooflijk, maar dat is nog niet het eind, wederom bleek het onderdeel, deur openen met de sleutel, niet te passen, doordat de benodigde ingeslepen sleuf er niet inzat. Dit moest opgestuurd worden, met de sleutelcode, zou dit werkje ongeveer 5 werkdagen duren. Ik heb na 4 weken wachten, toch eens gebeld, de sleutel bleek nog niet eens opgestuurd te zijn, maar dit kwam dan weer, omdat de collega die het regelde op vakantie was, nu moest ik een foto van beide kanten van de in mijn bezit zijnde sleutel opsturen, met het idee, dat ze de sleutel gingen produceren nav 2 foto's, jaja. Dan nog het updaten van de auto, dat lukt nog steeds niet, in mijn ogen doordat de auto is afgeleverd in Duitsland, en op het Duitse internet is afgesteld, dit zou verholpen worden, nada!! Tis nu September en nog steeds is alles niet opgelost, dus 7 maanden na de start, Voor mij nooit meer Kien.

  • Aanbevelen? Nee
4

Wat een bevalling

Aan wie het allemaal gelegen heeft, Joost mag het weten, maar wat een ellende hebben wij meegemaakt. In februari 2025 zijn we begonnen met een proefrit in de electrische Jeep Avenger en hebben besloten, na de goed bevallen proefrit, deze auto nieuw aan te schaffen, mede doordat we eerder 2 Jeep Renegade's in bezit hadden gehad. De bestelling is na alle afhandeling, direct in gang gezet, bij een collega Jeep dealer in Duitsland, waar het model op voorraad stond. Je denkt Duitsland, toch redelijk in de buurt, die auto kan toch met 2 a 3 weken in Velp kunnen staan. Dat had je gedacht, iedereen had schuld, behalve Kien, de auto is gearriveerd, 3 maanden na bestellen, u leest het goed. Ik dacht werkelijk er is nog een Duitsland ergens in Azië, die auto heeft per boot, vliegtuig en weet ik waarmee nog meer moeten reizen. Afijn de auto is er, bij aflevering blijkt ineens, dat de warmtepomp, die volgens de lancering door Stellantis, standaard in de Avenger aanwezig is, er niet meer in te zitten en op een zeer verborgen plek in de brochure, als optie geplaatst te zijn. Hier ging het sprookjesboek van Kien open. Het mooiste sprookje was, de auto's worden in de toekomst allemaal van een warmtepomp voorzien en dat is gebeurd nadat de auto's in mei van 2024 van de band zijn afgerold, helaas is die van jullie in maart van de band gerold, dus helaas, zit er bij jullie niet in. Terwijl in de brochure de warmtepomp dus al als optie staat vermeld, dus die warmtepomp komt er nooit van ze lang zal ze leven niet standaard in. De rest van de sprookjes bespaar ik jullie, want het verhaal is nog lang niet klaar. Bij aflevering, krijg je bij de meeste garages een bos bloemen oid, hier helmaal niks, tja de auto staat klaar onder een rood gordijn, die je er af mag trekken, tjonge wat een feest. Het nummerbord achterop zit helemaal los, de achtervolgen zijn volledig verroest, maar dit komt door de remblokjes, daar is niets aan te doen, het nummerbord is later vast gezet,

  • Aanbevelen? Nee
10

Professionele en sympathieke service!

Ik word altijd zeer aardig bij de receptie ontvangen en naar volle tevredenheid geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

servicegericht

Dylan is een parel voor je organisatie. Wij rijden in een fiat 500 die eigenlijk te oud is om nog te laten servicen door een merkengarage maar dylan (en de garage erachter) zorgt dat we steeds terugkomen

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke en meedenkend

Vriendelijke medewerkers, ze helpen je goed, en het contact is super !

  • Aanbevelen? Ja
10

Services ten top.

Bij Kien stonden 2 auto's die mij/ons erg aanspraken. Met beide een proefrit gemaakt. Vervolgens samen rond de tafel gezeten en de plussen en minnen besproken, ivm inruil. Tenslotte zijn wij eruit gekomen en hebben een mooie Alfa gekocht bij Kien. Aflevering was supersnel en verrassend. De Alfa stond mooi gepoetst onder een rode doek. Eerlijk en betrouwbaar bedrijf, tevens Bovag aangesloten. Een betere keuze hadden wij niet kunnen maken. Heel blij met de aanschaf en met de services van Kien. Op naar de vele leuke kilometers....

  • Aanbevelen? Ja
10

Spontane leuke ervaring

We werden heel open en spontaan geholpen door Luc, een jonge vent met een mooie toekomst bij KIEN. Luc heeft alles heel netjes en professioneel afgehandeld. Wij blij met de Fiat 500c

  • Aanbevelen? Ja
10

100% service

Op donderdag gebeld voor een nieuwe Zeekr, de volgende dag rijden. Top service wat ik iedereen kan aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super bedrijf voor onze RAM’s

Top bedrijf! Goeie service. Uitstekende communicatie! Onze vaste contactpersoon Dylan is een topper

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne service en spontane medewerkers

Ik word hier altijd enthousiast ontvangen door de medewerkers achter de balie wanneer ik mijn auto voor onderhoud wegbreng. Mijn auto was snel klaar en de werkzaamheden waren duidelijk toegelicht. Na afloop loopt men even mee naar de auto op de parkeerplaats. Heerlijk om zo ontzorgd te worden. Kortom, aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben 'n tevreden klant.

Altijd klantvriendelijke benadering!

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn dat alles weer onder 1 dak is onder gebracht

N.a.v. de klachten die ik had is dit goed opgepakt en ben tevreden over de manier waarop klachten zijn opgepakt en ook de uitvoering van de reparatie ziet er goed uit. Wel jammer dat ik al vanaf september rondrijd met ruitenwissers die niet goed gemonteerd zijn ,zijn niet vergrendeld en schieten om de haverklap los, en er tot nu nog geen oplossing is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top zaak

Zeer tevreden al 15 jaar klant

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig,vriendelijk,meedenken

Ja gewoon fijn bedrijf vriendelijk en meedenken in een oplossing en super service Top !

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes gedaan zoals verwacht

Alles volgens afspraak gegaan en gedaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige communicatie en service

Fijne vakmensen met liefde voor de auto

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Voor de tweede keer bij Kien een auto gekocht. Weer heel vriendelijk en professioneel behandeld. Een reëel inruilbod en een heel fijne auto gekocht, waar ik lang plezier van hoop te houden. Een bedrijf en een behandeling zoals die in de Randstad niet meer te vinden is. J.J. van Leeuwen

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastische service

Ik ben nu 5 jaar bij jullie als klant. Ik geniet elke keer van de goede service en uitmuntende behandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Top, super team

Remmen laten vervangen en was snel klaar en gewassen

  • Aanbevelen? Ja
2

Geen/slechte communicatie over de voortgang van een reparatie.

Wij zijn op zijn zachts gezegd niet tevreden. Begin augustus 2024 kwam er serieuze rook bij de radio onder het dashboard vandaan. We hebben direct de motor uitgezet en we konden de radio verwijderen. Daarna konden we ‘m ook niet meer starten en het elektrische gedeelte deed niks meer. Het raam kon ook niet meer dicht. Bij het afsleepbedrijf meteen met Kien Vakgarage gebeld, omdat de camper bij jullie in onderhoud is, en situatie uitgelegd. Martin gaf aan dat het prima was als de camper werd gerepatrieerd naar Kien. Eind augustus kwam de camper bij jullie binnen. Daarna ging de communicatie zeer moeizaam. We hebben zelf meerder malen contact gezocht en uiteindelijk één telefoontje van Martin gehad dat de kosten wel op de 2500,- kwamen en of we daar akkoord voor gaven. Wij hebben zelf toen weer regelmatig gebeld omdat we een herfstvakantie hadden besproken en later ook een wintersport vakantie maar telkens was er wat. De monteur ging op vakantie, de vakgarage ging verhuizen naar nog maar 1 locatie in Velp, etc. Gelukkig hebben de monteurs het uiteindelijk (na 6 mnd) weer kunnen repareren Jaap kwam voorzichtig met de factuur en deze bleek plots €4600,- te zijn. Tussen de €2500,- en deze eindfactuur is er nooit een signaal afgegeven dat er nog (aanzienlijk) meerdere kosten zouden bijkomen. Aan de factuur van €4600,- kon hij niets doen want er was al een korting op gegeven van 35% en kregen we een vage factuur waarop alleen, behalve het inregelen van de radio zenders terwijl er helemaal geen radio meer in zat (de radio ligt nog uitgebrand in de camper) gespecificeerd stond. De tweede factuur was beter omschreven 12,4 uur en 24,25 uur (waar dus ruim een half jaar over is gedaan) tegen een uurtarief van €135,- en dat voor een Vakgarage. Wij hebben inmiddels de factuur voldaan om de camper mee te kunnen nemen en om de elektra van het campergedeelte weer operationeel te kunnen laten maken want dat kon Kien niet doen. Misschien begrijpt u nu: Wij zijn allerminst tevreden!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Professioneel en duidelijk

Door de onwijs fijne haal en breng service toch met mijn drukke werk rooster mijn auto naar de garage kunnen laten gaan. Anders duurt dat weer weken tot ikzelf zou kunnen. Perfect geregeld met duidelijke communicatie. Dank he wel Dylan voor het regelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Ik ben vooraf goed geinformeerd, heldere uitleg en duidelijke afspraken

  • Aanbevelen? Ja
10

bevlogen betrokkenheid

Tijdens het reguliere onderhoud kwamen onverwachte slijtage naar boven, samen een slimme oplossing gevonden.

  • Aanbevelen? Ja
2

Voor mij nooit meer een auto van kien

Nieuwe dodge gekocht ma bij de aflevering ging het al mis geen fenders er op verkeerde nummerborden en een deuk in de dorpel mijn auto is 6x terug geweest na een half jaar eindelijk alles geregeld na dat ze zich een paar keer niet aan de afspraak hadden gehouden vandaag eerste beurt gehad bij milsbook ondanks ik hem daar niet gekocht heb wat een top service daar een verademing tegenover kien

  • Aanbevelen? Nee
10

Altijd top!

Auto voor een apk gebracht, conform alle afspraken op tijd retour gehad, vriendelijke mensen en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Markweg 2

6883JM Velp

026-369 00 00

[email protected]

Over Kien B.V.

In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.