Super blij met onze nieuwe badkamer in nog geen week klaar.

Hallo allen, Hierbij mijn aanbeveling om bij Van Son Installaties voor een nieuwe badkamer te gaan kijken. Wij hebben in de showroom onder het genot van een kop koffie een hele mooie badkamer uitgekozen. Daniëlle heeft ons daarin heel erg goed geholpen door goed te luisteren naar onze wensen en daarop in te spelen. Daniëlle heeft ons ook alles duidelijk laten zien via een 3-D tekening en ook goed uitgelegd hoe het verdere traject zal verlopen. En daar heeft zij niks teveel over gezegd. Alles liep volgens planning en of zelfs eerder dan de aangegeven planning. Het waren allemaal hele aardige nette en zeer vakkundige mannen die bij ons hebben gewerkt. Van het slopen tot het eind resultaat. Als je dan ziet hoe er gewoon in een 2 bij 2 hokje 6 man goed samen werken, super gedaan petje af. Deze badkamer was dan ook binnen 1 week af. En het eind resultaat mag er ook zijn. Super mooi. Ik wil iedereen heel hartelijk danken voor al het goede en zeer mooie werk en heel veel succes wensen bij alle nieuwe klussen. Hartelijke groetjes, Ditha

Binnen anderhalve week een nieuwe badkamer. Van slopen tot opleveren. Patrick had een strakke planning die perfect is uitgevoerd ondanks dat de tegelzetters 1 dag niet geweest zijn. Alle mannen zijn vriendelijk en werken hard. Bij vragen is Patrick goed te bereiken. Wij zijn erg tevreden.

Prettige samenwerkinh.

Vanaf het begin ging alles prima. Bij eventuele problemen werd goed meegedacht. Het sterke punt van het bedrijf is denk ik dat het een echt familiebedrijf is. Iedereen weet waar hij of zij goed in is. Kortom TOP bedrijf.

Badkamer zeer netjes, binnen de afgesproken tijd, geinstalleerd.

In mei afspraak gemaakt voor slopen oude en montage nieuwe badkamer, inclusief tegelwerk, vloer egaliseren, wijziging leidingen en electra. De prijs van de offerte was zeer netjes. Van te voren keurig een mail met de tijdsplanning. Op de afgesproken dag begonnen met de werkzaamheden en de oplevering was ook op de afgesproken datum. Een klein probleempje werd achteraf keurig opgelost.

Hele traject ging als een trein, deden hun best om alles voor de feestdagen af te hebben!

Erg blij met onze nieuwe badkamer

In oktober hebben wij onze badkamer en toilet laten renoveren. Wij kregen hiervoor al vroegtijdig een planning opgestuurd en deze is ruim op tijd gehaald. De mensen die langs zijn gekomen hebben snel gewerkt en over het algemeen netjes werk afgeleverd. Ook na wat kleine fouten kwam er nog een paar keer iemand kosteloos langs voor herstelwerkzaamheden. Ook op onze mails werd snel antwoord gegeven.

Perfecte regie, planning en constructie.

Van Son heeft in een goed georganiseerd traject een prachtige badkamer gebouwd. De renovatie van de badkamer met nieuwe aan- en afvoerposities, met grote vloer- en wandtegels en grote glas-componenten voor de afscheiding van de doucheruimte, het toilet, de wasmachine was een complexe klus die van Son prima heeft uitgevoerd conform afspraak en planning.

Prachtige totaal renovatie van badkamer

Fijne ervaring met Patrick van Son voor onze totaal renovatie van de badkamer in oktober 2022. We hebben zelf de materialen bij diverse winkels uitgezocht en Patrick heeft dit verwerkt tot een prachtige badkamer. Vooral zijn strakke en duidelijke planning die vooraf werd gestuurd was er fijn. Ze zijn erg klantvriendelijk, reageren direct op mails, denken mee in oplossingen en leveren prachtig resultaat waar wij erg blij mee zijn. Wij kunnen van Son zeker aanbevelen.

Goed werk, communicatie kan beter

Onze badkamer laten renoveren door van son. Eerste komen kijken, goed gesprek gehad alles nagelopen. Planning was 2 weken en betaling in delen, prima regeling; betalen voor het deel dat gedaan is. Ze werken met verschillende onderaannemers, waardoor de planning en het contact soms wat beter kan. Zo stond bijv. onaangekondigd de stukadoor op zondag 8:00 uur op de stoep. De tegelzetters hebben zeer goed werk geleverd en dingen welke tijdens het slopen beschadigd zijn geraakt zijn netjes hersteld. De kit-ploeg kan beter, was er zelf niet bij maar er is op sommige plekken goed op de vloer geknoeid. Dit later aangegeven en er zou wat mee gedaan worden. Verder een mooi eind resultaat.

Goed werk, communicatie kan beter

Betrouwbaar,vakmanschap en positief voor overleg !’

Een halfjaar van te voren afspraken gemaakt wanneer de bouw van de badkamer zou plaats vinden. Alde dagen die gepland waren zijn nagekomen! Verschillende specialisten hebben hun werk schoon en zonder stof uitgevoerd.Opmerkelijk was dat de verschillende disciplines op elkaar afgestemd zijn en positief waren over elkaars werk en karakter ! Als sociaal pedagoog vin ik het interessant hoe mensen werken en respect voor elkaar hebben ! Grt Emile Spithoven.

Prachtig eindresultaat

Uiteindelijk zijn alle werkzaamheden prima uitgevoerd. Vakmensen die netjes werken en geen luide muziek aanzetten. In plaats van één mannetje die alles denkt te kunnen, werd voor elk aspect een specialist ingezet. Binnen twee weken van een oude aftandse naar een prachtig nieuwe badkamer. Het enige dat wat ons betreft beter had gekund, was de afstemming van materiaal dat wij zelf moesten aanleveren. Sommige dingen waren wij van uitgegaan dat een installateur dat regelt. Misschien helpt het om klanten daarvoor vooraf een checklist te geven.

Snelle en deskundige badkamer renovatie

We zijn erg blij met onze nieuwe badkamer die door Van Son Installaties is gerealiseerd. Op basis van diverse gesprekken en afstemming per mail met Patrick en Tessa hadden we er alle vertrouwen in dat we de juiste keuze hadden gemaakt. Tijdens de uitvoering bleek dit helemaal te kloppen, de strakke planning werd gehaald en de werkzaamheden zijn netjes en naar wens uitgevoerd. Een deel van de werkzaamheden werd door derden uitgevoerd, dit was goed afgestemd en onze ervaring is dat het allemaal vakmensen zijn. De tegelzetters zijn harde werkers, vriendelijk en alles werd in overleg gedaan. Kortom; chapeau en ga zo door Van Son! Zeker een aanrader.

Prachtige badkamer en 2 toiletruimtes gemaakt

Van Son werkt samen met goede tegelzetters en kitters. Het overige werk doen ze zelf. Het is goed om vooraf je keuzes te overwegen want ze werken in een hoog tempo waarbij er vragen op je af komen. Je kan echt merken dat ze veel ervaring hebben. Eindresultaat is echt prachtig. Medewerking om te late levering door de leverancier op te lossen was ook prima.

Na 1e aarzeling echt super resultaat en beregoede service!

Wij hebben onze badkamer gekocht bij een andere leverancier dan de installateur van Son. De leverancier werkte samen met van Son, wij kozen ook voor deze combinatie. Tussentijds de levering en dus ook de installatie een keer uitgesteld, omdat we nog bezig waren met de keuken, twee projecten tegelijkertijd was een beetje teveel van het goede. Uiteindelijk in november onze badkamer en toilet gekregen en geïnstalleerd. De fa. Van Son pakt het voortvarend aan, ook zijn ze zeer flexibel gebleken toen wij de hoogte van de toiletpotten nog wilde aanpassen, nadat deze al (deels) waren gemonteerd. Geen probleem, speciale passtukjes besteld en klaar is Kees! In begin moesten wij even wennen aan de manier van communiceren, dit via vaste nummer en keuze 2, of een mail sturen. Patrick reageert altijd op zeer korte termijn en volgt gemaakte afspraken prima op. Wij zijn echt super tevreden en gaan ook zeker kijken als zij hun eigen showroom in Vianen gaan openen, waar zij in 2023 nu ook gaan fungeren als leverancier en installateur, alles onder een dak, wij kunnen het iedereen aanraden! Fa. Van Son…..bedankt!

Super installatie bedrijf.

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe badkamer en toilet ,dankzij de vakkundige advies van Van Son installaties. De vak kennis is groot en ze komen met goede ideeën, en niet geheel onbelangrijk, ze luisteren ook naar jou ideeën . Onze speciale dank gaat zeker ook uit naar de tegelzetters, wat een Toppers waren dat, kost je wel veel koffie maar dan heb je ook wat. Ik zal Van Son zeker aanbevelen. Super gewerkt Patrick en zijn hele team. Arie en Anja Okhuijsen uit Houten.

Compleet ontzorgt

Fijne bedrijf makkelijk in de communicatie. Afspraken zijn keurig na gekomen heb nergens omkijken naar gehad. Het werk (sloop, afvoer en renovatie van toilet) is keurig netjes uitgevoerd en volledig volgens planning.

Schitterende badkamer

Wij hebben begin oktober 2022 onze badkamer laten renoveren door van son. Van slopen tot de opbouw. Alles is verzorgd door de mannen van van Son. Vakkundige mensen Binnen 14 dagen zat onze nieuwe badkamer er in. Tip top afgewerkt prima vakwerk! Container voor t sloopafval Alles regelen hun voor je. Wij hebben de badkamer uitgekozen en laten bezorgen de mannen van van Son regelen de rest. Super gedaan. Bedankt!!

Goede badkamerrenovatie

atrick en zijn collega's hebben in anderhalve week bij ons een prachtige badkamer weten te creeëren, voor een fatsoenlijke prijs! Ze werken snel, weten wat ze doen en hebben goede 'onderaannemers' in dienst voor het tegelen, stucen en kitten. Ook bij kleine probleempjes waren ze goed bereikbaar en snel ter plaatse. Het is wel aan te raden zelf af en toe een oogje in het zeil te houden en goede afspraken te maken. Het was soms even gissen hoe laat ze die dag bij ons aan de slag zouden gaan, maar gelukkig is Patrick telefonisch (bijna) altijd bereikbaar. Zeker een aanrader!

heel goed

meedenken, flexibiliteit in plannen, afspraken nakomen een hele professionel uitvoering en prettige monteurs!

Snel, vriendelijk en professioneel!

Via sani4all uitgekomen bij Van Son, we verbaasden ons wat over de zeer strakke planning maar zijn daarin niet teleurgesteld. In anderhalve week van sloop tot een volledig nieuwe badkamer! De mannen van Van Son werken snel, zijn allemaal zeer vriendelijk, het plezier in wat ze doen straalt ervan af, en werken zeer professioneel. Het feit dat we een lang weekend weg konden tijdens de werkzaamheden was helemaal top.

Een ervaring waar je op hoopt en krijgt!

Voor ons was het verbouwen allemaal nieuw. Als dan je verwachting uitkomt is dat helemaal goed. Wat voor ons erg belangrijk is geweest dat iedereen, niemand uitgezonderd kwaliteit heeft geleverd, geen half werk. Het tempo zat er goed in maar geen haastklus. Alles opgeruimd en met respect voor onze nieuwe spulletjes. Van son heeft een groep om zich heen die allemaal goed werk willen leveren. En daar ook bekwaam in is.

Geweldige service

De communicatie over de badkamerrenovatie verliep zeer soepel en snel. Ze zijn ook erg service gericht. Het wa sook geen probleem om nog wijzigingen door te voeren. Zeker een aanrader!

Goede kwaliteit. Vlot gewerkt.

De gerenoveerde wc ziet er weer netjes uit. Ze konden relatief snel starten (<3 maanden) met de klus en werken vlot. Prima kwaliteit!

Toppers

Binnen 1 week je badkamer klaar!! We wisten ruim op te tijd de planning voor de start van de renovatie. Super vriendelijk hard werkend personeel wat mooi werk aflevert. Wij zijn zeer tevreden en super blij met ons nieuwe badkamer!! Wij hebben dit bedrijf al bij meerdere mensen aanbevolen!!

Over Van Son Installaties

Een nieuwe badkamer of een nieuw toilet laten realiseren? Dan staat Van Son Installaties uit Vianen graag voor u klaar. Wij zijn actief in heel de regio, waaronder in De Meern, IJsselstein, Nieuwegein en natuurlijk Utrecht. Gaat uw interesse uit naar een compleet nieuwe badkamer of toilet, in de vorm van een verbouwing, of wilt u de badkamer of het toilet laten renoveren? Wij staan met een ervaren team voor u klaar om u volledig te ontzorgen. In het team van familiebedrijf Van Son Installaties zijn specialisten op het gebied van design, trends en interieur aanwezig. Om u volledig te kunnen ontzorgen wordt ons team compleet gemaakt met tal van andere professionals, waaronder installateurs, loodgieters, stukadoors, schilders en tegelzetters.